(ΟΣΕ Αθήνα - Κόρινθος - Ναύπλιο)
Η ΜΑΡΙΑ ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΥ,καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, από την Κόρινθο, αναφερόμενη στην απόφαση του διοικητή του ΟΣΕ κ. Πέτσου ότι ο ΟΣΕ καταχώρησε και μελετά προτάσεις της που με επιστολή της στο "Ρ" 28.8.94 είχε κάνει γράφει: "Δυστυχώς, όμως, έχουν περάσει πάνω από 4 μήνες και τουλάχιστον στο θέμα της διάρκειας των μετ' επιστροφής εισιτηρίων (αντί ένα μήνα σημερινής ισχύος τους που είχα προτείνει, όπως άλλωστε πράττει το ΚΤΕΛ, να ανέλθει στους 3 μήνες) δεν έχει αλλάξει τίποτε. Δε νομίζω ότι χρειάζεται τόση μελέτη, για να εκδοθεί μια απόφαση του κ. Πέτσου,που θα διευρύνει τα χρονικά όρια των συγκεκριμένων εισιτηρίων".
Επισημαίνει στη συνέχεια ορισμένα παράξενα φαινόμενα: "Τα "INTERCITY" μολονότι κινούνται σ' ένα απαράδεκτο σιδηροδρομικό δίκτυο, καταφέρνουν να διανύσουν την απόσταση των 100 χλμ. Αθήνα - Κόρινθος σε 1.30 περίπου όσο και το ΚΤΕΛ στην ίδια διαδρομή. Θεωρεί, επίσης, απαράδεκτο το γεγονός ότι το άλσος στους Αγ. Ανάργυρους (απ' όπου περνάει το τρένο), δεν είναι περιφραγμένο. Και οι πεζοί κάνουν βόλτες στις γραμμές του τρένου. Πρέπει να γίνουν υπόγειες διαβάσεις για τους πεζούς".
Αναφέρει ακόμα: "Δεν υπάρχει πρωινό δρομολόγιο Κόρινθος - Ναύπλιο (7.00 - 7.30) αλλά αργότερα (8.20) που έχει και καθυστερήσεις. Το ΚΤΕΛ εκτελεί δρομολόγια στις 7.25 (και είναι ασφυκτικά γεμάτο) και διαρκεί 1.45! Ενώ το τρένο την απόσταση Κορίνθου - Ναυπλίου τη διανύει σε 1.20! Δε θέλει ο ΟΣΕ να το κάνει αυτό όταν και από άποψη εισιτηρίου και ταχύτητας είναι ασυναγώνιστος. Γιατί δε δρομολογεί τρένο αυτή την ώρα; Χάθηκε, τέλος, μια επιτόπια έρευνα στην περιοχή και μια εισήγηση για την ανάπτυξη του τοπικού σιδηροδρόμου;".