Παρασκευή 5 Απρίλη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 28
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΚΑΤΕΡΙΝΗ
Παραταξιακή προπαγάνδα με δημοτικό χρήμα

Μπορεί ο εκλογικός νόμος να προβλέπει ότι η προεκλογική περίοδος αρχίζει ένα μήνα πριν τις εκλογές, δηλαδή το Σεπτέμβρη του 2002, τα δε χρήματα που ξοδεύονται από κάθε συνδυασμό προέρχονται από τους φίλους και τα μέλη του κάθε συνδυασμού, αλλά στην Κατερίνη αυτό δεν ισχύει. Ο νυν δήμαρχος κ. Αμοιρίδης επιδίδεται ήδη σε μια προκλητική καμπάνια προβολής της παράταξής του και μάλιστα με χρήματα του δήμου.

Εδώ και καιρό η διοίκηση του Δήμου Κατερίνης, με το πρόσχημα της ενημέρωσης των δημοτών, προχωρά στην έκδοση πολυτελών φυλλαδίων. Στην πραγματικότητα επιδίδεται σε μια ξέφρενη προπαγάνδα για το έργο που επιτελεί. Δεν έχει παρά να διαβάσει κανείς τα φυλλάδια για να διαπιστώσει ότι η Κατερίνη «είναι μια πόλη σύγχρονη και ανθρώπινη», «πορεύεται με ευημερία και ασφάλεια», δίνει στους δημότες «ίσες ευκαιρίες και ίδια κίνητρα». Το πόσο απέχουν αυτά από την πραγματικότητα το γνωρίζει βέβαια η μεγάλη πλειοψηφία του κατερινιώτικου λαού.

Οι υπεύθυνοι της παράταξης του δημάρχου, καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η Γραμματεία της Αγωνιστικής Κίνησης Κατερίνης, έχουν βέβαια το δικαίωμα να διαφημίζουν μια εικονική πραγματικότητα. «Δεν έχουν, όμως, κανένα δικαίωμα να το κάνουν αυτό με τα χρήματα όλων των δημοτών, αυτών δηλαδή που ψήφισαν άλλους συνδυασμούς και αντιπροσωπεύουν το 65% του κατερινιώτικου λαού και μάλιστα ένα χρόνο πριν τις εκλογές». Διαφορετικά, επισημαίνει η Αγωνιστική Κίνηση Κατερίνης, όχι μόνο «ίσες ευκαιρίες» δε δίνει η δημοτική αρχή αλλά αντίθετα ξοδεύει χρήματα όλων των δημοτών «χωρίς κανείς να την έχει εξουσιοδοτήσει» γι' αυτό. Την ίδια στιγμή, στην ίδια προσπάθεια εντάσσεται και η πρόσληψη έκτακτων υπαλλήλων, για 8 μήνες, με απόφαση του δημάρχου με το πρόσχημα της αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών. Και οι έκτακτες ανάγκες (χιόνι κλπ.), πέρασαν, επισημαίνει η Αγωνιστική Κίνηση Κατερίνης, «το ρουσφέτι όμως ζει και βασιλεύει».

Το αποκορύφωμα όμως της προεκλογικής προπαγανδιστικής προσπάθειας της παράταξης του δημάρχου ήταν η προκλητική διαφήμιση στις αποκριάτικες εκδηλώσεις, που ήταν υποτίθεται για όλους τους δημότες. Για τους σκοπούς της διαφήμισης αυτής επιλέχθηκε ως βιτρίνα ο Ιππικός Ομιλος και η αθωότητα μικρών παιδιών. Να σημειωθεί εξάλλου ότι για την αποκριάτικη παρέλαση κατασκευάστηκε άρμα με το πρόσωπο του δημάρχου και την πολύ... εύγλωττη επιγραφή «Μην τον ψάχνετε, τον βρήκαμε»!

Είναι φανερό, καταγγέλλει η Αγωνιστική Κίνηση Κατερίνης, ότι όλα αυτά «ευτελίζουν την έννοια της πολιτικής και γυρίζουν τον τόπο μας δεκαετίες πίσω...». Εντύπωση επίσης προκαλεί η σιωπηλή συμφωνία των άλλων δημοτικών παρατάξεων για όλα αυτά τα απαράδεκτα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ