Associated Press |
Χορεύοντας στην βροχή για τον Μ. Σουμάχερ, αφού ο Γερμανός αποδείχτηκε ασυναγώνιστος για άλλη μια φορά σε βρεγμένη πίστα |
Στην εκκίνηση ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ δεν κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση που κέρδισε στα δοκιμαστικά. Ο Μίκα Χάκινεν με εκπληκτικό τρόπο πέρασε από την τρίτη στην πρώτη θέση με το Σουμάχερ κολλημένο πίσω του. Η βροχή που όλοι περίμεναν δεν άργησε και τότε άλλαξε και η ροή του αγώνα. Ο Σουμάχερ πέρασε υποδειγματικά και με ένα ρεσιτάλ οδήγησης απομακρύνθηκε από τον Χάκινεν που προσπάθησε να μείνει κοντά ελπίζοντας σε κάποια στραβοτιμονιά του Γερμανού.
Ούτε ο Σουμάχερ ούτε η Φεράρι όμως, δεν έκαναν λάθος. Ο Γερμανός αν και καθυστέρησε αρκετά στο δεύτερο πιτ - στοπ, αφού αποφασίστηκε να φορτώσει καύσιμα ώστε να κρατήσουν μέχρι τέλους, κατάφερε να ξαναμπεί στην πίστα πριν τον Χάκινεν με αποτέλεσμα να τρέξει προς τη νίκη ανενόχλητος. Ο Γερμανός κατάφερε έτσι να φθάσει στην 4η φετινή του νίκη ξεφεύγοντας του Χάκινεν με 18 βαθμούς. Ο Σουμάχερ που βρίσκεται πιο κοντά σε μια κατάκτηση τίτλου με τη Φεράρι, έχει ένα ακόμη κίνητρο. Ο πλέον πολυνίκης πιλότος, ο Αλέν Προστ, έχει πετύχει μόλις 12 πρωτιές περισσότερες. Ο Σουμάχερ έχει ήδη αρχίσει να καλοβλέπει την άνοδό του στο θρόνο της ιστορίας των γκραν πρι.
Συγκλονιστική ήταν και η μάχη μεταξύ Κούλθαρντ και Μπαρικέλο. Ο Βραζιλιάνος πίεσε όσο μπορούσε αλλά ο λεοντόκαρδος Βρετανός άντεξε και τελικά ανέβηκε στην τρίτη θέση του βάθρου. Την εξάδα, με ένα γύρο διαφορά από τους πρώτους, συμπλήρωσαν οι Φιζικέλα και Ντε λα Ρόσα. Εκτός της μάχης των οδηγών, μαίνεται και η μάχη των εργοστασίων όπου η Φεράρι προηγείται με 10 βαθμούς διαφορά της Μακλάρεν - Μερσέντες.
Αισθητικά το Sport διαφοροποιείται από τα άλλα Fiesta με μια μάσκα τύπου πλέγματος από ανοξείδωτο ατσάλι και ένα νέο προφυλακτήρα με ενσωματωμένα φώτα ομίχλης. το Sport ως είθισται διατίθεται μόνο με τρίθυρο αμάξωμα, φορά δεκαπεντάκτινες ζάντες ελαφρού κράματος 15 ιντσών και λάστιχα 195/50 R15. Το σπορτίβ χαρακτήρα υπογραμμίζουν τα σπόιλερ στην πίσω πόρτα. Τα μαρσπιέ και οι προεκτάσεις καθώς και οι βαμμένες στο χρώμα του αμαξώματος προφυλακτήρες.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν το μπλε ή το κόκκινο, τα σπορ καθίσματα τύπου μπάκετ, τα γκρι μεταλλικά φινιρίσματα γύρω από χειριστήρια, τα όργανα, το ραδιόφωνο και τον εξαερισμό. Μια νότα αγωνιστικής πολυτέλειας δίνει η δερμάτινη επένδυση του τιμονιού. Η αίσθηση του Fiesta Sport εκτός των άλλων ακούγεται, αφού οι μηχανικοί φρόντισαν να μη δημιουργείται «φασαρία» στον εξωτερικό χώρο και ταυτόχρονα να περνάνε τα απαραίτητα ντεσιμπέλ στον οδηγό και τους επιβάτες.
ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ Scenic πέρασαν από τη γραμμή παραγωγής της Renault, επιβεβαιώνοντας και αριθμητικά την εμπορική επιτυχία του γαλλικού πολυμορφικού. Από την παρουσίασή του τον Σεπτέμβρη του 1996 το Scenic δεν έχασε ποτέ την πρώτη θέση της κατηγορίας, καταλαμβάνοντας μάλιστα μερίδια της τάξης του 65%. Η παραγωγή του πολυμορφικού μοντέλου ανέβηκε από τα 300 στα 1.800 κομμάτια ημερησίως ώστε να ανταποκριθεί στη ζήτηση, ενώ ήδη έχει ξεκινήσει η παραγωγή του και στη Βραζιλία. Η γκάμα του Scenic εμπλουτίστηκε με την τετρακίνητη έκδοση, ενώ αναμένονται μοντέλα με προενεργό ενεργό κιβώτιο DPO καθώς και με νέο τουρμποντίζελ κινητήρα 105 ίππων.