Στη δημοπράτηση του έργου «Εργασίες αποκατάστασης προβληματικών τμημάτων της Εθνικής Οδού Τρίπολης - Καλαμάτας, στο Τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα», το οποίο έπαθε κατολίσθηση το Φλεβάρη του 2003, συνολικού προϋπολογισμού 110 εκατ. ευρώ, αποφάσισε να προχωρήσει το ΥΠΕΧΩΔΕ με απόφαση του υπουργού, Γ. Σουφλιά.
Το γεγονός ότι η δημοπράτηση του τμήματος αυτού γίνεται με τη μέθοδο του απλού δημοσίου έργου, με αποκλειστική χρηματοδότηση από το κράτος, παρά το γεγονός ότι ανήκει στον ευρύτερο - υπό δημοπράτηση - συνδυασμό «παραχώρησης» Κόρινθος - Τρίπολη -Καλαμάτα, μπορεί άνετα να θεωρηθεί ως «δωράκι» προς τους μεγαλοεργολάβους με τους οποίους θα υπογραφεί η «σύμβαση παραχώρησης». Βέβαια, η «διευκόλυνση» αυτή δεν είναι και η μοναδική, καθώς στους εργολάβους θα παραχωρηθεί η εκμετάλλευση των υπαρχόντων διοδίων από την υπογραφή της σύμβασης, ενώ μεγάλο μέρος του κόστους κατασκευής θα καλυφθεί από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους. Κατά τ' άλλα, πρόκειται για σύστημα ...«αυτοχρηματοδότησης», εξαιτίας του οποίου οι οδηγοί θα πληρώνουν για δεκαετίες πανάκριβα διόδια...