Ενα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της ελληνικής αγοράς, το Hyundai Accent, διατίθεται με ένα εντυπωσιακό πακέτο εξοπλισμού σε ιδιαίτερα δελεαστικές τιμές, που μπορεί να ωφελήσουν τον αγοραστή μέχρι και 1.300 ευρώ. Δερμάτινο σαλόνι, συναγερμός και δύο χρόνια οδική βοήθεια προσφέρονται με έκπτωση 600 ευρώ σε σχέση με την πραγματική του τιμή, ενώ το κέρδος του αγοραστή φτάνει μέχρι και τα 1.300 ευρώ, εάν επιλέξει κάποια από τις τρίθυρες εκδόσεις του Accent ή τις πεντάθυρες με ABS και μετωπικούς αερόσακους ή και με πλευρικούς, οι οποίες διατίθενται με έκπτωση 700 ευρώ. Πάντως και όσοι προτιμήσουν κάποια από τις άλλες πεντάθυρες εκδόσεις θα κερδίσουν 500 ευρώ. Η προσφορά αυτού του πακέτου ισχύει για το σύνολο των αξεσουάρ και δε «σπάει» σε τμήματα. Υποστηρίζεται από τα χρηματοδοτικά προγράμματα της «Hyundai Ελλάς» και συνοδεύεται από την πενταετή εγγύηση της εταιρίας. Οσοι προτιμούν τη βασική έκδοση, υπενθυμίζουμε ότι η τιμή της ξεκινά στα 10.900 ευρώ, φυσικά με τον κινητήρα των 1.341 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 84 ίππους, και ο εξοπλισμός περιλαμβάνει: air condition, υδραυλικό τιμόνι, αερόσακο οδηγού, immobilizer, ράδιο-CD, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, υπολογιστή ταξιδιού και προβολείς ομίχλης.
Ενας αλουμινένιος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 175 hp που συνδυάζεται με ένα επίσης νέας σχεδίασης εξατάχυτο κιβώτιο τοποθετούνται στο Opel Vectra δημιουργώντας την έκδοση GTS, που απευθύνεται στους πιο «ζωηρούς» οικογενειάρχες. Ο ECOTEC αποδίδει, την εντυπωσιακή μέγιστη ροπή των 265 Nm μεταξύ 2.500 και 3.800 στροφών που βοηθούν το Vectra GTS Turbo να επιταχύνει τα 0-100 km/h σε 9,1 δευτερόλεπτα, ενώ επιταχύνει από 80- 120 km/h σε 9,2 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα φτάνει στα 230 km/h. Ο κινητήρας, που πληροί τις προδιαγραφές «Euro-4», καταναλώνει 8,9 λίτρα σούπερ αμόλυβδης βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα (MVEG).
Ο κινητήρας προέρχεται από το γνωστό 2,2 και θα τοποθετηθεί και στο νέο Signum.
Η Opel θα λανσάρει την έκδοση Vectra GTS Turbo με ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, 16 ακτίνων, την άνοιξη.
Το Skoda Octavia έχει γράψει τη δική του ιστορία στον κόσμο των ράλι, αλλά η ώρα που θα γράψει την τελευταία σελίδα πλησιάζει. Δεν είναι μόνον τα τελευταία ανεπιτυχή αποτελέσματα αλλά και το γεγονός ότι το μοντέλο που στηρίζει την αναγέννηση της εταιρίας είναι το Fabia. Ετσι, η ιστορική τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία αλλά και η «μαμά» «Φολκσβάγκεν» αποφάσισε να το ταυτίσει με την αγωνιστική της παρουσία. Το Fabia WRC θα είναι έτοιμο πριν τα τέλη της χρονιάς, πιθανότατα τον Οκτώβρη, παίρνοντας τη θέση του Octavia, του οποίου δε θα χρησιμοποιεί κανένα εξάρτημα. Οι επισκέπτες του σαλονιού της Γενεύης θα πάρουν μια πρώτη γεύση του νέου αγωνιστικού «όπλου», το οποίο για την ώρα δοκιμάζεται εξαντλητικά, από τον βετεράνο Κένεθ Ερικσον, ενώ θα δουν και το πιο γρήγορο Fabia παραγωγής, το RS.
H Fiat δε φαίνεται να παραδίδει τα όπλα, και κόντρα στα οικονομικά προβλήματα ανασυγκροτείται και σχεδιάζει το μέλλον με ένα νέο πρόγραμμα επενδύσεων, που φτάνει τα 2,6 δισ. ευρώ το χρόνο. Η αναβάθμιση του δικτύου πωλήσεων θα απορροφά περίπου 150 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, ενώ αναμένεται η παρουσίαση 21 νέων μοντέλων μέχρι το τέλος του 2005. Η αρχή θα γίνει με ένα νέο μικρό αυτοκίνητο, στην κατηγορία δηλαδή που η Fiat είναι παραδοσιακά δυνατή, αλλά θα ακολουθήσει και ένα πολυμορφικό που αναμένεται να προσελκύσει νέους πελάτες.
Οι εκδόσεις ντίζελ και των δύο μοντέλων θα προσφέρονται με το 16βάλβιδο κινητήρα Multijet 1.3, έναν κινητήρα τεχνολογίας Common Rail δεύτερης γενιάς (αυξημένη απόδοση, χαμηλότερη κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων).
Είναι ο πρώτος κινητήρας που σχεδιάστηκε από τη Fiat-GM Powertrain, που είναι προϊόν της συνεργασίας μεταξύ Fiat Auto και General Motors, στην οποία θα παίξει σημαντικό ρόλο, με μία παραγωγή τουλάχιστον 500.000 μονάδων το χρόνο.
O νέος κινητήρας χρησιμοποιεί μια τεχνική που χωρίζει τον ψεκασμό του καυσίμου σε διαδοχικά στάδια για κάθε κύκλο λειτουργίας, επιτυγχάνοντας καλύτερο έλεγχο των πιέσεων και των θερμοκρασιών μέσα στο θάλαμο καύσης και πιο αποτελεσματική χρήση του αέρα που εισάγεται στους κυλίνδρους. Το αποτέλεσμα είναι μείωση του θορύβου και των εκπομπών ρύπων, καλύτερη απόκριση και πιο ομαλή λειτουργία, καθώς και μείωση της κατανάλωσης της τάξης του 10% σε σχέση με τον κινητήρα 1.9 JTD, που ήταν ήδη από τους κορυφαίους της κατηγορίας του.
Από τα 1.251 κ.εκ. αποδίδεται ισχύς 70 ίππων στις 4.000 στροφές και ροπή 180 Nm μόλις στις 1.750 στροφές, καλύπτοντας τα νέα αυστηρά όρια EURO 4, που δε θα τεθούν σε ισχύ παρά από το 2006. Ο νέος κινητήρας είναι σχεδιασμένος για μια διάρκεια ζωής τουλάχιστον 250.000 χιλιομέτρων, αντί για τα συνηθισμένα 150.000, έχοντας ελάχιστες ανάγκες συντήρησης.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου οχημάτων, αυτή τη βδομάδα στα ΚΤΕΟ Αττικής, θα ελεγχθούν επιβατηγά ΙΧ και φορτηγά ΙΧ μέχρι 3,5 τόνους μεικτό βάρος και αριθμούς κυκλοφορίας:
- Από ΥΧΝ 1000 μέχρι ΥΧΝ 4000.
Οι κάτοχοι των παραπάνω αυτοκινήτων, για να ορίσουν τη μέρα και ώρα προσκόμισης του οχήματός τους στα ΚΤΕΟ, θα πρέπει να τηλεφωνήσουν στον αριθμό 1425.