Αυτό καλεί τους καταναλωτές να κάνουν από εδώ και στο εξής η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, με σχετική αγορανομική διάταξη
Στη λήψη ενός ακόμη "αυστηρού" μέτρου για την "προστασία του καταναλωτή", προχώρησε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης (τομέας εμπορίου). Αυτή τη φορά μάλιστα, ο καταναλωτής καλείται να... καθοδηγεί τις αρμόδιες κρατικές αρχές για τους ελέγχους που είναι υποχρεωμένες να πραγματοποιούν, καταγράφοντας και ταχυδρομώντας τα παράπονά τους σε σχετικά έντυπα!
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική αγορανομική διάταξη, που δόθηκε χτες στη δημοσιότητα και θα δημοσιευτεί τις επόμενες μέρες στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, από την 1η Ιούνη τα καταστήματα ομαδικής εστίασης, εστιατόρια, ταβέρνες, μπαρ, ζαχαροπλαστεία κλπ. υποχρεούνται να έχουν τοποθετημένα κοντά στην έξοδο του καταστήματος έντυπα "δελτία παραπόνων", όπου οι πελάτες θα μπορούν να γράφουν τα παράπονά τους και να τα... ταχυδρομούν στη διεύθυνση εμπορίου της αρμόδιας νομαρχιακής αυτοδιοίκησης. Τα δελτία αυτά θα είναι τριπλότυπα, με φύλλα διαφορετικών χρωμάτων. Σύμφωνα με την αγορανομική διάταξη σε εμφανές σημείο του τιμοκαταλόγου θα αναγράφεται στα ελληνικά, στα αγγλικά, στα γαλλικά και στα γερμανικά η ένδειξη: "Το κατάστημα υποχρεούται να διαθέτει έντυπα δελτία σε ειδική θήκη δίπλα στην έξοδο για τη διατύπωση οποιασδήποτε διαμαρτυρίας αγορανομικού, υγειονομικού ή φορολογικού περιεχομένου". Στο έντυπο θα πρέπει να περιλαμβάνονται τα πλήρη στοιχεία της επιχείρησης, και της αρμόδιας παραλήπτριας κρατικής αρχής στις τέσσερις παραπάνω γλώσσες.
Ο καταγγέλλων πελάτης θα αφήνει το ένα φύλλο του εντύπου στο κατάστημα, το άλλο θα το κρατάει ο ίδιος και το τρίτο θα το ταχυδρομεί στη διεύθυνση εμπορίου της αρμόδιας νομαρχιακής αυτοδιοίκησης, η οποία, με τη σειρά της, καθοδηγούμενη από τα παράπονα των καταναλωτών, θα... σπεύδει να τα διαπιστώσει ιδίοις όμμασι και θα τα μεταβιβάζει στην αρμόδια κρατική αρχή(υγειονομική, αστυνομική, εφοριακή κλπ.).