Παρασκευή 9 Μάη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Το τελευταίο του δρομολόγιο...

Το τέλος του δρομολογίου ήταν και το τέλος της γραμμής της ζωής του για τον οδηγό της ΕΘΕΛ Δημήτριο Μακρή.Χτες στις 8.55 π.μ. έδεσε το χειρόφρενο του λεωφορείου του, που είχε κάνει το δρομολόγιο της γραμμής 302 (ΕΡΤ - ΓΕΡΑΚΑΣ), και κατέβηκε από το όχημα για να τηλεφωνήσει από κοντινό τηλεφωνικό θάλαμο. Εκεί τον βρήκε ο θάνατος, από καρδιακό επεισόδιο, στα 47 του χρόνια. Ετσι, έκλεισε τραγικά ο κύκλος της 20χρονης υπηρεσίας του στο τιμόνι των αστικών λεωφορείων. Ο Δημήτρης Μακρής ήταν παντρεμένος και πατέρας ενός 16χρονου παιδιού.

Σημειώνεται ότι η αρμόδια ιατρική υπηρεσία της ΕΘΕΛ έχει γνωματεύσει για την ανάγκη όλοι οι οδηγοί σε τακτά χρονικά να περνούν από ιατρικές εξετάσεις και όταν διαπιστώνονται σοβαρά προβλήματα υγείας να κατεβαίνουν από το τιμόνι. Ομως ούτε το ένα γίνεται, ούτε το άλλο. Υπενθυμίζεται ότι σε παλιότερη περιοδεία του βουλευτή του ΚΚΕ Μήτσου Κωστόπουλου σε εγκαταστάσεις της ΕΘΕΛ, γιατρός της ιατρικής υπηρεσίας είχε καταγγείλει ότι ακόμα και οδηγοί με τρία μπάι - πας, συνεχίζουν να κάνουν δρομολόγια. Βάζοντας έτσι σε κίνδυνο όχι μόνο τη δική τους ζωή, αλλά και τη ζωή των επιβατών.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το χαρτί της συνταξιοδότησης, οι οδηγοί των λεωφορείων το παίρνουν κατεβαίνοντας από το τιμόνι, στο οποίο τους υποχρεώνουν να βρίσκονται μέχρι τα 60 τους χρόνια. Και αυτό παρά το πάγιο αίτημα του συνδικαλιστικού κινήματος του χώρου για συνταξιοδότηση των οδηγών στα 58 χρόνια. Κάτι που είχε κατακτηθεί το 1988 - όταν στην ηγεσία του συνδικάτου ήταν και οι εκπρόσωποι της παράταξης της ΔΑΣ - αλλά καταργήθηκε στη συνέχεια με τη σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας (ΠΑΣΚΕ) του συνδικάτου. Μάλιστα, η συγκεκριμένη παράταξη έχει εισηγηθεί οι τακτικές ιατρικές εξετάσεις των οδηγών να γίνονται με την οικονομική συνδρομή των ίδιων των οδηγών εκτός υπηρεσίας από ιδιώτες γιατρούς.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ