Ενα "απλό story" ή ένας έμμεσος τρόπος διαφήμισης των ναρκωτικών;
"Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε, είναι να ντυθείτε με τα πιο μοντέρνα σας ρούχα"..., παροτρύνει η "DIVA" του Μάρτη. Και να μοιάσετε σ' αυτά τα παιδιά που απεικονίζει. Γιατί, σύμφωνα με τη λογική τους, αν μοιάσετε στον... εαυτό σας, κινδυνεύετε...
Ανάμεσα στις λέξεις "που μισούμε" είναι και οι εξής: νεολαία, κοπελιά, ζωή, υποδομή, μαμά!
Η κοινωνία που φτύνουμε και δίπλα η διαφήμισή της...
Ο καθηγητής Κοινωνικής Λαογραφίας του Πανεπιστημίου Αθηνών Μ. Μερακλής
Η Κλόντια Σίφερ, η λαίδη Νταϊάνα, η Στέφανι Σέιμουρ, η Σερ και η μηχανή της, η Λίντα Εβαγκελίστα και άλλες διάσημες, καλλίγραμμες και ακριβοπληρωμένες, είναι οι γυναίκες με τις οποίες ασχολούνται αυτού του είδους τα περιοδικά
"Σαν κρέατα κρεμασμένα σε τσιγκέλια", στην πρώτη σελίδα...
Ενα απ' τα περιοδικά που αυτοδιαφημίζονται ως "έντυπο που στις υποσχέσεις του περιλαμβάνει τον αφρό της σαμπάνιας των '90's και στα συστατικά του μια νέα αντίληψη της δημοσιογραφίας"...