ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 29 Δεκέμβρη 2002
Σελ. /24
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
GM DEΑWOO
Επίθεση με 17 μοντέλα

Η GM Daewoo παρουσίασε 17 νέα μοντέλα με τα πρωτότυπα Oto & Flex να ξεχωρίζουν και να τονίζουν, τις φιλοδοξίες, αλλά και την αλλαγή προφίλ της νέας αμερικανοκορεατικής πλέον εταιρίας

To FLEX και δύο απόψεις από το εσωτερικό του
To FLEX και δύο απόψεις από το εσωτερικό του
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σεούλ 2002, έξι μοντέλων αποκαλύφθηκαν για πρώτη φορά στο κοινό, με το νέο sedan της μεσαίας κατηγορίας Lacetti/Nubira και δύο φουτουριστικά πρωτότυπα μοντέλα να δείχνουν ότι η GM Daewoo θα είναι πια πιο δυνατή. Το νέο Lacetti/Nubira, ήδη ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στην Κορέα, τη σχεδίαση υπογράφει ο Pininfarina, ενώ στην Ευρώπη αναμένεται μέσα στο 2003, και θα κυκλοφορήσει ως το νέο Nubira.

Δύο πρωτότυπα οχήματα το Oto και το Flex είναι πάντως αυτά που προδιαθέτουν για το μελλοντικό προφίλ της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το Oto αποτελεί ένα συνδυασμό σπορ coupe και SUV, ενώ το Flex είναι ένα πολυχρηστικό όχημα (MPV), που διαθέτει την πιο σύγχρονη τεχνολογία στον τομέα της ενημέρωσης.

ΤΟ OTO, το μελλοντικό crossover παντός εδάφους συνδυάζει επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου με την ανθεκτική δομή αμαξώματος ενός SUV, με στόχο μια ποιοτική οδική συμπεριφορά στο δρόμο αλλά και τις υψηλές δυνατότητες εκτός δρόμου. Το Oto παρέχει γενικές πληροφορίες για την κυκλοφοριακή κίνηση στο ταμπλό, κάνοντας την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη, δίνοντας μια νέα διάσταση στην έννοια της πολυμορφικότητας και της άνεσης. Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη μέγιστη ευελιξία και εκτός από το πολυμορφικό σύστημα καθισμάτων, οι επιβάτες μπορούν με διάφορες παρεμβάσεις, όπως την αναδίπλωση των υποβραχιονίων όταν δε χρησιμοποιούνται να προσαρμόζουν το σαλόνι στις ανάγκες τους. Ενα τηλεχειριστήριο ξεκινά τον κινητήρα, ελέγχει το άνοιγμα και το κλείσιμο των θυρών, καθώς και τα συστήματα AV και μία μεγάλη οθόνη.


Το εξωτερικό του αυτοκινήτου χαρακτηρίζεται από ένα σφηνοειδές, αεροδυναμικό προφίλ, με τη νέα κατακόρυφη μάσκα του ψυγείου προσδίδει στο όχημα επιβλητικότητα. Οι διαστάσεις είναι 4,474 μήκος mm, πλάτος 1,897 mm, ύψος 1,710 mm και μεταξόνιο 2,650 mm.

Ο κινητήρας 2,492 cc είναι εξακύλινδρος σε σειρά, εγκάρσια τοποθετημένος, με μέγιστη ισχύ 157/5800 ps/rpm και μέγιστη ροπή 24.5/4000 kg.m/rpm, ώστε να συνδυάζει τις αρετές ενός sedan και ενός αυτοκινήτου ελευθέρου χρόνου.

Το FLEX είναι εφοδιασμένο με πλήθος συστημάτων νέας τεχνολογίας, συνδυάζοντας τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της επόμενης γενιάς, τη σύγχρονη τεχνολογία ενημέρωσης και τα πλεονεκτήματα ενός πολυμορφικού. Για την κίνηση έχει επιλεγεί ένας ισχυρός 3,000 cc V-6 πετρελαιοκινητήρα common-rail, με μέγιστη ισχύ 191/3600 ps/rpm και μέγιστη ροπή 40.8/2000 kg.m/rpm, ώστε το Flex προσφέρει μια δυναμική, ασφαλή και ποιοτική οδηγική εμπειρία.

Το Flex είναι φαρδύ, με γεωμετρικές γραμμές και «λείο» αμάξωμα. Οι διαστάσεις του είναι μήκος 4,673 mm, πλάτος 1,997 mm, ύψος 1,720 mm και μεταξόνιο 2,870 mm. Το εσωτερικό θυμίζει σπίτι με τις ανέσεις που προσφέρει, ενώ δίνεται η δυνατότητα ενημέρωσης με τα τελευταία δελτία κυκλοφορίας και ψυχαγωγίας μέσα από μία μεγάλη ποικιλία συστημάτων. Το εσωτερικό μετατρέπεται σε κρεβατοκάμαρα, γραφείο, τροχόσπιτο, ακόμα και όχημα μεταφορών.



To OTTO και το εσωτερικό του
To OTTO και το εσωτερικό του

ΟΤΤΟ
ΟΤΤΟ

ΟΤΤΟ
ΟΤΤΟ

Ο Σάινθ χωρίς τον Μόγια στην Citroen

«Χωρίζουν» Σάινθ, Μόγια και Φορντ Φόκους
«Χωρίζουν» Σάινθ, Μόγια και Φορντ Φόκους
O πάντα δημοφιλέστατος C.Sainz θα συνεχίσει την καριέρα του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι (WRC), με τη Citroen. Ομως ο γάμος του Ισπανού πολυπρωταθλητή συνοδεύτηκε από το «διαζύγιό» του με τον μόνιμο επί χρόνια συνοδηγό του L.Moya. Ο χωρισμός των μέχρι χτες αχώριστων, αποδίδεται σε οικονομικούς λόγους, και πιο συγκεκριμένα στην άρνηση της γαλλικής ομάδας να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του Μόγια. Η συνύπαρξη βέβαια Σάινθ - Μόγια επί 14 χρόνια, οι 164 αγώνες που μοιράστηκαν, τα δύο παγκόσμια πρωταθλήματα και οι 24 νίκες δεν ξεπερνιέται εύκολα. Και οι δηλώσεις του Μόγια πως γνωρίζει ότι δε θα ξαναπάρει τίτλο ή νίκη σε αγώνα, αλλά δεν μπορεί να τρέχει και τσάμπα αφού έχει να σκεφθεί και την οικογένειά του, κρύβουν πολύ μεγάλη πικρία.

Δίπλα, πάντως, στον Ισπανό οδηγό θα κάθεται ως συνοδηγός Mark Marti, ο οποίος είχε αγωνιστεί στο παρελθόν με τον J.Puras, ενώ ήδη ξεκίνησαν οι δοκιμές με την Xsara WRC.

Στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι 2003 η Citroen συμμετέχει με τρεις Xsara WRC και τους C.McRae-D.Ringer, C.Sainz-M.Marti και S.Loeb-D.Elena.


Εφταθέσιο Mitsubishi Space Wagon

Την πρώτη επίσημη παρουσία του στην Ελλάδα πραγματοποίησε το MITSUBISHI SPACE WAGON. Το εφταθέσιο SPACE WAGON διαθέτει επιβλητικές διαστάσεις και μοντέρνα σχεδίαση έχοντας ως στόχο την ασφαλή και άνετη μετακίνηση όλης της οικογένειας. Η ευρυχωρία συνοδεύεται από πλούσιο και αρκετά πολυτελή εξοπλισμό, που περιλαμβάνει: 4 αερόσακους, ABS με EBD, ζάντες αλουμινίου 15'', ηχοσύστημα με CD, αεριζόμενα εμπρός και πίσω δισκόφρενα, οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, προβολείς ομίχλης τύπου projector, ηλεκτρικά παράθυρα με μηχανισμό ανίχνευσης εμποδίων, πίσω αεροτομή με stop, ασφαιρικούς ηλεκτρικούς καθρέφτες με αντιθαμβωτικό μηχανισμό, θήκες για μικροαντικείμενα και για τους 7 επιβάτες κλπ., ενώ προαιρετικά διατίθεται ηλεκτρική ηλιοροφή με μηχανισμό ανίχνευσης εμποδίων. Για την κίνηση του made in Japan μοντέλου φροντίζει ένας οικονομικός στην κατανάλωση δίλιτρος κινητήρας.



Διακήρυξη της ΚΕ του ΚΚΕ για τη συμπλήρωση 80 χρόνων από το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και την Αντιφασιστική Νίκη των Λαών
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ