***
Γιατί στην επίθεση κατά των λαών είσαστε και οι «25» ένας νους και μια ψυχή...
***
Ξυπνήστε τηλέπαθοι!..
***
Μπερτινότι: Εσείς, ως ακραιφνής... κομμουνιστής, τι άποψη έχετε για τη Μέση Ανατολή;
***
Η κυρία Χίλαρι, πάντως, είναι κατά της «τρομοκρατίας», δηλαδή υπέρ του Ισραήλ!!!!
***
Σε συναγερμό βρίσκεται η κυβέρνηση της ΝΔ για το πετρέλαιο!! Και στέλνει τον κόσμο να βρει τα λιγότερο ακριβά καύσιμα!.. Τέτοιος συναγερμός...
***
Τύπος κι αυτός! Αν δεν του δώσει μπόνους ο διευθυντής, θα δώσει εκείνος στον εαυτό του!!!
***
Ετσι θέλουν τους εργάτες! Βόδια!..
***
Βόδια με μπόνους!.. Οχι ανθρώπους με δικαιώματα!..
***
Σάββατο σήμερα και εμείς ...περιμένουμε το από άμβωνος κήρυγμα της Κυριακής! Ποιος ξέρει τι έχουμε να ακούσουμε πάλι!..
***
Και φέτος, απ' ό,τι δείχνουν τα πράγματα, οι ελληνικές ομάδες θα είναι της πλάκας!..
***
Καλύτερα!..
***
Να κι ένα βιβλίο - οδηγός: «Πώς να κερδίσετε στις εκλογές»! Εξυπνα κόλπα και άλλες συμβουλές προς υποψηφίους δημάρχους, νομάρχες και λοιπούς!
***
Είναι σα να λέει ο συγγραφέας «πώς να τη ...φέρετε στους ψηφοφόρους, δουλεύοντάς τους»!...
*****
Ακου μπόνους!..
Χαρακτηριστικό της αναλγησίας των διοικούντων τη ΔΕΗ και των πολιτικών τους προϊσταμένων αποτελεί και το παρακάτω περιστατικό, που μας κατήγγειλε αναγνώστης μας, αλλά αφορά πολλά ακόμη ελληνικά νοικοκυριά. Πρόκειται για μερικές εκατοντάδες - αν όχι χιλιάδες - καταναλωτές της ΔΕΗ, που εξαναγκάζονται να ασκούνται σε τεχνικές ιώβειας υπομονής. Ενώ πλήρωσαν το ποσό που προβλέπει η σχετική νομοθετική ρύθμιση για να αποκτήσουν ρεύμα, ακόμη περιμένουν... Σε πολλές από τις περιπτώσεις, τα προβλήματα υγείας καθιστούν την ηλεκτροδότηση ζήτημα ζωής. «Ψιλά γράμματα» για τη ΔΕΗ, που μετράει στο ενεργητικό της ακόμα και σχεδόν ένα χρόνο κοροϊδίας. Επίσημη αιτία (;) των πολύμηνων καθυστερήσεων; Δεν υπάρχουν υλικά, λένε! Οσο φαιδρό και αν φαίνεται, αυτή είναι η πραγματικότητα. Μια πραγματικότητα, που γίνεται ακόμα χειρότερη, επειδή η ΔΕΗ, στις περισσότερες των περιπτώσεων, έχει καρπωθεί το χρηματικό αντάλλαγμα για τις υπηρεσίες που δεν προσφέρει!..
Οι υπάλληλοι βρίσκονται σε δυσχερέστατη θέση. Καλούνται να απολογηθούν για την αδιαφορία άλλων. «Σας καταλαβαίνω. Εχετε δίκιο ό,τι και να πείτε. Πέστε μου τι να κάνω», είναι η στερεότυπη απάντηση, ενός εξ αυτών. Με ύφος και χροιά φωνής, που ισορροπεί ανάμεσα στη συμπάθεια (για το δίκιο του καταναλωτή), στην απόγνωση (για την αδυναμία εξυπηρέτησης) και την οργή (για την αναλγησία των ...υπευθύνων). Ανοίγει ένα ντοσιέ γεμάτο. «Ακόμα και σήμερα έστειλα νέο υπόμνημα (σ.σ. στο Τμήμα Προμηθειών), ζητώντας τους υλικά», λέει και προσθέτει: «Θέλω, αλλά πώς να σας εξυπηρετήσω;». Τη θέση του υπομνήματος - ως πειστηρίου - παίρνει η λίστα των υλικών. Ούτε η βαθμολογία του χειρότερου μαθητή. Δίπλα σχεδόν σε όλα τα υλικά, το μηδέν.