Κανόνες ασφαλείας, αξιοπλοΐας, Διεθνείς Συμβάσεις, ακόμα και η υποτυπώδης, άκρως ανεπαρκής ελληνική νομοθεσία για την ασφάλεια επιβαινόντων και πλοίων, γίνονται «κουρέλι» μπροστά στην εξυπηρέτηση των εφοπλιστικών συμφερόντων και την αύξηση των κερδών τους. Την ίδια ώρα, σε όλες τις περιπτώσεις ναυαγίων και ναυτικών ατυχημάτων, από το «ΣΑΜΙΝΑ» έως το πρόσφατο περιστατικό με το κρουαζιερόπλοιο «DREAM», το πρώτο μέλημα κυβέρνησης και εφοπλιστών είναι να μετατοπίσουν τις ευθύνες στους ναυτεργάτες. Για δεύτερη φορά χτες τα σωματεία ΠΕΜΕΝ και «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» έστειλαν καταγγελία για το επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο «ΑΧΑΙΟΣ», το οποίο έχει δρομολογηθεί στη γραμμή Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα, κρούοντας τον...