Οι γκρίζοι τσιμεντένιοι αγωγοί ομβρίων υδάτων δίπλα από τα Μακρά Τείχη του Πειραιά μάλλον δεν είναι η καλύτερη... αισθητική επιλογή. Το ίδιο πίστευαν οι κάτοικοι του Πειραιά, αλλά και η Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων,όταν της ζητήθηκε η γνώμη για τη δημιουργία των αγωγών. Η Εφορεία συμφώνησε, νομίζοντας ότι πρόκειται για έναν αγωγό και με τον όρο ότι δε θα είναι ορατός, αλλά υποθαλάσσιος.
Αλλά, οι αγωγοί είναι εφτά και τον προηγούμενο Αύγουστο η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εργων, με την επίβλεψη της ΕΥΔΑΠ, ξεκίνησε την κατασκευή του πρώτου αγωγού, ο οποίος, σύμφωνα με τα σχέδια που αφορούν και στους υπόλοιπους, έχει μήκος 35 μ. και υπερβαίνει τη στάθμη της θάλασσας κατά 1,60μ.
Το θέμα συζητήθηκε στην προχτεσινή συνεδρίαση του ΚΑΣ, όπου οι κάτοικοι του Πειραιά προειδοποίησαν πως κινδυνεύουν να καταστραφούν οι όρμοι Αφροδίτη και Σκαφάκι.Επιπλέον, οι κάτοικοι λένε πως παρόλο που δεν υπάρχει πρόβλημα ομβρίων υδάτων, συμφωνούν με την κατασκευή των αγωγών, με την προϋπόθεση ότι δε θα κινδυνεύσουν τα τείχη. Τόνισαν, ωστόσο, ότι το έργο μελετήθηκε χωρίς ευαισθησία για την πολιτιστική κληρονομιά.
Να σημειωθεί ότι το 1960 είχε αρχίσει κατασκευή αγωγού, που σταμάτησε μεν, αλλά είναι ορατός. Το ίδιο συνέβη και το 1970.
Ωστόσο, το ΚΑΣ αποφάσισε τη διακοπή των έργων και την επαναφορά του θέματος στο ΚΑΣ, εφόσον συνταχθεί συνολική μελέτη σκοπιμότητας για τα όμβρια ύδατα.