Σε έναν αγώνα που θύμιζε σπριντ εκατό μέτρων, όπου οι αθλητές πραγματοποιούν συνεχώς άκυρες εκκινήσεις ο Μίχαελ Σουμάχερ, πέτυχε την 52η νίκη της καριέρας του και έγινε ο πλέον πολυνίκης οδηγός στην ιστορία της Φόρμουλα 1
Sportidea |
Στον τέταρτο γύρο όμως συνέβη το «γεγονός» του αγώνα. Ο Εντι Ιρβάιν με την Τζάγκουαρ «έσπρωξε» την Προστ του Λουτσιάνο Μπρούτι. Ο Βραζιλιάνος βρέθηκε εκτός πίστας με ταχύτητα 250 χλμ. Η σύγκρουση του μονοθεσίου με τα προστατευτικά ελαστικά ήταν σοβαρότατη, και χωρίς υπερβολή ο Μπρούτι θάφτηκε κάτω από αυτά. Ο αγώνας φυσικά διεκόπη. Ο Μπρούτι με τη βοήθεια των συνεργείων διάσωσης «ξεθάφτηκε» από το λαστιχένιο σvρό και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Λιέγης. Οι γιατροί διέγνωσαν διάσειση και μάλλον ο Βραζιλιάνος είχε «άγιο» και τη γλίτωσε φθηνά. Πάντως, ο συμπατριώτης του Ρούμπελ Μπαρικέλο που τον επισκέφθηκε στο νοσοκομείο δήλωσε ότι ο Μπρούτι ήταν τόσο θυμωμένος με τον Ιρβάιν που θα 'θελε αν του επέτρεπαν οι γιατροί να τον δείρει. Ευτυχώς για τον Ιρβάιν ο Μπρούτι «κρατήθηκε» από τους γιατρούς για μια εβδομάδα.
Sportidea |
Για την «ιστορία» αφού δεν υπάρχει πλέον βαθμολογικό ενδιαφέρον ακολούθησαν Κούλθαρντ με Μακλάρεν και Φισικέλα που έκανε την έκπληξη με την Μπένετον Ρενό. Ο Μάκινεν με την άλλη Μακλάρεν ήταν τέταρτος, ο Μπαρικέλο με τη δεύτερη Φεράρι πέμπτος και την εξάδα συμπλήρωσε ο Ζαν Αλεζί.
Sportidea |
Νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα από τη CITROEN για το SAXO. Η προκαταβολή ορίστηκε στις 200.000 δρχ. και δίνει το δικαίωμα για άτοκη εξόφληση σε 36 μηνιαίες δόσεις. Παράλληλα τρέχουν και τα προγράμματα με τη μηδενική προκαταβολή και εξόφληση σε 60 δόσεις, με μηνιαίο επιτόκιο 0,63%, με 35% προκαταβολή και πρώτη δόση το 2003 ή την ίδια προκαταβολή και εξόφληση σε 54 δόσεις (με σταθερό επιτόκιο 9,2% ή κυμαινόμενο 9,95%). Η τιμή του SAXO 11 ξεκινά από τα 2.870.000.
***
Νέες ζώνες ασφαλείας εξελίσσουν η Volvo σε συνεργασία με τη Ford. Πρόκειται για ζώνες τεσσάρων σημείων με στόχο την καλύτερη κατανομή των δυνάμεων που ασκούνται στο στήθος σε περίπτωση σύγκρουσης και τη βελτίωση των αντιδράσεων σε περιπτώσεις ανατροπής ή χτυπήματος από το πλάι. Σύμφωνα με ό,τι έχει διαρρεύσει οι μηχανικοί πειραματίζονται πάνω σε δύο προγράμματα. Το ένα μοιάζει να υιοθετεί τη ζώνη αγωνιστικού τύπου, ενώ το άλλο στηρίζεται σε έναν συνδυασμό μιας κοινής ζώνης τριών σημείων που υποστηρίζεται από μία ακόμη, μονή ζώνη ασφαλείας.
***
Μεγάλη εμπορική επιτυχία γνωρίζει στην ευρωπαϊκή αγορά το PT Cruiser της Chrysler. Οι Αμερικανοί που δεν είναι και συνηθισμένοι σε τέτοια αποδοχή των αυτοκινήτων τους από τους Ευρωπαίους αποφάσισαν την κατασκευή του ΡΤ Cruiser στην Αυστρία, ώστε να ανταποκριθούν στην αυξημένη ζήτηση. Στο εργοστάσιο της Eurostar θα παράγονται ετησίως 50.000 Cruiser, κάτι που ανεβάζει τη συνολική ετήσια παραγωγή τους σε 310.000 αυτοκίνητα.
***
Το Stilo παρουσίασε η Fiat αυτές τις μέρες στη Βαρκελώνη, αλλά η είδηση είναι η παρουσίαση του «New Large». Πρόκειται για το μοντέλο που θα αντικαταστήσει τα Marea και Croma και θα βασίζεται στο πάτωμα που εξέλιξε η Fiat σε συνεργασία με την GM. Το Extra Lange που θα δοκιμαστεί σε μια παραδοσιακά δύσκολη για τη Fiat κατηγορία, η ιταλική εταιρία ετοιμάζει επίθεση, αφού μέχρι το 2003 θα παρουσιάσει 9 νέα μοντέλα.
Στις 13 Σεπτέμβρη ανοίγουν οι πύλες του πλέον ενδιαφέροντος σαλονιού αυτοκινήτου, της 59ης Διεθνούς Εκθεσης Αυτοκινήτου της Φραγκφούρτης
Citroen CS |
Ο «Ριζοσπάστης» θα βρεθεί στη Φραγκφούρτη για μια πλήρη ενημέρωση αλλά σίγουρα αξίζει μια πρώτη αναφορά σε μοντέλα που πρωταγωνιστούν στην αγορά όπως το Φολκσβάγκεν Πόλο ή το Σιτροέν C3. Η νέα Τογιότα Κορόλα που θα ξεκινήσει την εμπορική της καριέρα στις αρχές του 2002 δε θα μπορούσε να λείπει από τη Φραγκφούρτη, ενώ το «παρών» θα δώσει και η πολυμορφική έκδοση Verso. Αυτοκίνητα για μεγαλύτερα βαλάντια και ενδιαφέροντα πρωτότυπα είναι σίγουρο πως θα κλέψουν πολλά βλέμματα, ενώ τους στόχους κάθε εταιρείας μπορεί να μάθει κανείς από τους υπεύθυνους ή και να διαβλέψει μέσω της παρουσίασης κάποιων νέων μοντέλων. Ο δρόμος για την αναβάθμιση του προφίλ που έχει ξεκινήσει -για παράδειγμα- η Skoda, περνά αυτή τη φορά από το Superlo που όντως δέκα εκατοστά μεγαλύτερο από το Passat βάζει το ιστορικό τσέχικο εργοστάσιο και στη μεγάλη κατηγορία.
ScodaSurerb |