Τετάρτη 8 Γενάρη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Και όμως κρίθηκε αξιόπλοο!

Σοβαρά προβλήματα παρουσίαζε το πλοίο "Μυρσίνη", το οποίο, στις 26 Δεκέμβρη, μισοβυθίστηκε στην Ανκόνα, καταγγέλλει ο "Στέφενσων"

Σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία του παρουσίαζε το ελληνικό πλοίο "ΜΥΡΣΙΝΗ" - το οποίο στις 26/12/96 συγκρούστηκε και μισοβυθίστηκε στο λιμάνι της Ανκόνας - κατά την έναρξη του ταξιδιού, καταγγέλλει η Πανελλήνια Ενωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής,"Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ".Το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας ενημερώθηκε για το περιστατικό μετά από καταγγελία του ναυτεργατικού σωματείου και πέντε μέρες μετά το συμβάν!

Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, το επταμελές πλήρωμα έμεινε αβοήθητο από την πλοιοκτήτρια εταιρία και κατέφυγε σε ξενοδοχείο, δεδομένου ότι στο πλοίο ήταν αδύνατη η παραμονή του. Τρία μέλη του πληρώματος (υποπλοίαρχος, Β μηχανικός και ναύτης) απολύθηκαν στις 31 Δεκέμβρη, "λόγω ανικανότητας του πλοίου προς πλου". Γύρισαν στην Ελλάδα, δίχως να τους έχουν καταβληθεί οι δεδουλευμένες αποδοχές και η νόμιμη αποζημίωση, καθώς και τα εισιτήρια επαναπατρισμού. Με την επιστροφή τους στην Ελλάδα και μέχρι σήμερα η ναυτιλιακή εταιρία, παρά τις προσπάθειες, αρνείται να τους καταβάλει τις νόμιμες αποδοχές τους.

Σύμφωνα με καταγγελία των μελών του πληρώματος, το πλοίο αναχώρησε από τον Πειραιά στις 18/12/96 και αφού είχε προηγηθεί μετασκευή του πλοίου αυξάνοντας το μήκος του κατά 6 μέτρα και είχε επιθεωρηθεί πριν τον απόπλου του από την Επιθεώρηση Εμπορικών πλοίων (ΕΕΠ), που, προφανώς το έκρινε ασφαλές και αξιόπλοο.

Με την έναρξη όμως του ταξιδιού προς την Κρήτη, παρουσιάστηκαν σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία του. Συγκεκριμένα παρατηρήθηκαν προβλήματα στο πηδάλιο, στο ένα ραντάρ, στο ραδιοτηλέφωνο, στο γωνιοδείκτη, στα χειριστήρια της άγκυρας. Στο μηχανοστάσιο, οι αντλίες, σεντινών δε λειτουργούσαν και το ψυγείο του λαδιού ήταν φραγμένο. Στους χώρους ενδιαίτησης η κατάσταση ήταν άθλια. Τα προβλήματα επιδεινώθηκαν ραγδαία μετά τη φόρτωση του πλοίου όπου άρχισε και εισροή υδάτων στο πλοίο (μηχανοστάσιο - χώρους ενδιαίτησης, αμπάρια).

"Το ερώτημα λοιπόν - τονίζεται - είναι πώς το πλοίο κρίθηκε αξιόπλοο και ασφαλές από την ΕΕΠ και την ίδια στιγμή παρουσιάζει τα προβλήματα που αναφέρουμε, θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο τη ζωή των ναυτικών; Απαιτούμε από το ΥΕΝ να προχωρήσει: Αμεσα στη διερεύνηση των καταγγελιών, τον καταλογισμό των ευθυνών και την τιμωρία των υπευθύνων. Και στην παρέμβασή του για την άμεση εξόφληση των ναυτεργατών".


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ