ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Πέμπτη 15 Μάη 1997
Σελ. /36
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
Πρέπει να υπάρχει ενιαία λύση

"Υπάρχει πολύ σοβαρή καθυστέρηση στην αντιμετώπιση του προβλήματος των απορριμμάτων στην Αττική και βεβαίως, υπάρχει πολύ σοβαρή πολιτική ευθύνη της κυβέρνησης και ειδικά του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ". Αυτά επισήμανε ο Σπύρος Χαλβατζής, μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε χτες με αντιπροσωπεία του Δήμου Κερατέας, η οποία επισκέφθηκε την έδρα της ΚΕ του Κόμματος στον Περισσό με επικεφαλής τον δήμαρχο Αντώνη Αντωνίου.

Στη συνάντηση ο δήμαρχος Κερατέας και πρόεδρος της Τοπικής Ενωσης Δήμων και Κοινοτήτων Νομού Αττικής, ενημέρωσε σχετικά με την άρνηση τού δήμου και των δημοτών της περιοχής να δεχτούν την εγκατάσταση Χώρου Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων στην περιοχή. "Ο χώρος είναι ακατάλληλος επειδή είναι αρχαιολογικός και δεν προσφέρεται να γίνεται εκεί Υγειονομική Ταφή", επισήμανε ο δήμαρχος.

Ο Σπ. Χαλβατζής τόνισε στο δήμαρχο Κερατέας ότι "ως ΚΚΕ θεωρούμε ότι το πρόβλημα της διαχείρισης των απορριμμάτων της Αττικής πρέπει να αντιμετωπιστεί ενιαία και βεβαίως είμαστε αντίθετοι στις λογικές που αναφέρονται στα Νομαρχιακά όρια και ότι δεν μπορούν να ξεπερνάν τα απορρίμματα τα όρια των νομών. Οι μελέτες που γίνονται για να βρεθούν οι κατάλληλοι χώροι πρέπει να παίρνουν υπόψη τους όλα τα απαραίτητα στοιχεία και βεβαίως να τεκμηριώνονται επιστημονικά".

Μιλώντας σχετικά με τις χωροθετήσεις και τις αντιδράσεις που έχουν δημιουργηθεί, ο Σ. Χαλβατζής τόνισε ότι "οι χωροθετήσεις αλλά και αποφάσεις του ΕΣΔΚΝΑ θα πρέπει να βρίσκονται μακριά από πολιτικές, μικροκομματικές και άλλου είδους σκοπιμότητες και οι χώροι οι οποίοι θα επιλεγούν θα πρέπει να αρχίζουν να προετοιμάζονται ενιαία και όχι ξεχωριστά. Οσοι χώροι επιλεγούν και χωροθετηθούν, θα πρέπει να ξεκινήσουν οι εγκαταστάσεις τους ενιαία και να ολοκληρωθούν ενιαία με την παρακολούθηση ασφαλώς της ΤΑ και για την πορεία τους έργου, αλλά και για την καλύτερη δυνατή ολοκλήρωσή τους".

Τέλος, αναφερόμενος στην περιοχή της Κερατέας σημείωσε ότι "ο δήμαρχος Κερατέας και οι συνεργάτες του, έδωσαν κάποια καινούρια στοιχεία τα οποία θεωρούν πολύ σημαντικά. Θεωρούμε ότι αυτά τα στοιχεία πρέπει να ληφθούν υπόψη από τους μελετητές".

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
Πρέπει να υπάρχει ενιαία λύση

"Υπάρχει πολύ σοβαρή καθυστέρηση στην αντιμετώπιση του προβλήματος των απορριμμάτων στην Αττική και βεβαίως, υπάρχει πολύ σοβαρή πολιτική ευθύνη της κυβέρνησης και ειδικά του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ". Αυτά επισήμανε ο Σπύρος Χαλβατζής, μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε χτες με αντιπροσωπεία του Δήμου Κερατέας, η οποία επισκέφθηκε την έδρα της ΚΕ του Κόμματος στον Περισσό με επικεφαλής τον δήμαρχο Αντώνη Αντωνίου.

Στη συνάντηση ο δήμαρχος Κερατέας και πρόεδρος της Τοπικής Ενωσης Δήμων και Κοινοτήτων Νομού Αττικής, ενημέρωσε σχετικά με την άρνηση τού δήμου και των δημοτών της περιοχής να δεχτούν την εγκατάσταση Χώρου Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων στην περιοχή. "Ο χώρος είναι ακατάλληλος επειδή είναι αρχαιολογικός και δεν προσφέρεται να γίνεται εκεί Υγειονομική Ταφή", επισήμανε ο δήμαρχος.

Ο Σπ. Χαλβατζής τόνισε στο δήμαρχο Κερατέας ότι "ως ΚΚΕ θεωρούμε ότι το πρόβλημα της διαχείρισης των απορριμμάτων της Αττικής πρέπει να αντιμετωπιστεί ενιαία και βεβαίως είμαστε αντίθετοι στις λογικές που αναφέρονται στα Νομαρχιακά όρια και ότι δεν μπορούν να ξεπερνάν τα απορρίμματα τα όρια των νομών. Οι μελέτες που γίνονται για να βρεθούν οι κατάλληλοι χώροι πρέπει να παίρνουν υπόψη τους όλα τα απαραίτητα στοιχεία και βεβαίως να τεκμηριώνονται επιστημονικά".

Μιλώντας σχετικά με τις χωροθετήσεις και τις αντιδράσεις που έχουν δημιουργηθεί, ο Σ. Χαλβατζής τόνισε ότι "οι χωροθετήσεις αλλά και αποφάσεις του ΕΣΔΚΝΑ θα πρέπει να βρίσκονται μακριά από πολιτικές, μικροκομματικές και άλλου είδους σκοπιμότητες και οι χώροι οι οποίοι θα επιλεγούν θα πρέπει να αρχίζουν να προετοιμάζονται ενιαία και όχι ξεχωριστά. Οσοι χώροι επιλεγούν και χωροθετηθούν, θα πρέπει να ξεκινήσουν οι εγκαταστάσεις τους ενιαία και να ολοκληρωθούν ενιαία με την παρακολούθηση ασφαλώς της ΤΑ και για την πορεία τους έργου, αλλά και για την καλύτερη δυνατή ολοκλήρωσή τους".

Τέλος, αναφερόμενος στην περιοχή της Κερατέας σημείωσε ότι "ο δήμαρχος Κερατέας και οι συνεργάτες του, έδωσαν κάποια καινούρια στοιχεία τα οποία θεωρούν πολύ σημαντικά. Θεωρούμε ότι αυτά τα στοιχεία πρέπει να ληφθούν υπόψη από τους μελετητές".

ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ
Κάνει κακό στο περιβάλλον

Ερώτηση βουλευτών του ΚΚΕ

Τις σημαντικές περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις από την κατασκευή του νέου αεροδρομίου στα Σπάτα, έφεραν με ερώτησή τους στη Βουλή προς του υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτη οι βουλευτές του ΚΚΕ Μ. Κωστόπουλος,Ορ. Κολοζώφ και Λεων. Αυδής.Ενα από τα προβλήματα είναι και η Λεωφόρος Πεντέλης, που θα λειτουργεί ως άξονας σύνδεσης με τη Λεωφόρο Σταυρού - Ελευσίνας. Κι αυτό γιατί η Πεντέλης κόβει στη μέση το Χαλάνδρι, δημιουργώντας έτσι τους όρους για την καταστροφή του περιβάλλοντος και την υποβάθμιση μιας περιοχής με 10.000 κατοίκους. Οι πολίτες του Χαλανδρίου διατύπωσαν κατά καιρούς τις έντονες διαμαρτυρίες τους για το θέμα και προχώρησαν στην οργάνωση πολλών κινητοποιήσεων. Παράλληλα, δαπάνησαν σημαντικά ποσά για τη διατύπωση μιας ολοκληρωμένης, κοινωνικά αποδεκτής, τεχνικά εμπεριστατωμένης ωφέλιμης μελέτης - πρότασης, την οποία και κατέθεσαν προς τους αρμόδιους της κυβέρνησης.

"Παρά τις διαμαρτυρίες και τις αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχής, η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να προχωρήσει στους δικούς της ζημιογόνους σχεδιασμούς, περιφρονώντας τις θέσεις και την αγωνία του λαού της περιοχής. Ολη αυτή η υπόθεση δημιουργεί πολλά και εύλογα ερωτήματα", τονίζουν στην Ερώτηση οι βουλευτές του ΚΚΕ. Για όλα αυτά οι κομμουνιστές βουλευτές ρωτούν τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ σχετικά με το τι προτίθεται να πράξει στη συνέχεια η κυβέρνηση γι' αυτό το κρίσιμο θέμα και γιατί αγνοεί τις προτάσεις κατοίκων και φορέων της περιοχής.

ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ
Κάνει κακό στο περιβάλλον

Ερώτηση βουλευτών του ΚΚΕ

Τις σημαντικές περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις από την κατασκευή του νέου αεροδρομίου στα Σπάτα, έφεραν με ερώτησή τους στη Βουλή προς του υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτη οι βουλευτές του ΚΚΕ Μ. Κωστόπουλος,Ορ. Κολοζώφ και Λεων. Αυδής.Ενα από τα προβλήματα είναι και η Λεωφόρος Πεντέλης, που θα λειτουργεί ως άξονας σύνδεσης με τη Λεωφόρο Σταυρού - Ελευσίνας. Κι αυτό γιατί η Πεντέλης κόβει στη μέση το Χαλάνδρι, δημιουργώντας έτσι τους όρους για την καταστροφή του περιβάλλοντος και την υποβάθμιση μιας περιοχής με 10.000 κατοίκους. Οι πολίτες του Χαλανδρίου διατύπωσαν κατά καιρούς τις έντονες διαμαρτυρίες τους για το θέμα και προχώρησαν στην οργάνωση πολλών κινητοποιήσεων. Παράλληλα, δαπάνησαν σημαντικά ποσά για τη διατύπωση μιας ολοκληρωμένης, κοινωνικά αποδεκτής, τεχνικά εμπεριστατωμένης ωφέλιμης μελέτης - πρότασης, την οποία και κατέθεσαν προς τους αρμόδιους της κυβέρνησης.

"Παρά τις διαμαρτυρίες και τις αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχής, η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να προχωρήσει στους δικούς της ζημιογόνους σχεδιασμούς, περιφρονώντας τις θέσεις και την αγωνία του λαού της περιοχής. Ολη αυτή η υπόθεση δημιουργεί πολλά και εύλογα ερωτήματα", τονίζουν στην Ερώτηση οι βουλευτές του ΚΚΕ. Για όλα αυτά οι κομμουνιστές βουλευτές ρωτούν τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ σχετικά με το τι προτίθεται να πράξει στη συνέχεια η κυβέρνηση γι' αυτό το κρίσιμο θέμα και γιατί αγνοεί τις προτάσεις κατοίκων και φορέων της περιοχής.

Μια "εκσυγχρονιστική" διάταξη...

Μια φωτογραφική διάταξη, άκρως "εκσυγχρονιστικού" περιεχομένου, ΠΑΣΟΚικού χαρακτήρα και με σκοπό την εξυπηρέτηση στελεχών, προσκείμενων στο κυβερνητικό κόμμα, εμπεριέχεται στο νομοσχέδιο για την περιφερειακή συγκρότηση της χώρας, που συντάχθηκε από το υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και επρόκειτο να ψηφιστεί, αργά χτες το βράδυ, από τη βουλή.

Συγκεκριμένα, στη δέκατη παράγραφο του άρθρου 18 του νομοσχεδίου αναφέρεται πως "υπάλληλοι του δημοσίου ή ΝΠΔΔ, οι οποίοι έχουν διατελέσει επί πενταετία τουλάχιστον γενικοί γραμματείς υπουργείου ή Γενικής Γραμματείας (υπουργείου) ή Περιφέρειας, επανερχόμενοι στην υπηρεσία τους, δύνανται μετά από αίτησή τους και κατά παρέκκλιση όλων των διατάξεων και εσωτερικών κανονισμών της υπηρεσίας τους να καταλαμβάνουν προσωποπαγή θέση γενικού διευθυντή". Επίσης, πως "ο χρόνος υπηρεσίας σε θέση γενικού γραμματέα υπουργείου ή Γενικής Γραμματείας υπουργείου ή γενικού γραμματέα Περιφέρειας λογίζεται ως χρόνος υπηρεσίας σε θέση γενικού διευθυντή υπουργείου για όλες τις συνέπειες. Στους κατά το προηγούμενο εδάφιο γενικούς διευθυντές μπορεί να ανατίθενται καθήκοντα αντίστοιχα της θέσης που καταλαμβάνουν όταν υπάρχει κενή θέση ή θέματα αυξημένης ευθύνης, σύμφωνα με τις υπηρεσιακές ανάγκες". Και καταλήγει πως "οι ανωτέρω δικαιούνται τις πάσης φύσεως αποδοχές που καταβάλλονται σε γενικό διευθυντή του υπουργείου ή ΝΠΔΔ με τριάντα (30) χρόνια υπηρεσίας, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και όλα τα επιδόματα και λοιπές παροχές που απορρέουν από τη θέση αυτή".

Σύμφωνα με τα παραπάνω, ο κάθε "ενδιαφερόμενος", που διαθέτει τα απαραίτητα "προσόντα", μπορεί, επανερχόμενος στην υπηρεσία που εργαζόταν παλαιότερα, να καταλάβει μια θέση γενικού διευθυντή. Μπορεί, δηλαδή, να πάρει "δικαιωματικά" τη θέση, εμποδίζοντας άλλους υπαλλήλους να κριθούν αξιοκρατικά και να γίνουν οι ίδιοι γενικοί διευθυντές. Μπορεί, ακόμα, με ελάχιστα χρόνια υπηρεσίας, να βρεθεί με αμοιβές στην τσέπη του, που να αντιστοιχούν σε 30 χρόνια υπηρεσίας. Προφανώς, ως "ανταμοιβή" των "καλών υπηρεσιών" που παρείχε στην κυβέρνηση. Η, ως συνέχεια της "τύχης" που είχε να τοποθετηθεί, με πολιτική απόφαση και πολιτικά κριτήρια, γενικός γραμματέας σε κάποιο υπουργείο.

Η ανακάλυψη της "εκσυγχρονιστικής" αυτής διάταξης, μέσα στο πολυσέλιδο κείμενο του νομοσχεδίου, προκάλεσε, και δικαιολογημένα, αντιδράσεις δημοσίων υπαλλήλων. Προκάλεσε, βέβαια, και πάλι δικαιολογημένα, και γέλια σε αρκετούς από τους "παροικούντες την Ιερουσαλήμ". Μάλλον, γιατί το υπουργείο Εσωτερικών, με αυτό το νομοσχέδιο, κατέβαλε "φιλότιμες προσπάθειες" για να "τακτοποιήσει" κάποιους δικούς του ανθρώπους. Η, καλύτερα, ένα πολύ συγκεκριμένο πρόσωπο...

Μια "εκσυγχρονιστική" διάταξη...

Μια φωτογραφική διάταξη, άκρως "εκσυγχρονιστικού" περιεχομένου, ΠΑΣΟΚικού χαρακτήρα και με σκοπό την εξυπηρέτηση στελεχών, προσκείμενων στο κυβερνητικό κόμμα, εμπεριέχεται στο νομοσχέδιο για την περιφερειακή συγκρότηση της χώρας, που συντάχθηκε από το υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και επρόκειτο να ψηφιστεί, αργά χτες το βράδυ, από τη βουλή.

Συγκεκριμένα, στη δέκατη παράγραφο του άρθρου 18 του νομοσχεδίου αναφέρεται πως "υπάλληλοι του δημοσίου ή ΝΠΔΔ, οι οποίοι έχουν διατελέσει επί πενταετία τουλάχιστον γενικοί γραμματείς υπουργείου ή Γενικής Γραμματείας (υπουργείου) ή Περιφέρειας, επανερχόμενοι στην υπηρεσία τους, δύνανται μετά από αίτησή τους και κατά παρέκκλιση όλων των διατάξεων και εσωτερικών κανονισμών της υπηρεσίας τους να καταλαμβάνουν προσωποπαγή θέση γενικού διευθυντή". Επίσης, πως "ο χρόνος υπηρεσίας σε θέση γενικού γραμματέα υπουργείου ή Γενικής Γραμματείας υπουργείου ή γενικού γραμματέα Περιφέρειας λογίζεται ως χρόνος υπηρεσίας σε θέση γενικού διευθυντή υπουργείου για όλες τις συνέπειες. Στους κατά το προηγούμενο εδάφιο γενικούς διευθυντές μπορεί να ανατίθενται καθήκοντα αντίστοιχα της θέσης που καταλαμβάνουν όταν υπάρχει κενή θέση ή θέματα αυξημένης ευθύνης, σύμφωνα με τις υπηρεσιακές ανάγκες". Και καταλήγει πως "οι ανωτέρω δικαιούνται τις πάσης φύσεως αποδοχές που καταβάλλονται σε γενικό διευθυντή του υπουργείου ή ΝΠΔΔ με τριάντα (30) χρόνια υπηρεσίας, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και όλα τα επιδόματα και λοιπές παροχές που απορρέουν από τη θέση αυτή".

Σύμφωνα με τα παραπάνω, ο κάθε "ενδιαφερόμενος", που διαθέτει τα απαραίτητα "προσόντα", μπορεί, επανερχόμενος στην υπηρεσία που εργαζόταν παλαιότερα, να καταλάβει μια θέση γενικού διευθυντή. Μπορεί, δηλαδή, να πάρει "δικαιωματικά" τη θέση, εμποδίζοντας άλλους υπαλλήλους να κριθούν αξιοκρατικά και να γίνουν οι ίδιοι γενικοί διευθυντές. Μπορεί, ακόμα, με ελάχιστα χρόνια υπηρεσίας, να βρεθεί με αμοιβές στην τσέπη του, που να αντιστοιχούν σε 30 χρόνια υπηρεσίας. Προφανώς, ως "ανταμοιβή" των "καλών υπηρεσιών" που παρείχε στην κυβέρνηση. Η, ως συνέχεια της "τύχης" που είχε να τοποθετηθεί, με πολιτική απόφαση και πολιτικά κριτήρια, γενικός γραμματέας σε κάποιο υπουργείο.

Η ανακάλυψη της "εκσυγχρονιστικής" αυτής διάταξης, μέσα στο πολυσέλιδο κείμενο του νομοσχεδίου, προκάλεσε, και δικαιολογημένα, αντιδράσεις δημοσίων υπαλλήλων. Προκάλεσε, βέβαια, και πάλι δικαιολογημένα, και γέλια σε αρκετούς από τους "παροικούντες την Ιερουσαλήμ". Μάλλον, γιατί το υπουργείο Εσωτερικών, με αυτό το νομοσχέδιο, κατέβαλε "φιλότιμες προσπάθειες" για να "τακτοποιήσει" κάποιους δικούς του ανθρώπους. Η, καλύτερα, ένα πολύ συγκεκριμένο πρόσωπο...

Αλλα λόγια...

Την υπόσχεση ότι η συνεργασία Δήμου και Τροχαίας, στην εποπτεία της εφαρμογής του μέτρου πληρωμένης στάθμευσης, θα συνεχιστεί, εκφράζει με επιστολή του προς τον υπουργό Δημόσιας Τάξης, ο δήμαρχος Αθηναίων, Δ. Αβραμόπουλος. Αλήθεια, αυτό το έκτρωμα που παρατηρείται στους δρόμους, η εκμετάλλευση δηλαδή και του τελευταίου εκατοστού των οδών, είναι αποτέλεσμα της παραπάνω συνεργασίας που διατείνεται ο δήμαρχος; Η δε, υπόσχεσή του ότι η συνεργασία στην εποπτεία της εφαρμογής του μέτρου θα συνεχιστεί, τι συνεπάγεται, την τοποθέτηση παρκόμετρων ακόμα και στα πεζοδρόμια, αλλά υπό έλεγχο;

Οι δε, επισημάνσεις των παραβιάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας από την ιδιωτική εταιρία εφαρμογής του μέτρου, που - είναι αλήθεια - ότι γνώριζε τουλάχιστον ένα μήνα πριν - όταν τέθηκε δημοσίως στο Δημοτικό Συμβούλιο από την αντιπολίτευση - γιατί δε συνοδεύτηκαν και από τα ανάλογα μέτρα; Θεώρησε ότι αυτές αρκούν για να ρίξει στάχτη στα μάτια των "κακόβουλων"; Ας παραδεχτεί, τέλος πάντων, ότι είναι αδύναμος, αν όχι απρόθυμος, να συγκρουστεί με την εταιρία που τόσα απλόχερα της παραχώρησε την εκμετάλλευση των δρόμων και της τσέπης των δημοτών!

ΚΤΕΟ
Μεθοδεύσεις ιδιωτικοποίησης;

Υπάρχει κίνδυνος όλα όσα ακούγονται για άσχημη λειτουργία των ΚΤΕΟ να αποτελούν προϊόν μεθόδευσης, προκειμένου η υπηρεσία αυτή να περάσει στα χέρια ιδιωτών, αφού πρώτα κατασυκοφαντηθεί ο δημόσιος τομέας.

Τα παραπάνω τόνισε, χτες, μεταξύ άλλων, ο νομάρχης Αθήνας Δ. Ευσταθιάδης,σε συνέντευξη Τύπου, σχετικά με το σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών και ελέγχου ΚΤΕΟ, που από το '95 είναι στην αρμοδιότητα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης. Ο ίδιος σημείωσε πως οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος έρθει σε επαφή με υπάλληλο, που ζητά χρήματα για να τον εξυπηρετήσει, πρέπει να το καταγγείλει επώνυμα στις αρμόδιες διευθύνσεις της νομαρχίας, προκειμένου να κινηθούν οι σχετικές διαδικασίες σε βάρος του υπαλλήλου αυτού. Σημείωσε δε πως "δεν μπορεί για ένα ελάχιστο ποσοστό "ευάλωτων" υπαλλήλων, να διασύρονται όλοι οι υπόλοιποι".

Ο νομάρχης Θεσσαλονίκης Κ. Παπαδόπουλος,που παραβρέθηκε στη συνέντευξη, τόνισε πως αν υπάρχουν προβλήματα στη λειτουργία των ΚΤΕΟ, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι έχουν αφεθεί, μέχρι σήμερα, από τις κυβερνήσεις, στην κατάσταση που ήταν το 1984, δίχως προσωπικό και σύγχρονο εξοπλισμό. Η αρμόδια αντινομάρχης Αθήνας Εφ. Μπέκου σημείωσε την ανάγκη απλοποίησης των διαδικασιών για την παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες και συμπλήρωσε ότι από τον ίδιο τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του υπουργείου Μεταφορών προβλέπεται η λειτουργία 9 ΚΤΕΟ στην Αττική και όμως σήμερα, στο νομό, λειτουργούν 4 και αυτά με πολλές δυσκολίες.

Αλλα λόγια...

Την υπόσχεση ότι η συνεργασία Δήμου και Τροχαίας, στην εποπτεία της εφαρμογής του μέτρου πληρωμένης στάθμευσης, θα συνεχιστεί, εκφράζει με επιστολή του προς τον υπουργό Δημόσιας Τάξης, ο δήμαρχος Αθηναίων, Δ. Αβραμόπουλος. Αλήθεια, αυτό το έκτρωμα που παρατηρείται στους δρόμους, η εκμετάλλευση δηλαδή και του τελευταίου εκατοστού των οδών, είναι αποτέλεσμα της παραπάνω συνεργασίας που διατείνεται ο δήμαρχος; Η δε, υπόσχεσή του ότι η συνεργασία στην εποπτεία της εφαρμογής του μέτρου θα συνεχιστεί, τι συνεπάγεται, την τοποθέτηση παρκόμετρων ακόμα και στα πεζοδρόμια, αλλά υπό έλεγχο;

Οι δε, επισημάνσεις των παραβιάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας από την ιδιωτική εταιρία εφαρμογής του μέτρου, που - είναι αλήθεια - ότι γνώριζε τουλάχιστον ένα μήνα πριν - όταν τέθηκε δημοσίως στο Δημοτικό Συμβούλιο από την αντιπολίτευση - γιατί δε συνοδεύτηκαν και από τα ανάλογα μέτρα; Θεώρησε ότι αυτές αρκούν για να ρίξει στάχτη στα μάτια των "κακόβουλων"; Ας παραδεχτεί, τέλος πάντων, ότι είναι αδύναμος, αν όχι απρόθυμος, να συγκρουστεί με την εταιρία που τόσα απλόχερα της παραχώρησε την εκμετάλλευση των δρόμων και της τσέπης των δημοτών!

ΚΤΕΟ
Μεθοδεύσεις ιδιωτικοποίησης;

Υπάρχει κίνδυνος όλα όσα ακούγονται για άσχημη λειτουργία των ΚΤΕΟ να αποτελούν προϊόν μεθόδευσης, προκειμένου η υπηρεσία αυτή να περάσει στα χέρια ιδιωτών, αφού πρώτα κατασυκοφαντηθεί ο δημόσιος τομέας.

Τα παραπάνω τόνισε, χτες, μεταξύ άλλων, ο νομάρχης Αθήνας Δ. Ευσταθιάδης,σε συνέντευξη Τύπου, σχετικά με το σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών και ελέγχου ΚΤΕΟ, που από το '95 είναι στην αρμοδιότητα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης. Ο ίδιος σημείωσε πως οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος έρθει σε επαφή με υπάλληλο, που ζητά χρήματα για να τον εξυπηρετήσει, πρέπει να το καταγγείλει επώνυμα στις αρμόδιες διευθύνσεις της νομαρχίας, προκειμένου να κινηθούν οι σχετικές διαδικασίες σε βάρος του υπαλλήλου αυτού. Σημείωσε δε πως "δεν μπορεί για ένα ελάχιστο ποσοστό "ευάλωτων" υπαλλήλων, να διασύρονται όλοι οι υπόλοιποι".

Ο νομάρχης Θεσσαλονίκης Κ. Παπαδόπουλος,που παραβρέθηκε στη συνέντευξη, τόνισε πως αν υπάρχουν προβλήματα στη λειτουργία των ΚΤΕΟ, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι έχουν αφεθεί, μέχρι σήμερα, από τις κυβερνήσεις, στην κατάσταση που ήταν το 1984, δίχως προσωπικό και σύγχρονο εξοπλισμό. Η αρμόδια αντινομάρχης Αθήνας Εφ. Μπέκου σημείωσε την ανάγκη απλοποίησης των διαδικασιών για την παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες και συμπλήρωσε ότι από τον ίδιο τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του υπουργείου Μεταφορών προβλέπεται η λειτουργία 9 ΚΤΕΟ στην Αττική και όμως σήμερα, στο νομό, λειτουργούν 4 και αυτά με πολλές δυσκολίες.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ