Πέμπτη 6 Ιούλη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 22
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΚΤΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Απομονώνουν ολόκληρα χωριά για τα κέρδη

Καταγγελία δημάρχων και προέδρων κοινοτήτων στα όρια των Νομών Κοζάνης - Ιωαννίνων

Σε πλήρη απομόνωση και, φυσικά, στην πλήρη ερήμωση, οδηγούνται πολλά ορεινά χωριά του Γράμμου που βρίσκονται στα όρια των Νομών Ιωαννίνων-Κοζάνης, στο δρόμο Ιωαννίνων-Κοζάνης μέσω Κόνιτσας, με την απόφαση του τοπικού ιδιωτικού ΚΤΕΛ να περικόψει και αλλάξει τα, λίγα έτσι κι αλλιώς, δρομολόγια των λεωφορείων που έκαναν τη συγκεκριμένη γραμμή, συμπληρώνοντας, έτσι, την πολιτική εγκατάλειψης και ερήμωσης της περιοχής που ακολουθούν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, σήμερα.

Συγκεκριμένα, η διοίκηση του ΚΤΕΛ αποφάσισε από τις 26 του Ιούνη και για όλο το καλοκαίρι τη διακοπή του δρομολογίου Ιωαννίνων -Κοζάνης μέσω Κόνιτσας, με το αιτιολογικό ότι είναι οικονομικά ζημιογόνο. Τα δρομολόγια στην παραπάνω συγκοινωνιακή γραμμή, που γίνονταν δυο φορές τη μέρα (πρωί-απόγευμα) από τις 26 του Ιούνη άλλαξαν και γίνονται, μέσω Μηλιάς Μετσόβου, που είναι πιο ...κερδοφόρα!

Ετσι οι κάτοικοι των παραπάνω ακριτικών περιοχών - οι περισσότεροι υπερήλικοι - οδηγούνται σε μεγαλύτερη απομόνωση, αδυνατώντας να ικανοποιήσουν στοιχειώδεις ανάγκες επικοινωνίας, αφού υποχρεώνονται, για τα κέρδη των ΚΤΕΛ, να υποστούν τις συνέπειες αυτής της απόφασης. Για να εξυπηρετηθούν είναι αναγκασμένοι να παίρνουν τα λεωφορεία της γραμμής Ιωαννίνων - Καστοριάς, που περνούν μόλις 4 φορές τη βδομάδα, πληρώνοντας αυξημένα εισιτήρια. Ωστόσο, και πάλι παραμένουν απομονωμένα αρκετά χωριά στα όρια των Νομών Κοζάνης και Ιωαννίνων.

Η σχετική απόφαση προκάλεσε δικαιολογημένα την αγανάκτηση των κατοίκων της περιοχής. Παράλληλα, επιστολή διαμαρτυρίας προς τις Νομαρχίες Ιωαννίνων και Κοζάνης, αντίστοιχα, έστειλαν οι δήμαρχοι Κόνιτσας και Μαστοροχωρίων και οι πρόεδροι Αετομηλίτσας, Φούρκας, Αρρένων και Πενταλόφου, ζητώντας να ανακαλέσουν την απόφαση διακοπής των δρομολογίων της μοναδικής αυτής γραμμής σύνδεσης της ακριτικής περιοχής με την ενδοχώρα.

Ωστόσο, ο νομάρχης Ιωαννίνων, Αλέκος Καχριμάνης (ΝΔ), επιχειρεί να «κρυφτεί» και «πετάει το μπαλάκι» στο ΚΤΕΛ που επικαλείται «μειωμένη επιβατική κίνηση (πληρότητα δρομολογίων κάτω του 30%, όπως προϋποθέτουν οι διατάξεις του Ν. 2963/01) και χρονική συντόμευση μέσω της νέας γραμμής», για να δικαιολογήσει την απόφαση για περιορισμό και αλλαγή δρομολογίων. Ετσι η Νομαρχία Ιωαννίνων εξαντλεί τις προσπάθειές της στη διατήρηση μέρους των δρομολογίων μέσα από Ιωάννινα - Καστοριά. Λειτουργούν, δηλαδή, ως διαχειριστές της αντιλαϊκής πολιτικής - σήμερα της ΝΔ, χτες του ΠΑΣΟΚ - που στηρίζουν και εκφράζουν. Μιας πολιτικής που, παρά τα όσα λέγονται για δήθεν ανάπτυξη της περιφέρειας και διάφορα ...«Πακέτα», ερήμωσε τα χωριά της υπαίθρου.

«Τώρα δίνουν ένα ακόμη δείγμα για το πώς εννοούν την "ανάπτυξη" και μάλιστα για τις ακριτικές περιοχές και τους κατοίκους τους, δημιουργώντας νέες "άγονες γραμμές", για τα κέρδη των επιχειρηματιών. Αυτή, ακριβώς, η πολιτική πρέπει να καταδικαστεί και μέσα από τις εκλογές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση», επισημαίνει ο υποψήφιος νομάρχης με τη ΝΑΣ Ιωαννίνων, Χρήστος Μεντής.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
«Τι κι αν έπεσε ο Γράμμος, εμείς θα νικήσουμε» (2017-08-09 00:00:00.0)
Οξύνονται τα προβλήματα στη μεταφορά μαθητών (2013-03-06 00:00:00.0)
Οχι στην κατάργηση των σιδηροδρομικών δρομολογίων (2009-09-02 00:00:00.0)
Φως και χρώμα ηπειρώτικο (2004-10-16 00:00:00.0)
Στο ρυθμό της κυριακάτικης πορείας (2004-05-05 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Διακήρυξη της ΚΕ του ΚΚΕ για τη συμπλήρωση 80 χρόνων από το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και την Αντιφασιστική Νίκη των Λαών
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ