Ανακοίνωση της ΕΠ Δυτικής Ελλάδας του ΚΚΕ για τα χθεσινά εγκαίνια, παρουσία του πρωθυπουργού
Φιέστα για την παράδοση ( υποτίθεται ) της νέας χάραξης της εθνικής οδού Πατρών - Πύργου, κοντά στο Αλποχώρι Ηλείας έστησαν χθες το απόγευμα πρωθυπουργός και εργολάβοι, για ένα έργο που - με καθυστέρηση μάλιστα 20 ετών - δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί.
Χαρακτηριστικά, σήμερα το μεσημέρι παραδίδεται στην κυκλοφορία το τμήμα Αλισσός - Πύργος, μήκους περίπου 65,8 χλμ. Το τμήμα Μιντιλόγλι - Αλισσός, μήκους περίπου 8,5 χλμ., λένε ότι θα παραδοθεί τέλη Νοεμβρίου.
Το έργο κατασκευάζεται από τις AKTOR, ΤΕΡΝΑ και ΑΒΑΞ, ενώ έχει ενταχθεί στην παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού, άλλη μία μπίζνα που χρυσοπληρώνει ο λαός. Στον μετωπικό σταθμό Πύργου, τα διόδια για ένα ΙΧ είναι 2,1 ευρώ και στον πλευρικό Αμαλιάδας 1,2 ευρώ. Ο Κυρ. Μητσοτάκης έλεγε χτες ότι κλείνει μια εκκρεμότητα από το βαθύ παρελθόν», παινεύοντας τις «εξαιρετικές κατασκευαστικές εταιρείες».
Σε ανακοίνωση της η Επιτροπή Περιοχής Δυτικής Ελλάδας του ΚΚΕ τονίζει πως αποτελεί πρόκληση να επισκέπτεται την περιοχή ο πρωθυπουργός για μια στημένη φιέστα, μεταξύ υπουργών και μεγαλοεπιχειρηματιών, και να μη λέει κουβέντα για τα μεγάλα ζητήματα που απασχολούν το λαό της περιοχής.
Θυμίζει «στους κυρίους της κυβέρνησης ότι η ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου της Πατρών - Πύργου αποτέλεσε διαχρονικό αίτημα του λαού και των φορέων της Αχαΐας, της Ηλείας και όχι μόνο. Ενας αυτοκινητόδρομος που βάφτηκε με το αίμα εκατοντάδων ανθρώπων τις τελευταίες δεκαετίες, καθώς δεν αποτελούσε έργο "προτεραιότητας"».
Υπογραμμίζει πως «η κυβέρνηση της ΝΔ και οι επιχειρηματικοί όμιλοι πανηγύρισαν σήμερα για ένα έργο που έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί εδώ και δεκαετίες ( και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη ), προσπαθώντας με ευχολόγια και δήθεν επικλήσεις στην προστασία της ανθρώπινης ζωής να καλύψουν τις δικές τους ευθύνες, αλλά και των προηγούμενων κυβερνήσεων, για την άθλια κατάσταση σε κρίσιμες υποδομές.
Ενα έργο την κατασκευή του οποίου χρυσοπλήρωσε ο λαός όλα αυτά τα χρόνια, ενώ θα συνεχίσει να χρυσοπληρώνει και τη λειτουργία του. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόλις πριν λίγους μήνες, με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών, δόθηκαν άλλα 115 εκατομμύρια ευρώ ζεστό χρήμα - επιπλέον της αρχικής σύμβασης - στους κατασκευαστικούς ομίλους, καθώς και 27 εκατομμύρια ευρώ μπόνους για να τελειώσει το έργο τρεις μήνες νωρίτερα!
Ας αφήσουν λοιπόν όλοι τους (κυβέρνηση, περιφερειακή αρχή, κατασκευαστικοί όμιλοι και λοιποί "παράγοντες") τα "κροκοδείλια δάκρυα" για όσους χάθηκαν στην πολύπαθη αυτή διαδρομή, γιατί η πρώτη προτεραιότητα για όλους αυτούς είναι το πώς θα υπηρετηθεί η τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη - όπως ανέφεραν - εννοώντας την κερδοφορία μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων στον τουρισμό, τις μεταφορές και την αγροτική παραγωγή».
Καταλήγοντας αναφέρει πως «το ΚΚΕ θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στο λαό της περιοχής, στους εργαζόμενους, τους βιοπαλαιστές αγρότες και τη νεολαία, για να δυναμώσει ο αγώνας για σύγχρονες ασφαλείς και φθηνές συγκοινωνίες για όλο το λαό και όχι για τα επιχειρηματικά κέρδη, με κατάργηση παραχωρήσεων και διοδίων.
Για να δυναμώσει η διεκδίκηση για άμεση ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου της Πατρών - Πύργου, για την απαραίτητη κατασκευή όλων των αναγκαίων αντιπλημμυρικών έργων που σχετίζονται με την κατασκευή του δρόμου, καθώς και όλα τα απαραίτητα συνοδευτικά έργα που διεκδικεί ο λαός της περιοχής».
Από την πλευρά της, η δημοτική αρχή Πάτρας φέρνει τη νέα πυρκαγιά στο Γενικό Νοσοκομείο Πατρών ως παράδειγμα «για το πώς αντιμετωπίζονται από το κράτος και τις κυβερνήσεις οι υποδομές της χώρας μας, τα νοσοκομεία, τα σχολεία, οι δρόμοι και οι γέφυρες. Υποδομές που τις χρυσοπληρώνουν οι εργαζόμενοι και ο λαός από την τσέπη τους, για να χτίζουν την ευτυχία τους κάποιοι στο όνομα της ανάπτυξης και πάνω στις ανάγκες μας και που θα τις χρυσοπληρώσουν ξανά μέσω των διοδίων».
Η προτεραιότητα και γι' αυτό το έργο «δεν είναι η εξυπηρέτηση των λαϊκών αναγκών, αλλά η κερδοφορία των μονοπωλίων, η γρήγορη μεταφορά των εμπορευμάτων και η εξυπηρέτηση των στρατηγικών σχεδιασμών του μεγάλου κεφαλαίου (τουριστικό, κτλ)» αναφέρει σε ανακοίνωσή του και το Εργατικό Κέντρο Πάτρας.