Κυριακή 3 Ιούνη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τροχοί
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
ΓΚΑΖΙΕΣ

Το περιεχόμενό του είναι καλαμπόκι αλλά δεν πρόκειται για μπομπότα. Το όνομά του GT3 και πρόκειται για το νέο ελαστικό της Goodyear, το οποίο περιέχει άμυλο καλαμποκιού, το οποίο έχει αντικαταστήσει συστατικά όπως πετρελαιοαιθάλη και οξείδιο πυριτίου. Εκτός των προφανών οικολογικών πλεονεκτημάτων το πολυμερές από καλαμπόκι προσφέρει μικρότερη αντίσταση κύλισης, μικρότερο βάρος και καλύτερη συμπεριφορά στο βρεγμένο οδόστρωμα και στις χαμηλές θερμοκρασίες. Το GT3 χρησιμοποιεί και την τεχνολογία 3D-B13, που βελτιώνει το κράτημα, ενώ χάρη στα τρία περιμετρικά αυλάκια αποβάλλει περισσότερο νερό παρουσιάζοντας μειωμένη υδρολίσθηση. Το νέο ελαστικό διατίθεται με δυο σχέδια πέλματος, διαφορετικά για διαστάσεις μικρότερες των 165 και μεγαλύτερες των 175, και σε 18 διαστάσεις των σειρών 70, 65 και 60.

* * *

Με εαρινό πακέτο προσφορών «εκτίθεται» στους αγοραστές η Hyundai. Για τα δημοφιλή Atos και Accent υπάρχει έκπτωση 150.000 δρχ., δωρεάν air condition και νέο μειωμένο επιτόκιο 0,525%. Τα προνόμια επεκτείνονται και στο Elantra, περιλαμβάνοντας air condition και το πρόγραμμα ολοκληρωμένης φροντίδας 5+5 που προβλέπει δωρεάν τακτική συντήρηση του αυτοκινήτου για πέντε χρόνια και εγγύηση πενταετούς διάρκειας. Για το σπορ μοντέλο της εταιρίας, το Coupe, προσφέρεται δωρεάν το air condition και το δερμάτινο σαλόνι στην τιμή των 100.000 δρχ. Για τα Elantra και Coupe ισχύει το χρηματοδοτικό πρόγραμμα με τη μηδενική προκαταβολή, μηνιαίο επιτόκιο 0,58% και εξόφληση έως 72 μήνες. Οι βασικές τιμές των μοντέλων έχουν διαμορφωθεί ως εξής: Atos 2.658.000 δρχ., Accent 2.988.000 δρχ., Elantra 4.598.000 δρχ. και Coupe 4.898.000 δρχ.


* * *

Η άνοιξη φαίνεται να αναζωογονεί ακόμα και τα αυτοκίνητα. Η Citroen ανανεώνει το Saxo και του προσθέτει στιλ. Εξ ου και το όνομα Saxo Style που κυκλοφορεί αυτή τη βδομάδα. Οπως συμβαίνει συνήθως στις εαρινές αντεπιθέσεις των εταιριών, βασικό όπλο αποτελεί ο εξοπλισμός. Το βασικό πακέτο περιλαμβάνει: Πλήρες ηχοσύστημα με ράδιο, cd και 2 ηχεία για τις μπροστινές θέσεις, αερόσακο οδηγού, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και κεντρικό κλείδωμα, immobilizer, στροφόμετρο και διαιρούμενο πίσω κάθισμα. Η τιμή παραμένει εξαιρετικά συμφέρουσα στα 2.840.000 δρχ. και καλύπτεται από το χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Citroen 030.

* * *

Με το πιστοποιητικό ποιότητας ISO 9001 συνοδεύονται πλέον οι λειτουργίες της «Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ». Συγκεκριμένα, το διεθνές πιστοποιητικό καλύπτει: Πώληση αυτοκινήτων-φορτηγών- ανταλλακτικών και αξεσουάρ στο δίκτυο επισήμων εμπόρων, λειτουργία συνεργείων και φανοποιείων-βαφείων, εκπαιδευτικά σεμινάρια, καθώς και υποστήριξη πελατών που θέλουν να αντικαταστήσουν το μεταχειρισμένο τους αυτοκίνητο με ένα Nissan. Επίσης καλύπτονται με ISO 9001 οι πωλήσεις σε διαγωνισμούς του δημοσίου καθώς και η ικανοποίηση των ειδικών αναγκών δημοσίων οργανισμών και υπηρεσιών. Την πιστοποίηση πραγματοποίησε η TUV Hellas, μέλος (ενός από τους μεγαλύτερους φορείς πιστοποίησης) του ομίλου RWTUV.

MONAKO - ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ F-1
Θρίαμβος Φεράρι με γκρίνιες της Μακλάρεν

Την πέμπτη νίκη της καριέρας του στο κλασικό γκραν πρι του Μονακό πέτυχε ο Μίχαελ Σουμάχερ. Ο Γερμανός πρωταθλητής, συνεπικουρούμενος από τον Βραζιλιάνο Ρούμπενς Μπαρικέλο, που τερμάτισε δεύτερος, ολοκλήρωσε το θρίαμβο της Φεράρι, που είδε την αντίπαλη ομάδα της Μακλάρεν να καταφέρνει μόλις μια πέμπτη θέση με τον Ντέιβιντ Κούλθαρντ

Associated Press

Ο Σκοτσέζος ήταν στην ουσία και ο άνθρωπος του αγώνα. Η εκκίνηση τον βρήκε... να μην ξεκινά. Το σύστημα αυτόματης εκκίνησης δε συμφωνούσε να ξεκινήσει η Μακλάρεν και ο Κούλθαρντ έμεινε τελευταίος. Το πείσμα του όμως τον έσπρωξε, αν και στην ουσία έτρεχε έναν χαμένο αγώνα, να κυνηγήσει το θαύμα. Στη στενή πίστα του Μονακό οδήγησε γρήγορα αλλά μυαλωμένα, κάτι που του χάρισε δυο βαθμούς, που σίγουρα θα του φανούν χρήσιμοι στο κυνήγι του Σουμάχερ για τον τίτλο.

Η «βόλτα» των δυο οδηγών της Φεράρι ήταν άψογη και δε χρειάζονται πολλά λόγια για την αξία των Σουμάχερ-Μπαρικέλο αλλά ούτε και για τα μονοθέσια της Φεράρι. Αξια λόγου η ατυχία που φαίνεται να κοιμάται αγκαλιά με τον Χάκινεν. Ο Φινλανδός προσπάθησε να ακολουθήσει τον Σουμάχερ και τα κατάφερε για 13 γύρους. Η Μακλάρεν-Μερσέντες «τράβαγε» όμως δεξιά. Ο Χάκινεν μπήκε στα πιτς αλλά λύση δε βρέθηκε. Στο 15ο γύρο εγκατέλειψε και κάποιοι μίλησαν για χτύπημα του μονοθέσιου στις μπαριέρες. Ο Χάκινεν όμως το διέψευσε...

Την έκπληξη πέτυχε ο Εντι Ιρβάιν. Ο πάντα γρήγορος Ιρλανδός κατάφερε να δείξει τις δυνατότητές του στους στενούς δρόμους του Μονακό, αλλά αξίζει να σημειωθεί ότι η Τζάγκουαρ που οδηγούσε φορούσε το νέο κινητήρα που παρουσίασε η Κόσγουορθ. Ο Μοντόγια, που έχει ενθουσιάσει με τις εμφανίσεις του, έκανε λάθος στην αρχή οδηγώντας χωρίς το traction-control και εγκατέλειψε όταν έμεινε από υδραυλικό τιμόνι στον 53ο γύρο. Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Ζακ Βιλνέβ, που πίεσε οριακά την Μπαρ-Χόντα, ο Κούλθαρντ, που πέτυχε και τον ταχύτερο γύρο, και ο Αλεζί με την Προστ. Η βαθμολογία διαμορφώθηκε ως εξής: Σουμάχερ 52 β., Κούλθαρντ 40 β., Μπαρικέλο 24 β. Στους κατασκευαστές η Φεράρι προηγείται της Μακλάρεν με 44 βαθμούς διαφορά.


Σκιά στο λαμπερό Μονακό η φραστική επίθεση του Ρον Ντένις κατά του Μπερνόλντι, ο οποίος αμύνθηκε σθεναρά απέναντι στην επίθεση του Κούλθαρντ κρατώντας τον πίσω του για 31 γύρους. Ο υπεύθυνος της Μακλάρεν απείλησε το νεαρό Βραζιλιάνο ότι δε θα 'χει μέλλον στη Φόρμουλα 1 αν συνεχίσει έτσι. Ο ίδιος ο Ντένις πάντως δήλωσε αργότερα ότι δεν τα είπε ακριβώς έτσι και ότι αυτά αποτελούν τις παραφουσκωμένες απόψεις για το συμβάν των ανθρώπων της Αροους.


Associated Press


Associated Press



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ