Διαδηλωτές για την Παλαιστίνη |
Αλλοι φόρεσαν τις κονκάρδες της κίνησης «Artists4Ceasefire», κίνηση καλλιτεχνών με πάνω από 400 υπογραφές που ζητούν κατάπαυση του πυρός, όπως οι Μαρκ Ράφαλο, Μπίλι Αϊλις, Ράμι Γιούσεφ, ενώ οι πρωταγωνιστές της «Ανατομίας μιας Πτώσης», Μίλο Ματσάντο-Γκράνερ και Σουάν Αρλό φόρεσαν κονκάρδα με την Παλαιστινιακή σημαία. Ο Ράμι Γιούσεφ δήλωσε: «Καλούμε για άμεση, μόνιμη κατάπαυση του πυρός στη Γάζα. Κάνουμε έκκληση για ειρήνη και διαρκή δικαιοσύνη για τον λαό της Παλαιστίνης. Είναι ένα οικουμενικό μήνυμα. Ας σταματήσουμε να σκοτώνουμε παιδιά. Ας μην γίνουμε μέρος ακόμα περισσότερου πολέμου... Περιτριγυρίζομαι από τόσους πολλούς καλλιτέχνες που είναι πρόθυμοι να δανείσουν τις φωνές τους ενάντια στον πόλεμο. Η λίστα μεγαλώνει...».
2024 Getty Images |
Μεγάλος νικητής ο «Οπενχάιμερ» |
Οπως ήταν αναμενόμενο, η ταινία «Οπενχάιμερ» ήταν ο μεγάλος νικητής στις σημαντικότερες κατηγορίες βραβείων κερδίζοντας 7 αγαλματίδια. Καλύτερης ταινίας, Ερμηνείας Α' και Β' για τους Κίλιαν Μέρφι και Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ αντίστοιχα, Σκηνοθεσίας για τον Κρίστοφερ Νόλαν, Φωτογραφίας, Μοντάζ και Πρωτότυπης Μουσικής. Αφησε το Οσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου στους Ζιστίν Τριέ και Αρτούρ Αραρί για την «Ανατομία μιας Πτώσης», το Οσκαρ Διασκευασμένου Σεναρίου στον Κορντ Τζέφερσον για το «American Fiction» και τα Οσκαρ Μακιγιάζ και Κομμώσεις, Σκηνικών, Κοστουμιών, Α' Γυναικείου Ρόλου (Εμμα Στόουν) στο «Poor Things» του Γιώργου Λάνθιμου.
Κρίμα για την συγκλονιστική Σάντρα Χούλερ που έδωσε ρέστα τόσο στην «Ανατομία μιας πτώσης» για την οποία ήταν υποψήφια, όσο και στη «Ζώνη Ενδιαφέροντος», η οποία κέρδισε και το βραβείο Ηχου δίκαια, γιατί ο ήχος ήταν η μισή ταινία του Τζόναθαν Γκλέιζερ. Το Οσκαρ Β' Γυναικείου Ρόλου κέρδισε η εκπληκτική Ντε' Βάιν Τζόι Ράντολφ για «Τα Παιδιά του Χειμώνα», ενώ το Οσκαρ Κινουμένων σχεδίων μεγάλου μήκους πήγε στην ταινία «Το αγόρι και ο ερωδιός».
Ο Τζίμι Κίμελ, παρουσιαστής της βραδιάς, κάλεσε στη σκηνή τους τεχνικούς του Χόλιγουντ, δίνοντάς τους συγχαρητήρια που στάθηκαν αλληλέγγυοι στις μεγάλες απεργίες του προηγούμενου διαστήματος. Σχετικά με τη βράβευση του Ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, «20 Μέρες στη Μαριούπολη», έχουμε να πούμε ότι ο ευχαριστήριος λόγος πρέπει να ήταν γραμμένος απευθείας από το γραφείο Τύπου του Βολοντίμιρ Ζελένσκι...