Τι θα αλλάξει όμως για τους σιδηροδρομικούς και τον βρετανικό λαό; Σύμφωνα με την κυβέρνηση, η «νέα αυγή για τους σιδηρόδρομους» περιλαμβάνει υποσχέσεις για βελτίωση των υπηρεσιών, επενδύσεις στις υποδομές, ανάθεση υπηρεσιών (ασφάλεια, καθαρισμός, διαχείριση σταθμών) σε ιδιωτικές εταιρείες, αλλά κανένα σχέδιο για μειώσεις στις τιμές των εισιτηρίων και βελτίωση των συνθηκών δουλειάς των σιδηροδρομικών. Ανθρακας δηλαδή για τα λαϊκά στρώματα η επιστροφή του σιδηροδρόμου στην ιδιοκτησία του βρετανικού κράτους, όπως προτείνουν να γίνει και στην Ελλάδα ορισμένες δυνάμεις της σοσιαλδημοκρατίας και του οπορτουνισμού, λειτουργώντας ως «πλυντήρια» του αντιλαϊκού κράτους και της λειτουργίας των επιχειρήσεων με σκοπό το κέρδος, σε όλες τις εκδοχές της. Αντί για «νέα αυγή», εργαζόμενοι και επιβάτες της Βρετανίας θα συνεχίσουν να ζουν στο ...σκοτάδι των πανάκριβων εισιτηρίων, ενώ άλλοι ιδιώτες θα συνεχίσουν να κάνουν μπίζνες με το κράτος στο σιδηροδρομικό δίκτυο.