Στην ανάγκη δημιουργίας διαφοροποιημένων και επώνυμων προϊόντων αναφέρθηκε ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών Γ. Αλογοσκούφης, σε εκδήλωση που συνδιοργάνωσαν ο ΕΣΒΕΠ και το Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο. Οπως ανέφερε, για το διαφοροποιημένο και επώνυμο προϊόν οι όροι του ανταγωνισμού αλλάζουν για όποιον καταφέρει να αξιοποιήσει τους όρους του σύγχρονου μάρκετινγκ. Σαν αρνητικό παράδειγμα για την Ελλάδα, ανέφερε τις περιπτώσεις των κλάδων της υποδηματοποιίας και της κλωστοϋφαντουργίας, οι οποίοι, όπως είπε, στο παρελθόν είχαν σημειώσει άνθηση, ενώ αντίθετα σήμερα βρίσκονται σε παρακμή, επειδή οι επιχειρηματίες των δύο αυτών κλάδων δεν αντιληφθήκανε εγκαίρως - όπως οι ανταγωνιστές τους στην Ιταλία - ότι για να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό από χώρες χαμηλού εργατικού κόστους πρέπει να ενσωματώσουν στο προϊόν τους αλλά ποιοτικά χαρακτηριστικά...