Τα δύο θανατηφόρα ατυχήματα που σημειώθηκαν χτες στις σιδηροδρομικές διαβάσεις της Νέας Ιωνίας (Σίνδο) Θεσσαλονίκης και της Δοϊράνης του Κιλκίς αντίστοιχα, ανέδειξαν για άλλη μία φορά την ανάγκη να λυθεί μια για πάντα μέσα από την εκτέλεση των αναγκαίων έργων υποδομής (υπόγειες διαβάσεις, βύθιση γραμμών) το πρόβλημα της ασφαλούς διέλευσης, των σιδηροδρομικών διαβάσεων.
Το ένα ατύχημα, στη Δοϊράνη Κιλκίς, έγινε στις 12.30 το μεσημέρι όταν στην τούρκικη αμαξοστοιχία 445, που εκτελούσε το δρομολόγιο Κωνσταντινούπολη - Θεσσαλονίκη, προσέκρουσε όχημα στην είσοδο του σταθμού της Δοϊράνης, αφού παραβίασε ισόπεδη διάβαση με ηχοφωτεινά σήματα και δίφρακτα, με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό του οδηγού του αυτοκινήτου.
Το δεύτερο ατύχημα στη Νέα Ιωνία Θεσσαλονίκης έγινε στις 11 π.μ., όταν στην αμαξοστοιχία 1631, που εκτελούσε το δρομολόγιο Σέρρες - Θεσσαλονίκη, προσέκρουσε όχημα παραβιάζοντας τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας και την ισόπεδη διάβαση, που φυλάσσεται με ηχοφωτεινά σήματα και δίφρακτα με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό των δύο επιβατών του αυτοκινήτου. Κανένας από τους επιβάτες των αμαξοστοιχιών δεν τραυματίστηκε και στις δυο περιπτώσεις.