Ανατέθηκε η περιφερειακή λεωφόρος, που θα γίνει σχεδόν αποκλειστικά με χρήματα, τα οποία θα εξασφαλίσει ο κρατικός κορβανάς και με διόδια, αλλά για 23 χρόνια θα την εκμεταλλεύεται η κοινοπραξία των μεγαλοεπιχειρηματιών
Μετά τα Σπάτα και το Ρίο - Αντίρριο, σειρά στην αλυσίδα των σκανδαλωδών συμβάσεων παίρνει ένα ακόμη "μεγάλο έργο": Η λεωφόρος Ελευσίνας - Σταυρού - Σπάτων - Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού. Ενα έργο, που έρχεται να ικανοποιήσει, σε μεγάλο βαθμό, τις ανάγκες του άλλου "μεγάλου έργου", του αεροδρομίου των Σπάτων.
Με τη ληστρική, εις βάρος του δημοσίου και του ελληνικού λαού, αυτή σύμβαση, με την οποία συνεχίζεται το "μεγάλο φαγοπότι", μόνες κερδισμένες θα είναι 14 μεγάλες ελληνικές τεχνικές εταιρίες και μία γαλλική. Η συμμετοχή τους σε χρήμα στο έργο, που είναι προϋπολογισμού 600 δισ. δραχμών, στην καλύτερη περίπτωση, θα φτάσει τα 43,7 δισ. δρχ (!), ενώ αναλαμβάνουν την αποκλειστική εκμετάλλευσή του για 23 ολόκληρα χρόνια.
Μόνοι χαμένοι θα είναι οι κάτοικοι της Αττικής και ολόκληρης της χώρας, που θα πληρώσουν με τη φορολογία και τα υψηλά διόδια (1.000 δρχ.), όχι μόνο το κόστος κατασκευής και τα δάνεια, που θα ληφθούν με εγγύηση του δημοσίου, αλλά και τα τεράστια κέρδη των εργολάβων. Για το λόγο αυτό, έχει προβλεφτεί και το αντίστοιχο "εισπρακτικό δίχτυ", αφού η λεωφόρος θα περιζώνει την πρωτεύουσα, σαν ένα απέραντο σινικό τείχος και θα διαθέτει 33 ανισόπεδους κόμβους - σταθμούς διοδίων, που θα εκτείνονται από την Ελευσίνα μέχρι το Κορωπί και από το Σταυρό Αγίας Παρασκευής μέχρι την Καισαριανή.