Η ολοένα και μεγαλύτερη εμπορευματοποίηση του αθλητισμού σε συνδυασμό με τα τεράστια κέρδη που αποκομίζουν οι πολυεθνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο απ' ό,τι φαίνεται βάζουν σε νέα φάση τις κόντρες συμφερόντων. Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που ίσως στο άμεσο μέλλον να υπάρξει αλλαγή στο μέχρι τώρα στάτους κβο που επικρατεί όσον αφορά τη διαχείριση και το λόγο στην πίτα των κερδών σε μεγάλες διοργανώσεις όπως π.χ. οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Και αυτό γιατί στο παιχνίδι φαίνεται να μπαίνουν δυναμικά και οι ίδιοι αθλητές, ιδιαίτερα οι λεγόμενοι πρωτοκλασάτοι, οι οποίοι πλέον ζητούν να έχουν και αυτοί λόγο στα κέρδη από τις διαφημίσεις. Επίμαχο σημείο είναι το άρθρο 40 του καταστατικού της...