Τέτοια ώρα, τέτοια λόγια. Μεγάλη Βδομάδα διανύουμε, Μ. Πέμπτη έχουμε σήμερα - η Σταύρωση. Ελπίζουμε, σε τι άλλο, στο Σάββατο. Στην Ανάσταση. Γι' αυτό όσοι επιμένουμε τηλεοπτικά ας μην περιμένουμε τίποτε άλλο από ταινίες θρησκευτικού περιεχομένου. Από την ταινιοθήκη της ΕΤ-2 στις 23.30 θα προβληθεί "Το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο" του Πιερ Πάολο Παζολίνι. Η ταινία τιμήθηκε με το ειδικό βραβείο της Επιτροπής του φεστιβάλ Βενετίας το 1964. Πρόκειται για μια πιστή μεταφορά του κατά Ματθαίον Ευαγγελίου από έναν άθεο σκηνοθέτη, που όμως το έργο του διακρίνεται από την τραγικότητα και την ιερότητα, από το μαρτύριο της ανθρώπινης ύπαρξης και τη λύτρωση της Ανάστασης. Ο Παζολίνι βρίσκεται στη δική του "Παλαιστίνη", στα χωριά της φτωχής Ιταλίας, στο Νότο, εκεί που οι άνθρωποι σταυρώνονται κάθε μέρα, που εξευτελίζονται, που πεινούν. Εκεί μόνον μπορεί να κινηματογραφήσει τη ζωή του Χριστού. Ενός Χριστού απλού, ανθρώπινου εντελώς, καθόλου θεϊκού, αλλά με λόγο καθαρό, δυνατό, που απευθύνεται κατευθείαν στην καρδιά του καταπιεσμένου λαού. Οι σκηνές έχουν την εξαιρετική υπόκρουση του Μπαχ, αλλά και λαϊκών τραγουδιών, που δίνουν μια διαχρονική διάσταση στην τραγωδία.
Από το STAR στις 17.30 "Η χώρα των Φαραώ" του Χάουαρντ Χοκς
Ο Χέωψ δίνει εντολή σ' έναν μεγάλο αρχιτέκτονα να φτιάξει μια πυραμίδα που θα είναι αδύνατον να την παραβιάσει κανείς, έτσι θα μπορεί μετά την εφήμερη ζωή του, να απολαύσει την ησυχία του... Παρόλο που είναι μια απλή ιστορική ταινία του 1955 δεν είναι από εκείνες της σειράς. Δεν έχει δράση αλλά περιγράφει τα ήθη και τα έθιμα της αρχαίας Αιγύπτου, τη δίψα για την εξουσία, την καταπίεση του απλού ανθρώπου, τις ίντριγκες, τις συνθήκες εργασίας των πολιτών, τον πλούτο και τη μιζέρια. Με τους: Τζακ Χόκινις, Τζόαν Κόλινς.
Από τον ΑΝΤΕΝΝΑ στη 01.15 "Η μεγάλη λευκή ελπίδα" του Μάρτιν Ριτ.
Η αληθινή ιστορία του μαύρου μποξέρ Τζακ Tζόνσον, που το 1913 ανακηρύχτηκε παγκόσμιος πρωταθλητής, προκαλώντας τη ρατσιστική αντίδραση και το μίσος των λευκών. Πρόκειται για μια δυνατή, σκληρή, αντιρατσιστική ταινία, που δείχνει τους μηχανισμούς της απο-ηρωποίησης και του εξευτελισμού. Εξαιρετική η ερμηνεία του Τζέιμς Εϊρλ Τζόουνς.