Σοφτ ή σκληρό; Μάλλον σε αυτό το "μείζον" (!) ερώτημα ...σκοντάφτει το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, προκειμένου να αποφασίσει για το τι τελικά θα γίνει με τις "ροζ" διαφημίσεις, εγχώριες ή μη. Τα "ροζ" μηνύματα εξακολουθούν να "παίζουν" σε όλα τα κανάλια, μικρά και μεγάλα. Το ΕΣΡ και στη χτεσινή του συνεδρίαση δεν κατέληξε σε κάποια απόφαση, αλλά θα ...διερευνήσει το θέμα ...περαιτέρω. Κοινή διαπίστωση, όμως, είναι αυτό που έχει επανειλημμένα πει και ο πρόεδρος του ΕΣΡ, Θεμιστοκλής Κουρουσόπουλος, πως και οι "εγχώριες" ...ροζ παραγωγές έχουν "παραπλανητικό" χαρακτήρα και υπαινικτικό σεξουαλικό περιεχόμενο.
Στη χτεσινή συνεδρίαση του ΕΣΡ, προσήλθε και ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ Πέτρος Λάμπρου, ο οποίος ενημέρωσε τον πρόεδρο και τα μέλη του ΕΣΡ, για τις "ροζ" γραμμές. Ο ΟΤΕ, όπως είπε ο κ. Λάμπρου, δεν μπορεί να παρέμβει στις διεθνείς "ροζ" τηλεφωνικές γραμμές, αφού υπάρχουν διακρατικές συμφωνίες. Οσο για τις "ροζ" διαφημίσεις ελληνικών εταιριών, όπως της Audiotex, Mediatel και Ντάταμπανκ, κατά τον κ. Λάμπρου, υπάρχει "κώδικας δεοντολογίας".
Θέμα, όμως, υπάρχει και με τις "εγχώριες" ροζ παραγωγές ...γνωριμιών. Οπως είναι γνωστό, στις ελληνικές εταιρίες παραγωγής τηλεφωνημάτων 090, μέτοχοι είναι ιδιοκτήτες τηλεοπτικών σταθμών και συγκροτημάτων Τύπου.