Κυριακή 29 Δεκέμβρη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
GM DEΑWOO
Επίθεση με 17 μοντέλα

Η GM Daewoo παρουσίασε 17 νέα μοντέλα με τα πρωτότυπα Oto & Flex να ξεχωρίζουν και να τονίζουν, τις φιλοδοξίες, αλλά και την αλλαγή προφίλ της νέας αμερικανοκορεατικής πλέον εταιρίας

To FLEX και δύο απόψεις από το εσωτερικό του
To FLEX και δύο απόψεις από το εσωτερικό του
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σεούλ 2002, έξι μοντέλων αποκαλύφθηκαν για πρώτη φορά στο κοινό, με το νέο sedan της μεσαίας κατηγορίας Lacetti/Nubira και δύο φουτουριστικά πρωτότυπα μοντέλα να δείχνουν ότι η GM Daewoo θα είναι πια πιο δυνατή. Το νέο Lacetti/Nubira, ήδη ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στην Κορέα, τη σχεδίαση υπογράφει ο Pininfarina, ενώ στην Ευρώπη αναμένεται μέσα στο 2003, και θα κυκλοφορήσει ως το νέο Nubira.

Δύο πρωτότυπα οχήματα το Oto και το Flex είναι πάντως αυτά που προδιαθέτουν για το μελλοντικό προφίλ της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το Oto αποτελεί ένα συνδυασμό σπορ coupe και SUV, ενώ το Flex είναι ένα πολυχρηστικό όχημα (MPV), που διαθέτει την πιο σύγχρονη τεχνολογία στον τομέα της ενημέρωσης.

ΤΟ OTO, το μελλοντικό crossover παντός εδάφους συνδυάζει επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου με την ανθεκτική δομή αμαξώματος ενός SUV, με στόχο μια ποιοτική οδική συμπεριφορά στο δρόμο αλλά και τις υψηλές δυνατότητες εκτός δρόμου. Το Oto παρέχει γενικές πληροφορίες για την κυκλοφοριακή κίνηση στο ταμπλό, κάνοντας την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη, δίνοντας μια νέα διάσταση στην έννοια της πολυμορφικότητας και της άνεσης. Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη μέγιστη ευελιξία και εκτός από το πολυμορφικό σύστημα καθισμάτων, οι επιβάτες μπορούν με διάφορες παρεμβάσεις, όπως την αναδίπλωση των υποβραχιονίων όταν δε χρησιμοποιούνται να προσαρμόζουν το σαλόνι στις ανάγκες τους. Ενα τηλεχειριστήριο ξεκινά τον κινητήρα, ελέγχει το άνοιγμα και το κλείσιμο των θυρών, καθώς και τα συστήματα AV και μία μεγάλη οθόνη.


Το εξωτερικό του αυτοκινήτου χαρακτηρίζεται από ένα σφηνοειδές, αεροδυναμικό προφίλ, με τη νέα κατακόρυφη μάσκα του ψυγείου προσδίδει στο όχημα επιβλητικότητα. Οι διαστάσεις είναι 4,474 μήκος mm, πλάτος 1,897 mm, ύψος 1,710 mm και μεταξόνιο 2,650 mm.

Ο κινητήρας 2,492 cc είναι εξακύλινδρος σε σειρά, εγκάρσια τοποθετημένος, με μέγιστη ισχύ 157/5800 ps/rpm και μέγιστη ροπή 24.5/4000 kg.m/rpm, ώστε να συνδυάζει τις αρετές ενός sedan και ενός αυτοκινήτου ελευθέρου χρόνου.

Το FLEX είναι εφοδιασμένο με πλήθος συστημάτων νέας τεχνολογίας, συνδυάζοντας τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της επόμενης γενιάς, τη σύγχρονη τεχνολογία ενημέρωσης και τα πλεονεκτήματα ενός πολυμορφικού. Για την κίνηση έχει επιλεγεί ένας ισχυρός 3,000 cc V-6 πετρελαιοκινητήρα common-rail, με μέγιστη ισχύ 191/3600 ps/rpm και μέγιστη ροπή 40.8/2000 kg.m/rpm, ώστε το Flex προσφέρει μια δυναμική, ασφαλή και ποιοτική οδηγική εμπειρία.

Το Flex είναι φαρδύ, με γεωμετρικές γραμμές και «λείο» αμάξωμα. Οι διαστάσεις του είναι μήκος 4,673 mm, πλάτος 1,997 mm, ύψος 1,720 mm και μεταξόνιο 2,870 mm. Το εσωτερικό θυμίζει σπίτι με τις ανέσεις που προσφέρει, ενώ δίνεται η δυνατότητα ενημέρωσης με τα τελευταία δελτία κυκλοφορίας και ψυχαγωγίας μέσα από μία μεγάλη ποικιλία συστημάτων. Το εσωτερικό μετατρέπεται σε κρεβατοκάμαρα, γραφείο, τροχόσπιτο, ακόμα και όχημα μεταφορών.



To OTTO και το εσωτερικό του
To OTTO και το εσωτερικό του

ΟΤΤΟ
ΟΤΤΟ

ΟΤΤΟ
ΟΤΤΟ

Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ