Τετάρτη 19 Απρίλη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ - ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2006
ΤΕΔΚ ΣΑΜΟΥ - ΛΕΣΒΟΥ
Διεκδικούν δημόσιες και ασφαλείς μεταφορές

«Οι εργασίες στη Σύρο δεν αποτελούν συνέδριο» καταγγέλλουν οι δύο τοπικές ενώσεις

Από παλιότερη κινητοποίηση των κατοίκων της Σάμου για φτηνές, και ασφαλείς μεταφορές
Από παλιότερη κινητοποίηση των κατοίκων της Σάμου για φτηνές, και ασφαλείς μεταφορές
Απορρίπτουν με επιστολή τους η Ενωτική Αγωνιστική Συνεργασία ΤΕΚΔ Ν. Σάμου και η Διαδημοτική Αγωνιστική Συνεργασία ΤΕΔΚ Ν. Λέσβου το κείμενο που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της ΚΕΔΚΕ, σχετικά με τις μεταφορές στη Νησιωτική Ελλάδα, τονίζοντας ότι στις εργασίες της ΚΕΔΚΕ, που έλαβαν χώρα στη Σύρο, προτάθηκαν δυο σχέδια απόφασης και ως εκ τούτου δε θα πρέπει να εμφανίζεται το κείμενο ως ομόφωνο. Επιπλέον, τονίζουν ότι οι εργασίες που έγιναν δεν αποτελούν συνέδριο, αφού «ποτέ δε συγκροτήθηκαν ως Σώμα, αλλά και κατά τη διαδικασία της ψηφοφορίας βρίσκονταν στην αίθουσα 25 με 30 αιρετοί και των δύο βαθμών».

Συγκεκριμένα, το σχέδιο απόφασης της Ενωτικής Αγωνιστικής Συνεργασίας ΤΕΔΚ Ν. Σάμου και της Διαδημοτικής Αγωνιστικής Συνεργασίας ΤΕΔΚ Ν. Λέσβου αναδεικνύει το ρόλο των μεταφορών στη Νησιωτική Ελλάδα ως καθοριστικό παράγοντα της συνέχειας ύπαρξης ανθρώπινης ζωής στα νησιά και της ανάπτυξης σε αυτά, καθώς επίσης και τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν στον τομέα αυτό.

Ετσι, προτάσσει τα παρακάτω, ως αναγκαία για τη διεκδίκηση από την κυβέρνηση:

  • Εθνικό αερομεταφορέα, του οποίου αποκλειστική ευθύνη θα έχει αποκλειστικά το ελληνικό δημόσιο.
  • Ενιαίο φορέα ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών με αποκλειστικά δημόσιο χαρακτήρα, που θα έχει την ευθύνη για το σχεδιασμό και την εκτέλεση των ακτοπλοϊκών μεταφορών σε όλη τη νησιωτική χώρα, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της ναυπηγικής βιομηχανίας.
  • Εφαρμογή μιας διαφορετικής πολιτικής στο χώρο της ακτοπλοΐας, στη λογική που αντιλαμβάνεται τις μεταφορές ως κοινωνικό αγαθό και θα προβλέπει μείωση των ναύλων κατά 50%, την επαναφορά των εκπτώσεων στις ευπαθείς ομάδες, την προστασία των εργασιακών σχέσεων των ναυτεργατών, την κατοχύρωση της ασφάλειας των πλοίων, τη βελτίωση των λιμενικών υποδομών με ευθύνη της πολιτείας.

Στο σχέδιο απόφασης αναφέρεται ακόμα ότι «πρέπει να ταχθούμε ανεπιφύλακτα κατά της επιστράτευσης των ναυτεργατών, ζητώντας την κατάργησή του ως μέτρου καταστολής, κατά της κατάργησης του ορίου ηλικίας των πλοίων και κατά της καθιέρωσης ακτινωτού συστήματος ακτοπλοϊκών συνδέσεων».


Κορυφή σελίδας
Διακήρυξη της ΚΕ του ΚΚΕ για τη συμπλήρωση 80 χρόνων από το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και την Αντιφασιστική Νίκη των Λαών
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ