Το ελληνικό πλήρωμα με τους Γ. Παπαδημητρίου_Ν. Πτρόπουλο κατέλαβαν την 33η θέση της γενικής κατάταξης |
Οι συνθήκες στη Σουηδία ήταν ασυνήθιστες για τέτοια εποχή. Η ημέρα ήταν ζεστή με αποτέλεσμα να λιώνουν τα χιόνια. Η νύχτα, όπως πάντα στη Σουηδία, πάγωνε τα πάντα με αποτέλεσμα οι χωμάτινες διαδρομές να θυμίζουν παγοδρόμιο. Την Κυριακή, όταν άρχισε να χιονίζει όλοι αισθάνθηκαν ανακούφιση.
Με το «καλημέρα» ο Γκρέινχολμ πήρε κεφάλι, έχοντας όμως τον Τόμι Μάκινεν να τον καταδιώκει με το Μιτσουμπίσι, χωρίς όμως να καταφέρει κάτι καλύτερο από τη δεύτερη θέση. Τρίτος και θεραπευμένος από την «γκαντεμιά», ο ιπτάμενος Σκοτσέζος Κόλιν ΜακΡέι με το Φορντ Φόκους που μοιάζει περισσότερο έτοιμο για μεγάλα πράγματα.
Την εξάδα συμπλήρωσαν ο Τόμας Ράντστρομ με Toyota Corolla WRC, που δεν αποτελεί επίσημη εργοστασιακή συμμετοχή, αλλά ήταν άψογα προετοιμασμένο και τα δύο Σουμπαρού Ιμπρέζα των Ρίτσαρντ Μπερνς και Γιούχα Κάνκουνεν.
Πάντως, για μας τους Ελληνες το μεγάλο ενδιαφέρον ήταν στις πίσω θέσεις. Στην 33η γενικής το δίδυμο Γιάννης Παπαδημητρίου και Νίκου Πετρόπουλου πήραν το βάπτισμα του πυρός στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα, αποκτώντας την πρωτόγνωρη εμπειρία της οδήγησης στα χιόνια...
Ο νικητής Μάρκους Γκρέινχολμ δήλωσε ευτυχισμένος για την πρώτη του νίκη στο παγκόσμιο, προσθέτοντας ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευχαρίστηση από το να προηγείσαι σε όλο τον αγώνα. Ο Μάκινεν χαρακτήρισε τον αγώνα ως τον πιο γρήγορο που έχει γίνει στη Σουηδία. Ο Μπερνς θα προτιμούσε περισσότερο χιόνι, κάτι που μάλλον είναι απίθανο να βρει στο ράλι Σαφάρι που είναι ο επόμενος αγώνας και ξεκινά στις 25 του Φλεβάρη. Στη βαθμολογία των οδηγών προηγείται ο Μάκινεν, ενώ στους κατασκευαστές η Μιτσουμπίσι έχει πάρει διαφορά 7 βαθμών από την Πεζό.