«Η γραμμή είναι κατειλημμένη. Παρακαλούμε καλέστε αργότερα»... Είναι σίγουρο ότι όλοι έχουμε γίνει αποδέκτες του συγκεκριμένου φωνητικού μηνύματος. Πόσοι, όμως, γνωρίζουμε ότι η συγκεκριμένη ευγενική ενημέρωση, σε κάποιες υπηρεσίες, μας κοστίζει μια αστική μονάδα!
Ούτε εμείς το γνωρίζαμε μέχρι τη στιγμή που κάτοικος του Δήμου Ιλίου - τα στοιχεία του βρίσκονται στη διάθεση της εφημερίδας - μας δήλωσε ότι κάλεσε στο τηλεφωνικό κέντρο του συγκεκριμένου Δήμου και παρότι δε μίλησε με κάποιον υπεύθυνο και ενημερώθηκε μόνον ότι οι γραμμές είναι κατειλημμένες, διαπίστωσε ότι η ...ενημέρωση του στοίχισε τρεις μονάδες που αφαιρέθηκαν από την τηλεκάρτα του. Ο ίδιος επιχείρησε εκ νέου να επικοινωνήσει, απέτυχε, αλλά ο ΟΤΕ συνέχισε να είναι ...αμείλικτος. Προχώρησε σε τηλεφωνική και γραπτή αναφορά προς το Δήμο, αλλά - όπως είπε - η κατάσταση δεν άλλαξε.
Δεν το έβαλε όμως κάτω. Κάλεσε την «υπηρεσία προστασίας του καταναλωτή» του υπουργείου Ανάπτυξης, στο γνωστό «1520» και η υπάλληλος τον ενημέρωσε ότι το ίδιο συμβαίνει και στη δική τους υπηρεσία, όταν όλες οι γραμμές «μιλούν»!!
Κατόπιν όλων αυτών, είναι εύλογα τα ερωτήματα, που έθεσε ο αναγνώστης μας: Γιατί, στις περιπτώσεις αυτές, γίνεται παρακράτηση των μονάδων από τον ΟΤΕ; Η παρακράτηση αυτή γίνεται με τη σύμφωνη γνώμη των δημόσιων υπηρεσιών, αποκομίζοντας ενδεχομένως και οφέλη; Τι απαντούν ο αρμόδιος υπουργός, η διοίκηση του ΟΤΕ και οι τοπικοί άρχοντες του Ιλίου;