ΜΕΡΟΣ Α' Από το 1974 κι εδώ, συνήθως, κάθε καλοκαίρι, ο Αθηναίος κωμωδιογράφος Αριστοφάνης (445-386 π.Χ.) ποικιλοτρόπως χρησιμοποιείται είτε ως εργαλείο κακοφορμισμένης επιθεώρησης, στην καλύτερη των περιπτώσεων, είτε ως καθρέφτης - καθρεφτάκι, στον οποίο η σκηνοθεσία σχηματίζει το επικαιρικό είδωλο της τρέχουσας πολιτικής πραγματικότητας, με κάμποσες δόσεις ευκολοχώνευτης σεξουαλικής κινησιολογίας. Ευθύς, αμέσως, θα δώσουμε τον λόγο στον σκηνοθέτη Αλέξη Σολομό (1918-2012), έναν από τους πρώτους θεατράνθρωπους που αντιμετώπισε με σεβασμό την αριστοφανική κωμική πρόταση, κυρίως μέσα από τις παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου. Κατά την αναγόρευσή του, λοιπόν, σε επίτιμο διδάκτορα του Τμήματος...