Μια «καθαρόαιμη» διαφημιστική κίνηση «βαφτίζεται», στην εποχή της εμπορευματοποίησης της τέχνης, ως «καλλιτεχνικό γεγονός»! Ο λόγος για την έκθεση «LACOSTE PROJECT 12.12» στο Μουσείο Μπενάκη, όπου 50 Ελληνες καλλιτέχνες (ζωγράφοι, γλύπτες, σχεδιαστές μόδας, εικαστικοί κ.ά.) δημιούργησαν 50 έργα «με μοναδικό αντικείμενο έμπνευσης τη γνωστή polo μπλούζα της Lacoste, που φέρει πάντα τον κωδικό 12.12»! Μάλιστα, τα έργα «θα τεθούν σε σιωπηλή δημοπρασία», με τα έσοδα η εταιρία να τα προσφέρει σε «κοινωφελείς σκοπούς», κατά τη συνήθη αυτοδιαφημιστική πρακτική των μονοπωλίων.
Αυτή τη διαφημιστική «εκστρατεία», που θα γίνει σε επιχορηγούμενο με λεφτά του ελληνικού λαού μουσείο, θα εγκαινιάσει - καθόλου παράδοξο για όσα πρεσβεύει η κυβέρνησή του - ο υπουργός Πολιτισμού, Γ. Βουλγαράκης. Να τι εννοούν, όταν μιλούν περί «προτεραιότητας» στη σύγχρονη τέχνη...