Την 1η Μάρτη, σύμφωνα με το επίσημο παρατηρητήριο του υπουργείου Ανάπτυξης, η μέση τιμή της βενζίνης ήταν στα 1,914 ευρώ το λίτρο. Σήμερα που «τρέχει» το πρόγραμμα επιδότησης στα καύσιμα, η μέση τιμή της βενζίνης είναι στα 2,070 ευρώ το λίτρο. Διαφορά 0,156 ευρώ. Τα 13 ευρώ/μήνα της επιδότησης που δίνει η κυβέρνηση, μόλις και μετά βίας φτάνουν για να καλύψουν αυτήν τη διαφορά για 83 λίτρα βενζίνης. Οσο δηλαδή δυο γεμίσματα στο ρεζερβουάρ. Που σημαίνει ότι η επιδότηση «φαγώθηκε» πριν καν μπει στην τσέπη, όχι για να ανακουφίσει τα λαϊκά στρώματα από τις σημερινές τιμές των καυσίμων, αλλά μόλις και μετά βίας για να καλύψει τη χασούρα από την αύξηση που πήρε η βενζίνη σε δυο μόνο μήνες! Δεν είναι δύσκολο να προβλέψει κανείς τι θα γίνει τον επόμενο και τον μεθεπόμενο μήνα, όπου επίσης θα ισχύει το φιλοδώρημα των 13 ευρώ. Με τέτοιον καλπασμό στις τιμές των καυσίμων, το «fuel pass» της κυβέρνησης θα ...εξατμίζεται λίγα χιλιόμετρα μετά την αναχώρηση από το βενζινάδικο.