Του Γιώργη ΜΑΡΙΝΟΥ*
* Ο Γιώργης Μαρίνος είναι μέλος του Γραφείου της ΚΟΝ του ΚΚΕ
Στο κενό οι απεργοσπαστικές προσπάθειες. Μήνυμα κλιμάκωσης του αγώνα φτάνει απ' όλα τα λιμάνια. Σήμερα αποφασίζει η ΠΝΟ. Συμπαράσταση στους μαχόμενους ναυτεργάτες
Στη στεριά βγήκαν από χτες τα ξημερώματα οι ναυτεργάτες όλης της χώρας, παίρνοντας μέρος καθολικά στην πρώτη μέρα της απεργίας, που κήρυξε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία για κάθε είδους πλοίο και σε παγκόσμια κλίμακα. Η απεργία θα ολοκληρωθεί αύριο Τετάρτη στις 6 τα ξημερώματα, ωστόσο η απόλυτη επιτυχία κατά την πρώτη μέρα της απεργίας - όπως ανέφεραν συνδικαλιστές - ανάβει στην Ομοσπονδία το "πράσινο φως" για την κλιμάκωση του αγώνα. Η συνέχεια ή όχι των απεργιακών κινητοποιήσεων των ναυτεργατών θα καθοριστεί σήμερα, οπότε και θα συνεδριάσει η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ.
Σήμερα αναμένεται να καταφτάσουν και τα πρώτα ποντοπόρα πλοία με Ελληνες ναυτεργάτες σε λιμάνια του εξωτερικού, όπως της Ιταλίας και της Πορτογαλίας, τα οποία θα υποδεχτούν αντιπροσωπείες Ελλήνων συνδικαλιστών και διεθνών συνδικαλιστικών οργανώσεων.
Στο λιμάνι του Πειραιά δεν "κουνήθηκε φύλλο", παρά τις προσπάθειες των εφοπλιστών να "σπάσουν" την απεργία. Μια τέτοια προσπάθεια εκδηλώθηκε στις 12 το μεσημέρι στο επιβατικό πλοίο "Σι Αρμονι" του Ποθητού, όπου με εντολή του εφοπλιστή άρχισαν να επιβιβάζονται στο πλοίο φορτηγά. Ομως, με άμεση παρέμβαση συνδικαλιστών και πληρώματος, σταμάτησε η επιβίβαση.
Στο λιμάνι του Πειραιά περιόδευσε ο γραμματέας της ΓΣΕΕ Γ. Μαυρίκος,ο οποίος δήλωσε: "Ο αγώνας των ναυτεργατών είναι δίκαιος και στρέφεται ενάντια στους εφοπλιστές και στις κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Δένεται με τους αγώνες ολόκληρης της εργατικής τάξης, που οξύνει σήμερα την ταξική της πάλη, υπερασπίζοντας κατακτήσεις και δικαιώματα. Οι εργαζόμενοι στο "μονόδρομο" της υποταγής αντιπαραθέτουμε τον ταξικό αγώνα. Είναι ο πιο σίγουρος και πιο αποτελεσματικός δρόμος".
Τη συμπαράσταση του κλάδου των οικοδόμων στον αγώνα των ναυτεργατών εξέφρασε και ο πρόεδρος της κλαδικής Ομοσπονδίας Α. Ζαζόπουλος,ο οποίος επίσης περιόδευσε στο λιμάνι του Πειραιά.
Στο πλευρό των ναυτεργατών βρέθηκε και ο δήμαρχος Περάματος Γ. Πατσιλινάκος,ο οποίος κατά τη διάρκεια της περιοδείας του δήλωσε: "Φαίνεται ότι ο αγώνας των ναυτεργατών έχει μεγάλη επιτυχία. Ο δήμος μας συμπαρίσταται στις κινητοποιήσεις τους, που ουσιαστικά αποτελούν αντίσταση στη συρρίκνωση του ναυτικού επαγγέλματος. Ενός κλάδου δηλαδή που ανάλγητα προσπαθούν να εξαφανίσουν οι ίδιοι που προβάλλουν ότι είμαστε πρώτη στην πλοιοκτησία χώρα στον κόσμο. Προσπαθούν να διαλύσουν το ναυτικό επάγγελμα, που 3.000 χρόνια τώρα προσφέρει στο λαό μας, αλλά και στην ανάπτυξη της οικονομίας μας. Θεωρούμε ότι είναι εγκληματική αμέλεια μέσα στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ενωσης να μην προστατευτεί, αναπτυχθεί και εκσυγχρονιστεί η ναυτοσύνη του Ελληνα ναυτικού που δημιούργησε το σύγχρονο κόσμο".
Ακίνητα έμειναν τα πλοία και στα άλλα μεγάλα λιμάνια της χώρας, παρά τους απεργοσπαστικούς μηχανισμούς που στήθηκαν στους οποίους εντάχθηκαν και λιμενάρχες.
Ειδικότερα στο επιβατικό πλοίο "Ερωτόκριτος" με πλοιοκτήτρια εταιρία τις "Μινωικές Γραμμές", στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας,ο λιμενάρχης κ. Καββαδίας επέτρεψε φορτηγά να επιβιβάζονται στο πλοίο! Το αποτέλεσμα ήταν να έρθουν σε αντιπαράθεση το πλήρωμα και φορτηγατζήδες. Το πλοίο αναχώρησε μετά από παρέμβαση του εισαγγελέα, παρά το γεγονός ότι ακόμα και το δικαστήριο είχε αποδεχτεί ότι η απεργία είναι νόμιμη, απορρίπτοντας σχετική προσφυγή των εφοπλιστών.
Μηχανισμοί εκφοβισμού των ναυτεργατών στήθηκαν και στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης,στους οποίους οι ναυτεργάτες απάντησαν με τον καλύτερο τρόπο. Συγκεκριμένα στο επιβατικό πλοίο "Κινγκ Μίνως",που ανήκει επίσης στις "Μινωικές Γραμμές", η πλοιοκτήτρια εταιρία έδωσε εντολή για τον απόπλου του πλοίου. Οι 100 περίπου ναυτεργάτες - πλήρωμα του πλοίου - έκαναν μυστική ψηφοφορία, με αποτέλεσμα το 85% να ψηφίσει ΝΑΙ στην απεργία.
Την απόλυτη επιτυχία της πρώτης μέρας της απεργίας σημειώνει με χτεσινή της ανακοίνωση και η ΠΝΟ: "Σήμερα, πρώτη μέρα της 48ωρης απεργίας - όπως αναφέρεται - οι Ελληνες ναυτεργάτες συσπειρωμένοι διεκδικούν τα αναφαίρετα δικαιώματά τους και είναι ενθαρρυντικά τα μηνύματα που φτάνουν από τα διάφορα λιμάνια. Η συμμετοχή των Ελλήνων ναυτεργατών είναι καθολική και η απεργία σημειώνει απόλυτη επιτυχία". Η ΠΝΟ παρακαλεί το επιβατικό κοινό να μην προσέρχεται στα λιμάνια για να ταξιδέψει, ώστε να αποφύγει την ταλαιπωρία. Επίσης η ΠΝΟ τονίζει ότι ο αγώνας γίνεται για την απασχόληση, το συνταξιοδοτικό - ασφαλιστικό και το φορολογικό.
Τη συμπαράστασή τους στον αγώνα των ναυτεργατών δηλώνουν με ανακοίνωσή τους και 18 από τα μεγαλύτερα Σωματεία της δύναμης του Εργατικού Κέντρου Πειραιά.
Του Γιώργη ΜΑΡΙΝΟΥ*
* Ο Γιώργης Μαρίνος είναι μέλος του Γραφείου της ΚΟΝ του ΚΚΕ
Στο κενό οι απεργοσπαστικές προσπάθειες. Μήνυμα κλιμάκωσης του αγώνα φτάνει απ' όλα τα λιμάνια. Σήμερα αποφασίζει η ΠΝΟ. Συμπαράσταση στους μαχόμενους ναυτεργάτες
Στη στεριά βγήκαν από χτες τα ξημερώματα οι ναυτεργάτες όλης της χώρας, παίρνοντας μέρος καθολικά στην πρώτη μέρα της απεργίας, που κήρυξε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία για κάθε είδους πλοίο και σε παγκόσμια κλίμακα. Η απεργία θα ολοκληρωθεί αύριο Τετάρτη στις 6 τα ξημερώματα, ωστόσο η απόλυτη επιτυχία κατά την πρώτη μέρα της απεργίας - όπως ανέφεραν συνδικαλιστές - ανάβει στην Ομοσπονδία το "πράσινο φως" για την κλιμάκωση του αγώνα. Η συνέχεια ή όχι των απεργιακών κινητοποιήσεων των ναυτεργατών θα καθοριστεί σήμερα, οπότε και θα συνεδριάσει η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ.
Σήμερα αναμένεται να καταφτάσουν και τα πρώτα ποντοπόρα πλοία με Ελληνες ναυτεργάτες σε λιμάνια του εξωτερικού, όπως της Ιταλίας και της Πορτογαλίας, τα οποία θα υποδεχτούν αντιπροσωπείες Ελλήνων συνδικαλιστών και διεθνών συνδικαλιστικών οργανώσεων.
Στο λιμάνι του Πειραιά δεν "κουνήθηκε φύλλο", παρά τις προσπάθειες των εφοπλιστών να "σπάσουν" την απεργία. Μια τέτοια προσπάθεια εκδηλώθηκε στις 12 το μεσημέρι στο επιβατικό πλοίο "Σι Αρμονι" του Ποθητού, όπου με εντολή του εφοπλιστή άρχισαν να επιβιβάζονται στο πλοίο φορτηγά. Ομως, με άμεση παρέμβαση συνδικαλιστών και πληρώματος, σταμάτησε η επιβίβαση.
Στο λιμάνι του Πειραιά περιόδευσε ο γραμματέας της ΓΣΕΕ Γ. Μαυρίκος,ο οποίος δήλωσε: "Ο αγώνας των ναυτεργατών είναι δίκαιος και στρέφεται ενάντια στους εφοπλιστές και στις κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Δένεται με τους αγώνες ολόκληρης της εργατικής τάξης, που οξύνει σήμερα την ταξική της πάλη, υπερασπίζοντας κατακτήσεις και δικαιώματα. Οι εργαζόμενοι στο "μονόδρομο" της υποταγής αντιπαραθέτουμε τον ταξικό αγώνα. Είναι ο πιο σίγουρος και πιο αποτελεσματικός δρόμος".
Τη συμπαράσταση του κλάδου των οικοδόμων στον αγώνα των ναυτεργατών εξέφρασε και ο πρόεδρος της κλαδικής Ομοσπονδίας Α. Ζαζόπουλος,ο οποίος επίσης περιόδευσε στο λιμάνι του Πειραιά.
Στο πλευρό των ναυτεργατών βρέθηκε και ο δήμαρχος Περάματος Γ. Πατσιλινάκος,ο οποίος κατά τη διάρκεια της περιοδείας του δήλωσε: "Φαίνεται ότι ο αγώνας των ναυτεργατών έχει μεγάλη επιτυχία. Ο δήμος μας συμπαρίσταται στις κινητοποιήσεις τους, που ουσιαστικά αποτελούν αντίσταση στη συρρίκνωση του ναυτικού επαγγέλματος. Ενός κλάδου δηλαδή που ανάλγητα προσπαθούν να εξαφανίσουν οι ίδιοι που προβάλλουν ότι είμαστε πρώτη στην πλοιοκτησία χώρα στον κόσμο. Προσπαθούν να διαλύσουν το ναυτικό επάγγελμα, που 3.000 χρόνια τώρα προσφέρει στο λαό μας, αλλά και στην ανάπτυξη της οικονομίας μας. Θεωρούμε ότι είναι εγκληματική αμέλεια μέσα στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ενωσης να μην προστατευτεί, αναπτυχθεί και εκσυγχρονιστεί η ναυτοσύνη του Ελληνα ναυτικού που δημιούργησε το σύγχρονο κόσμο".
Ακίνητα έμειναν τα πλοία και στα άλλα μεγάλα λιμάνια της χώρας, παρά τους απεργοσπαστικούς μηχανισμούς που στήθηκαν στους οποίους εντάχθηκαν και λιμενάρχες.
Ειδικότερα στο επιβατικό πλοίο "Ερωτόκριτος" με πλοιοκτήτρια εταιρία τις "Μινωικές Γραμμές", στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας,ο λιμενάρχης κ. Καββαδίας επέτρεψε φορτηγά να επιβιβάζονται στο πλοίο! Το αποτέλεσμα ήταν να έρθουν σε αντιπαράθεση το πλήρωμα και φορτηγατζήδες. Το πλοίο αναχώρησε μετά από παρέμβαση του εισαγγελέα, παρά το γεγονός ότι ακόμα και το δικαστήριο είχε αποδεχτεί ότι η απεργία είναι νόμιμη, απορρίπτοντας σχετική προσφυγή των εφοπλιστών.
Μηχανισμοί εκφοβισμού των ναυτεργατών στήθηκαν και στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης,στους οποίους οι ναυτεργάτες απάντησαν με τον καλύτερο τρόπο. Συγκεκριμένα στο επιβατικό πλοίο "Κινγκ Μίνως",που ανήκει επίσης στις "Μινωικές Γραμμές", η πλοιοκτήτρια εταιρία έδωσε εντολή για τον απόπλου του πλοίου. Οι 100 περίπου ναυτεργάτες - πλήρωμα του πλοίου - έκαναν μυστική ψηφοφορία, με αποτέλεσμα το 85% να ψηφίσει ΝΑΙ στην απεργία.
Την απόλυτη επιτυχία της πρώτης μέρας της απεργίας σημειώνει με χτεσινή της ανακοίνωση και η ΠΝΟ: "Σήμερα, πρώτη μέρα της 48ωρης απεργίας - όπως αναφέρεται - οι Ελληνες ναυτεργάτες συσπειρωμένοι διεκδικούν τα αναφαίρετα δικαιώματά τους και είναι ενθαρρυντικά τα μηνύματα που φτάνουν από τα διάφορα λιμάνια. Η συμμετοχή των Ελλήνων ναυτεργατών είναι καθολική και η απεργία σημειώνει απόλυτη επιτυχία". Η ΠΝΟ παρακαλεί το επιβατικό κοινό να μην προσέρχεται στα λιμάνια για να ταξιδέψει, ώστε να αποφύγει την ταλαιπωρία. Επίσης η ΠΝΟ τονίζει ότι ο αγώνας γίνεται για την απασχόληση, το συνταξιοδοτικό - ασφαλιστικό και το φορολογικό.
Τη συμπαράστασή τους στον αγώνα των ναυτεργατών δηλώνουν με ανακοίνωσή τους και 18 από τα μεγαλύτερα Σωματεία της δύναμης του Εργατικού Κέντρου Πειραιά.
Του Γιώργη ΜΑΡΙΝΟΥ*
* Ο Γιώργης Μαρίνος είναι μέλος του Γραφείου της ΚΟΝ του ΚΚΕ
Στο κενό οι απεργοσπαστικές προσπάθειες. Μήνυμα κλιμάκωσης του αγώνα φτάνει απ' όλα τα λιμάνια. Σήμερα αποφασίζει η ΠΝΟ. Συμπαράσταση στους μαχόμενους ναυτεργάτες
Στη στεριά βγήκαν από χτες τα ξημερώματα οι ναυτεργάτες όλης της χώρας, παίρνοντας μέρος καθολικά στην πρώτη μέρα της απεργίας, που κήρυξε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία για κάθε είδους πλοίο και σε παγκόσμια κλίμακα. Η απεργία θα ολοκληρωθεί αύριο Τετάρτη στις 6 τα ξημερώματα, ωστόσο η απόλυτη επιτυχία κατά την πρώτη μέρα της απεργίας - όπως ανέφεραν συνδικαλιστές - ανάβει στην Ομοσπονδία το "πράσινο φως" για την κλιμάκωση του αγώνα. Η συνέχεια ή όχι των απεργιακών κινητοποιήσεων των ναυτεργατών θα καθοριστεί σήμερα, οπότε και θα συνεδριάσει η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ.
Σήμερα αναμένεται να καταφτάσουν και τα πρώτα ποντοπόρα πλοία με Ελληνες ναυτεργάτες σε λιμάνια του εξωτερικού, όπως της Ιταλίας και της Πορτογαλίας, τα οποία θα υποδεχτούν αντιπροσωπείες Ελλήνων συνδικαλιστών και διεθνών συνδικαλιστικών οργανώσεων.
Στο λιμάνι του Πειραιά δεν "κουνήθηκε φύλλο", παρά τις προσπάθειες των εφοπλιστών να "σπάσουν" την απεργία. Μια τέτοια προσπάθεια εκδηλώθηκε στις 12 το μεσημέρι στο επιβατικό πλοίο "Σι Αρμονι" του Ποθητού, όπου με εντολή του εφοπλιστή άρχισαν να επιβιβάζονται στο πλοίο φορτηγά. Ομως, με άμεση παρέμβαση συνδικαλιστών και πληρώματος, σταμάτησε η επιβίβαση.
Στο λιμάνι του Πειραιά περιόδευσε ο γραμματέας της ΓΣΕΕ Γ. Μαυρίκος,ο οποίος δήλωσε: "Ο αγώνας των ναυτεργατών είναι δίκαιος και στρέφεται ενάντια στους εφοπλιστές και στις κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Δένεται με τους αγώνες ολόκληρης της εργατικής τάξης, που οξύνει σήμερα την ταξική της πάλη, υπερασπίζοντας κατακτήσεις και δικαιώματα. Οι εργαζόμενοι στο "μονόδρομο" της υποταγής αντιπαραθέτουμε τον ταξικό αγώνα. Είναι ο πιο σίγουρος και πιο αποτελεσματικός δρόμος".
Τη συμπαράσταση του κλάδου των οικοδόμων στον αγώνα των ναυτεργατών εξέφρασε και ο πρόεδρος της κλαδικής Ομοσπονδίας Α. Ζαζόπουλος,ο οποίος επίσης περιόδευσε στο λιμάνι του Πειραιά.
Στο πλευρό των ναυτεργατών βρέθηκε και ο δήμαρχος Περάματος Γ. Πατσιλινάκος,ο οποίος κατά τη διάρκεια της περιοδείας του δήλωσε: "Φαίνεται ότι ο αγώνας των ναυτεργατών έχει μεγάλη επιτυχία. Ο δήμος μας συμπαρίσταται στις κινητοποιήσεις τους, που ουσιαστικά αποτελούν αντίσταση στη συρρίκνωση του ναυτικού επαγγέλματος. Ενός κλάδου δηλαδή που ανάλγητα προσπαθούν να εξαφανίσουν οι ίδιοι που προβάλλουν ότι είμαστε πρώτη στην πλοιοκτησία χώρα στον κόσμο. Προσπαθούν να διαλύσουν το ναυτικό επάγγελμα, που 3.000 χρόνια τώρα προσφέρει στο λαό μας, αλλά και στην ανάπτυξη της οικονομίας μας. Θεωρούμε ότι είναι εγκληματική αμέλεια μέσα στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ενωσης να μην προστατευτεί, αναπτυχθεί και εκσυγχρονιστεί η ναυτοσύνη του Ελληνα ναυτικού που δημιούργησε το σύγχρονο κόσμο".
Ακίνητα έμειναν τα πλοία και στα άλλα μεγάλα λιμάνια της χώρας, παρά τους απεργοσπαστικούς μηχανισμούς που στήθηκαν στους οποίους εντάχθηκαν και λιμενάρχες.
Ειδικότερα στο επιβατικό πλοίο "Ερωτόκριτος" με πλοιοκτήτρια εταιρία τις "Μινωικές Γραμμές", στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας,ο λιμενάρχης κ. Καββαδίας επέτρεψε φορτηγά να επιβιβάζονται στο πλοίο! Το αποτέλεσμα ήταν να έρθουν σε αντιπαράθεση το πλήρωμα και φορτηγατζήδες. Το πλοίο αναχώρησε μετά από παρέμβαση του εισαγγελέα, παρά το γεγονός ότι ακόμα και το δικαστήριο είχε αποδεχτεί ότι η απεργία είναι νόμιμη, απορρίπτοντας σχετική προσφυγή των εφοπλιστών.
Μηχανισμοί εκφοβισμού των ναυτεργατών στήθηκαν και στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης,στους οποίους οι ναυτεργάτες απάντησαν με τον καλύτερο τρόπο. Συγκεκριμένα στο επιβατικό πλοίο "Κινγκ Μίνως",που ανήκει επίσης στις "Μινωικές Γραμμές", η πλοιοκτήτρια εταιρία έδωσε εντολή για τον απόπλου του πλοίου. Οι 100 περίπου ναυτεργάτες - πλήρωμα του πλοίου - έκαναν μυστική ψηφοφορία, με αποτέλεσμα το 85% να ψηφίσει ΝΑΙ στην απεργία.
Την απόλυτη επιτυχία της πρώτης μέρας της απεργίας σημειώνει με χτεσινή της ανακοίνωση και η ΠΝΟ: "Σήμερα, πρώτη μέρα της 48ωρης απεργίας - όπως αναφέρεται - οι Ελληνες ναυτεργάτες συσπειρωμένοι διεκδικούν τα αναφαίρετα δικαιώματά τους και είναι ενθαρρυντικά τα μηνύματα που φτάνουν από τα διάφορα λιμάνια. Η συμμετοχή των Ελλήνων ναυτεργατών είναι καθολική και η απεργία σημειώνει απόλυτη επιτυχία". Η ΠΝΟ παρακαλεί το επιβατικό κοινό να μην προσέρχεται στα λιμάνια για να ταξιδέψει, ώστε να αποφύγει την ταλαιπωρία. Επίσης η ΠΝΟ τονίζει ότι ο αγώνας γίνεται για την απασχόληση, το συνταξιοδοτικό - ασφαλιστικό και το φορολογικό.
Τη συμπαράστασή τους στον αγώνα των ναυτεργατών δηλώνουν με ανακοίνωσή τους και 18 από τα μεγαλύτερα Σωματεία της δύναμης του Εργατικού Κέντρου Πειραιά.
Επιτυχία σημείωσε στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη η απεργία των ναυτεργατών. Ετσι, παρέμειναν δεμένα στα λιμάνια, το φέρι μποτ "Κεφαλονιά" των γραμμών Στρίντζη, που κάνει το δρομολόγιο Ιθάκη - Σύμη - Πάτρα και αντίστροφα και το φέρι μποτ "Ιόνιο Πέλαγος", που κάνει το δρομολόγιο Κεφαλονιά - Ιθάκη - Αστακός.
Χαρακτηριστική είναι η αγωνιστική διάθεση των ναυτεργατών, αλλά και η συμπαράσταση από τη στεριά των ξέμπαρκων και κύρια άνεργων ναυτεργατών αλλά και των συνταξιούχων του κλάδου, που "λύγισε" όλες τις πιέσεις και απειλές που δέχτηκαν από την πλευρά της εργοδοσίας.
Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ
Σε χτεσινή ανακοίνωσή του, το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ αναφέρει: "Το ΚΚΕ χαιρετίζει την αγωνιστική κινητοποίηση των ναυτεργατών. Η καθολική επιτυχία της απεργίας δείχνει τη διάθεσή τους να αποκρούσουν τις εντολές των εφοπλιστών, που προσπαθεί να υλοποιήσει η κυβέρνηση.
Η συντονισμένη επίθεση κυβέρνησης και εφοπλιστών έχει στόχο να διώξει τους Ελληνες ναυτεργάτες από τα καράβια και να επιβάλει σ' αυτά καθεστώς γαλέρας. Θέλουν ελάχιστα πληρώματα χωρίς δικαιώματα. Θέλουν σκλάβους.
Η αλληλεγγύη που ήδη εκφράζεται από δημάρχους, σωματεία και άλλους φορείς δείχνει το δρόμο της κοινής πάλης της εργατικής τάξης και όλου του λαού.
Οι κομμουνιστές ήταν και είναι στην πρώτη γραμμή του αγώνα των ναυτεργατών.
Το ΚΚΕ,θα βοηθήσει αυτόν τον αγώνα με όλα τα μέσα και τις δυνάμεις που διαθέτει".
Επιτυχία σημείωσε στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη η απεργία των ναυτεργατών. Ετσι, παρέμειναν δεμένα στα λιμάνια, το φέρι μποτ "Κεφαλονιά" των γραμμών Στρίντζη, που κάνει το δρομολόγιο Ιθάκη - Σύμη - Πάτρα και αντίστροφα και το φέρι μποτ "Ιόνιο Πέλαγος", που κάνει το δρομολόγιο Κεφαλονιά - Ιθάκη - Αστακός.
Χαρακτηριστική είναι η αγωνιστική διάθεση των ναυτεργατών, αλλά και η συμπαράσταση από τη στεριά των ξέμπαρκων και κύρια άνεργων ναυτεργατών αλλά και των συνταξιούχων του κλάδου, που "λύγισε" όλες τις πιέσεις και απειλές που δέχτηκαν από την πλευρά της εργοδοσίας.
Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ
Σε χτεσινή ανακοίνωσή του, το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ αναφέρει: "Το ΚΚΕ χαιρετίζει την αγωνιστική κινητοποίηση των ναυτεργατών. Η καθολική επιτυχία της απεργίας δείχνει τη διάθεσή τους να αποκρούσουν τις εντολές των εφοπλιστών, που προσπαθεί να υλοποιήσει η κυβέρνηση.
Η συντονισμένη επίθεση κυβέρνησης και εφοπλιστών έχει στόχο να διώξει τους Ελληνες ναυτεργάτες από τα καράβια και να επιβάλει σ' αυτά καθεστώς γαλέρας. Θέλουν ελάχιστα πληρώματα χωρίς δικαιώματα. Θέλουν σκλάβους.
Η αλληλεγγύη που ήδη εκφράζεται από δημάρχους, σωματεία και άλλους φορείς δείχνει το δρόμο της κοινής πάλης της εργατικής τάξης και όλου του λαού.
Οι κομμουνιστές ήταν και είναι στην πρώτη γραμμή του αγώνα των ναυτεργατών.
Το ΚΚΕ,θα βοηθήσει αυτόν τον αγώνα με όλα τα μέσα και τις δυνάμεις που διαθέτει".
Επιτυχία σημείωσε στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη η απεργία των ναυτεργατών. Ετσι, παρέμειναν δεμένα στα λιμάνια, το φέρι μποτ "Κεφαλονιά" των γραμμών Στρίντζη, που κάνει το δρομολόγιο Ιθάκη - Σύμη - Πάτρα και αντίστροφα και το φέρι μποτ "Ιόνιο Πέλαγος", που κάνει το δρομολόγιο Κεφαλονιά - Ιθάκη - Αστακός.
Χαρακτηριστική είναι η αγωνιστική διάθεση των ναυτεργατών, αλλά και η συμπαράσταση από τη στεριά των ξέμπαρκων και κύρια άνεργων ναυτεργατών αλλά και των συνταξιούχων του κλάδου, που "λύγισε" όλες τις πιέσεις και απειλές που δέχτηκαν από την πλευρά της εργοδοσίας.
Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ
Σε χτεσινή ανακοίνωσή του, το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ αναφέρει: "Το ΚΚΕ χαιρετίζει την αγωνιστική κινητοποίηση των ναυτεργατών. Η καθολική επιτυχία της απεργίας δείχνει τη διάθεσή τους να αποκρούσουν τις εντολές των εφοπλιστών, που προσπαθεί να υλοποιήσει η κυβέρνηση.
Η συντονισμένη επίθεση κυβέρνησης και εφοπλιστών έχει στόχο να διώξει τους Ελληνες ναυτεργάτες από τα καράβια και να επιβάλει σ' αυτά καθεστώς γαλέρας. Θέλουν ελάχιστα πληρώματα χωρίς δικαιώματα. Θέλουν σκλάβους.
Η αλληλεγγύη που ήδη εκφράζεται από δημάρχους, σωματεία και άλλους φορείς δείχνει το δρόμο της κοινής πάλης της εργατικής τάξης και όλου του λαού.
Οι κομμουνιστές ήταν και είναι στην πρώτη γραμμή του αγώνα των ναυτεργατών.
Το ΚΚΕ,θα βοηθήσει αυτόν τον αγώνα με όλα τα μέσα και τις δυνάμεις που διαθέτει".
Απεργοί ναυτεργάτες στο λιμάνι του Πειραιά
Απεργοί ναυτεργάτες στο λιμάνι του Πειραιά
Απεργοί ναυτεργάτες στο λιμάνι του Πειραιά