Χωρίς ομάδα βρέθηκε ο Νάιτζελ Μάνσελ. Η Γουίλιαμ Ρενώ αποφάσισε να δώσει τη θέση του δεύτερου οδηγού, πίσω από τον Ντέιμον Χιλ στον 24χρονο Σκοτσέζο Ντέιβιντ Κούλθαρντ που πέρσι είχε τη θέση του επίσημου δοκιμαστή. Ο Μάνσελ εκτός της Γουίλιαμς, συζητούσε και με την Μπένετον, η οποία όμως αποφάσισε να προσλάβει τον Τζόνι Χέρμπερτ. Η Φεράρι έχει ήδη αποφασίσει να παραμείνει με τους Μπέργκερ και Αλεσί. Κενή θέση υπάρχει βέβαια στη Μακλάρεν η οποία έχει συμφωνήσει μόνο με τον Μίκα Χάκινεν. Η θέση χηρεύει βέβαια μόνο για μια χρονιά αφού από το '96 η Μακλάρεν θα 'χει σαν πρώτο οδηγό τον Μάικλ Σουμάχερ. Η Μακλάρεν φέτος αποτελεί ερωτηματικό αφού είναι η πρώτη χρονιά συνεργασίας με τη Μερσεντές που θα δίνει τους κινητήρες.
Σήμερα ολοκληρώνεται στο Ντακάρ το ράλι Γκρανάντα - Ντακάρ που περιλαμβάνει 10.109 χιλιόμετρα εκ των οποίων τα 6.138 είναι ειδικές διαδρομές, τα 1.471 απλές, ενώ τα 2.500 χλμ. αφορούν αποστάσεις μεταξύ ανασυγκροτήσεων. Φαβορί προβάλλουν τα Σιτροέν ΖΧ που έρχονται από νίκη στο Βρετανικό Ράλι Κρος Γκραν - Πρι.
Η Τογιότα απ' την 1 Γενάρη επέκτεινε την εγγύηση που συνοδεύει τα αυτοκίνητά της σε έξι χρόνια ή 180.000 χλμ. (όποιο λήξει πρώτο). Η εγγύηση περιλαμβάνει όλα τα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη εκτός από: τα ελαστικά, την μπαταρία που συνοδεύεται από διετή εγγύηση και τη βαφή που συνοδεύεται από τριετή. Από όλα τα μοντέλα εξαιρείται μόνο το ΤΑΧΙ TOYOTA CORONA που καλύπτεται από 3ετή εγγύηση ή 250.000χλμ. Η τογιότα ανακοίνωσε ταυτόχρονα και τις νέες τιμές:
STARLET 1.3 XLI 3D 3.558.000, STARLET 1.3 XLI 5D 3.658.000, STARLET 1.3 XLI 3D INDIGO 3.708.000, STARLET 1.3 XLI 5D INDIGO 3.808.000, COROLLA 1.3 XLI SDN P/SWI 4.638.000, COROLLA 1.3 XLI SDN AUT P/SWL 4.785.000, COROLLA 1.3 XLI H/B 4.793.000, COROLLA 1.3 XLI H/B 3D P/SWL 4.425.000, COROLLA 1.3 XLI H/B 3D P/SWL PLUS 4.585.000, COROLLA 1.3 XLT H/B 5D P/SWL 4.500.000, COROLLA 1.3 XLI H/B 5D P/SWL PLUS 4.660.000, COROLLA 1.3 XLT S/W 4.871.000, COROLLA 1.6 GLI SDN 5.471.000, COROLLA 1.6 GLI SDN AUT 5.931.000, COROLLA 1.6 GLI L/B 5.611.000, COROLLA 1.6 SI H/B 3D 5.536.000, COROLLA 1.6 SI H/B 3D PLUS 5.716.000, COROLLA 1.6 XLI S/W 5.768.000, CARINA E1.6 XLI SDN 5.918.000, CARINA E1.6 XLI L/R 6.074.000, CARINA E1.6 GLI SDN 6.519.000, CARINA E1 1.6 GLI SDN ABS 6.880.000, CARINA E 1.6 GLI SDN AUT 7.153.000, CARINA E 1.6 GLI L/B 6.675.000, CARINA E 1.6 GLI L/B ABS 7.036.000, CARINA E 2.0 GLI SDN AUT ABS 9.422.000, CELICA 1.8 ST 7.598.000, CELICA 1.8 ST ABS AB 8.498.000, RAV 4 7.098.000, RAV 4 SPEC UP 7.648.000, CORONA TAXI 4.569.000, CORONA TAXI SPEC UP 4.929.000.
Στη χώρα μας με την ιδιαίτερα αρνητική επίδοση στα τροχαία ατυχήματα, δεν έχει γίνει δυστυχώς συνείδηση η αναγκαιότητα να κάθονται τα παιδιά σε ειδικά καθίσματα
Ο πρόσφατα αναθεωρημένος οδικός κώδικας υποχρεώνει βέβαια, τα παιδιά κάτω των 12 ετών να κάθονται στα πίσω καθίσματα, όμως αυτό δεν είναι αρκετό, αφού οι ζώνες ασφαλείας π. χ. δεν είναι κατασκευασμένες για τα παιδιά και πολλές φορές τα πιέζουν στο λαιμό, και τραυματίζουν σε περίπτωση σύγκρουσης!
Η επιλογή ενός παιδικού καθίσματος δεν είναι απλή υπόθεση αφού το κάθισμα πρέπει να ταιριάζει τόσο στο σαλόνι του αυτοκινήτου όσο κυρίως στη σωματική κατασκευή του παιδιού σας. Οταν θα φτάσει η ώρα της αγοράς λοιπόν θα πρέπει να πάρετε μαζί σας και το παιδί, και ακολούθως να ζητήσετε απ' τον πωλητή να σας κάνει μια επίδειξη για το πώς μοντάρεται το κάθισμα. Προσέξτε επειδή το παιδικό κάθισμα τοποθετείται για λόγους ασφαλείας, δεν είναι αρκετό να βολευτεί ή να πιάσει πάνω στο κάθισμα του αυτοκινήτου. Γι' αυτό το λόγο ζητήστε να δείτε και το βιβλίο του κατασκευαστή και ελέγξτε αν η τοποθέτηση έγινε σύμφωνα με τις οδηγίες.
Υπάρχουν αρκετοί τύποι παιδικών καθισμάτων ανάμεσα στους οποίους μπορείτε να επιλέξετε: Από τους τύπους για όλα τα παιδιά, τα οποία ναι μεν λειτουργούν αλλά μειονεκτούν αφού συνήθως είναι ή πολύ μικρά ή πολύ μεγάλα, έως τύπου δεύτερο καρότσι που ταιριάζει μόνο για μωρά και που δυστυχώς πιάνει σχεδόν όλο το πίσω κάθισμα. Ενας ακόμη τύπος είναι τα λεγόμενα μπούστερ τα οποία μοιάζουν με πολυθρονίτσες χωρίς πλάτη. Αν το μπούστερ που θα διαλέξετε είναι σε σωστό μέγεθος θα καλύψει ικανοποιητικά τις ανάγκες σας αφού δένει πολύ καλά με τις ζώνες ασφαλείας και είναι ιδιαίτερα εύχρηστο στη μεταφορά.
Ισως κατά τη διαδικασία της αγοράς ο πωλητής να σας συστήσει την τοποθέτηση στη θέση του συνοδηγού. Αυτό βέβαια απαγορεύεται σύμφωνα με τον ΚΟΚ, όμως υπάρχουν και αντεπιχειρήματα αφού υπάρχουν καθισματάκια που τοποθετούνται ειδικά σ' αυτή τη θέση, ενώ υπάρχουν και αυτοί που ισχυρίζονται ότι η τοποθέτηση εμπρός επιτρέπει τον καλύτερο έλεγχο των παιδιών. Η επιλογή είναι δική σας αλλά το πρόστιμο που προβλέπεται είναι δέκα χιλιάδες.
Αρκετές φορές προτείνεται και η τοποθέτηση στη θέση του συνοδηγού αλλά με πρόσωπο προς τα πίσω. Είναι αρκετά ασφαλής τρόπος αλλά αντενδείκνυται σε αυτοκίνητα με αερόσακο συνοδηγού, αφού σε περίπτωση τρακαρίσματος, ο αερόσακος θα σπρώξει το παιδικό κάθισμα προς τα πίσω.
Αρκετή προσοχή χρειάζεται και με τις ζώνες ασφαλείας. Οι εξειδικευμένοι πωλητές προτείνουν αρκετά σφιχτό δέσιμο, όμως τα παιδιά αντιδρούν. Σε αυτές τις περιπτώσεις προτιμήστε την γκρίνια τους για χάρη της ασφάλειάς τους, και έχετε το νου σας αφού η απασφάλιση των ζωνών είναι απλή υπόθεση και για τα παιδιά.
Πριν φθάσετε στο ταμείο ψάξτε για το Ε. Είναι το σημάδι ότι το καθισματάκι ανταποκρίνεται στην προδιαγραφή ECE - 44. Για να δοθεί έγκριση με βάση αυτή την προδιαγραφή ποιότητας κατασκευής, ο τύπος του παιδικού καθίσματος έχει περάσει από κρας - τεστ, καθώς και μια σειρά δοκιμασιών αντοχής υλικών, σχεδίασης ακόμα και αναποδογυρίσματος. Τέλος, επειδή στην αγορά κυκλοφορούν αρκετές πρόχειρες κατασκευές, μην αγοράσετε με βάση τη φτήνια, αλλά με βάση το κατά πόσο ανταποκρίνεται το παιδικό κάθισμα σε όλα τα παραπάνω.