Εγκαινιάστηκε πριν λίγες μέρες στην αίθουσα τέχνης "Τερρακότα" (Χρυσ. Σμύρνης 13, Θεσσαλονίκη), έκθεση έργων ζωγραφικής της Δάφνης Αγγελίδου.
Οπως σημειώνει στον κατάλογο ο Μισέλ Φάις: "Με την τελευταία της δουλιά η Δ. Αγγελίδου επανέρχεται στο αστικό περιβάλλον των πρώτων εκθέσεών της. Τη θέση δηλαδή των ερημικών τοπίων καταλαμβάνουν οι ερημικές πόλεις. Οι πόλεις, που, αν και διατηρούν σαφώς μια δυτικότροπη αρχιτεκτονική γραμμή, εντούτοις σε παραπέμπουν έντονα στη Μεσόγειο. Ωστόσο, το αίσθημα της απώλειας που διαχέεται σε όλη τη ζωγραφική της Αγγελίδου, δεν είναι τοπικής ή χρονικής υφής, αλλά εσωτερικής. Με δυο λόγια, η Αγγελίδου νοσταλγεί με τα έργα της ένα πρώην οικείο κόσμο: οι κατόψεις, τα χρώματα, οι φωτισμοί, αναγνωρίσιμα και μακρινά όμως, όπως τα όνειρα". Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι τις 30 Νοεμβρίου.
Μέχρι τις 27 Νοεμβρίου θα διαρκέσει η έκθεση έργων του Χρήστου Αλαβέρα,που παρουσιάζεται στην αίθουσα τέχνης "Παρατηρητής" (Πρ. Κορομηλά 38, Θεσσαλονίκη). Οπως αναφέρει ο καλλιτέχνης: "Βασική επιδίωξη από την πρώτη μου συνάντηση με τη ζωγραφική, ήταν να μεταφέρω τη ζωντανή πραγματικότητα στο εικαστικό πεδίο δράσης. Η επιδίωξη αυτή έφερε το διάλογο του σχεδίου μου με την καθημερινή πραγματικότητα".
Στην γκαλερί "Μορφές" (Γοβατζιδάκη 18, Ρέθυμνο), φιλοξενείται αυτές τις μέρες έκθεση γλυπτικής του Κ. Τσώλη με τίτλο: "Ανθρωπομορφικές απεικονίσεις στο χώρο".Οπως σημειώνεται στον κατάλογο "Ο Κ. Τσώλης ασχολήθηκε εντατικά με το ανθρώπινο κεφάλι. Φωτογραφίες από παλιές εφημερίδες, πρόσωπα φίλων, ήταν πηγές έμπνευσης. Τα χρώματα που κυριαρχούν, είναι το άσπρο και το μαύρο". Θα διαρκέσει μέχρι τις 20/11.
Εκθεση έργων ζωγραφικής του Π. Σάμιου,με τίτλο "Οι φίλες",εγκαινιάστηκε πριν λίγες μέρες στην γκαλερί "Αννυ Μπάλτα" (Κρήτης 90 και Βούλγαρη, Θεσσαλονίκη). Πρόκειται για σειρά έργων ζωγραφισμένων με τη μέθοδο της εγκαυστικής επάνω σε δέρμα. Θα διαρκέσει μέχρι τις 30 Νοεμβρίου.Στο χώρο σύγχρονης τέχνης "Αμυμώνη" (πλατεία Ν. Μπότσαρη, Ιωάννινα), ο ζωγράφος Δημήτρης Μπέζας παρουσιάζει μέχρι τις 26 Νοεμβρίου, την πρόσφατη εικαστική του δημιουργία.