Την ώρα που η ανεργία μαστίζει τη χώρα και χιλιάδες εργαζόμενοι πετιούνται στο δρόμο, οι τηλεοπτικοί σταθμοί ετοιμάζουν από τώρα τα τηλεσκουπίδια που θα μας «σερβίρουν» τη νέα τηλεοπτική σεζόν. Μπορεί το «Πάρτι» του «MEGA» να έριξε άρον - άρον «αυλαία», καθώς τα ποσοστά τηλεθέασής του ήταν πολύ χαμηλά, ωστόσο το «μεγάλο» κανάλι δεν πτοείται και για το φθινόπωρο ετοιμάζει «εξωτικά» ...παιχνίδια.
Στη Μαλαισία πρόκειται να ταξιδέψει ...προς άγραν τηλεθέασης, καθώς το νέο ριάλιτι με τίτλο «Survivor» («O Επιζήσας»), που θα παρουσιάσει από Σεπτέμβρη, απαιτεί τοπίο τροπικό και συνθήκες πρωτόγονες... Το συγκεκριμένο παιχνίδι, όπου θα πρωταγωνιστούν 16 παίχτες, θα ξεκινήσει τα γυρίσματά του μέχρι το τέλος Ιούνη σε δύο νησιά της Μαλαισίας και εμείς θα το δούμε από φθινόπωρο μαγνητοσκοπημένο. Και όπως λέει και το δελτίο Τύπου, οι παίχτες «θα δώσουν τη μάχη κόντρα στις ανελέητες δυνάμεις της φύσης!!!»
Από την άλλη πλευρά, ο «ΑΝΤΕΝΝΑ» συνεχίζει απτόητος τον «Τοίχο», με έρωτες, καυγάδες και ίντριγκες. Με «μέντορά» τους τον Ανδρέα Μικρούτσικο, οι παίχτες δε χάνουν την ευκαιρία να ξεφτιλίζονται και να χάνουν όποια ψήγματα αξιοπρέπειας τούς είχαν απομείνει, αφού βγάζουν κυριολεκτικά στο «κλαρί» την προσωπική τους ζωή. Για τη νέα σεζόν, και ο «ΑΝΤΕΝΝΑ» δε θα μπορούσε να μείνει έξω από το «χορό» των ριάλιτι, καθώς θα παρουσιάσει ένα παιχνίδι - φυσικά -χειρότερο και σκληρότερο από τα προηγούμενα. Ο «Τυφλοπόντικας» («The mole» αγγλιστί) θα είναι, κατά πάσα πιθανότητα, ο ανταγωνιστής του «Survivor». Σ' αυτό το «κατασκοπευτικό» παιχνίδι, θα υπάρχει ένας παίχτης σε ρόλο «τυφλοπόντικα», που θα είναι κατευθυνόμενος από την παραγωγή, θα υπονομεύει υπογείως τους άλλους. Νικητής, όποιος βρει τον «τυφλοπόντικα»...
Και έπεται και συνέχεια βέβαια, καθώς το «παιχνίδι» των ριάλιτι χρόνο με το χρόνο «χοντραίνει». Αφού τα κανάλια έχουν περισσότερες «απαιτήσεις» από τους παίχτες αυτών των παιχνιδιών. Ετσι, από τους καναπέδες και τις πολυθρόνες εξομολόγησης του «Μεγάλου Αδελφού», τις αγελάδες και τις σπηλιές στη «Φάρμα» και τον «Τοίχο», τώρα πάμε στη ζούγκλα και τα παιχνίδια επιβίωσης και κατασκοπίας. Μοναδικός στόχος όλων αυτών είναι περισσότερα κέρδη και διαφημίσεις στους τηλεοπτικούς σταθμούς.
Οι παίχτες, από την πλευρά τους, αρκούνται στο «ξεροκόμματο» που τους πετούν οι τηλεοπτικοί σταθμοί και ποντάροντας στο χρήμα και στην εφήμερη δόξα, με πρόσχημα τώρα τις νέες εμπειρίες, κάνουν τα πάντα για το έπαθλο των 150.000 και πλέον ευρώ. Η τηλεόραση έχει γίνει πια αβάσταχτη, αφού σεζόν με τη σεζόν κατακλύζεται και από περισσότερα τηλεσκουπίδια, ενώ, όσον αφορά στα πραγματικά προβλήματα, της φτώχειας, της ανεργίας, της ανέχειας, του πολέμου, που κάθε μέρα χτυπούν και καινούριες «πόρτες», αυτά μπαίνουν πραγματικά στο περιθώριο.