Την πέμπτη νίκη της καριέρας του στο κλασικό γκραν πρι του Μονακό πέτυχε ο Μίχαελ Σουμάχερ. Ο Γερμανός πρωταθλητής, συνεπικουρούμενος από τον Βραζιλιάνο Ρούμπενς Μπαρικέλο, που τερμάτισε δεύτερος, ολοκλήρωσε το θρίαμβο της Φεράρι, που είδε την αντίπαλη ομάδα της Μακλάρεν να καταφέρνει μόλις μια πέμπτη θέση με τον Ντέιβιντ Κούλθαρντ
Associated Press |
Η «βόλτα» των δυο οδηγών της Φεράρι ήταν άψογη και δε χρειάζονται πολλά λόγια για την αξία των Σουμάχερ-Μπαρικέλο αλλά ούτε και για τα μονοθέσια της Φεράρι. Αξια λόγου η ατυχία που φαίνεται να κοιμάται αγκαλιά με τον Χάκινεν. Ο Φινλανδός προσπάθησε να ακολουθήσει τον Σουμάχερ και τα κατάφερε για 13 γύρους. Η Μακλάρεν-Μερσέντες «τράβαγε» όμως δεξιά. Ο Χάκινεν μπήκε στα πιτς αλλά λύση δε βρέθηκε. Στο 15ο γύρο εγκατέλειψε και κάποιοι μίλησαν για χτύπημα του μονοθέσιου στις μπαριέρες. Ο Χάκινεν όμως το διέψευσε...
Την έκπληξη πέτυχε ο Εντι Ιρβάιν. Ο πάντα γρήγορος Ιρλανδός κατάφερε να δείξει τις δυνατότητές του στους στενούς δρόμους του Μονακό, αλλά αξίζει να σημειωθεί ότι η Τζάγκουαρ που οδηγούσε φορούσε το νέο κινητήρα που παρουσίασε η Κόσγουορθ. Ο Μοντόγια, που έχει ενθουσιάσει με τις εμφανίσεις του, έκανε λάθος στην αρχή οδηγώντας χωρίς το traction-control και εγκατέλειψε όταν έμεινε από υδραυλικό τιμόνι στον 53ο γύρο. Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Ζακ Βιλνέβ, που πίεσε οριακά την Μπαρ-Χόντα, ο Κούλθαρντ, που πέτυχε και τον ταχύτερο γύρο, και ο Αλεζί με την Προστ. Η βαθμολογία διαμορφώθηκε ως εξής: Σουμάχερ 52 β., Κούλθαρντ 40 β., Μπαρικέλο 24 β. Στους κατασκευαστές η Φεράρι προηγείται της Μακλάρεν με 44 βαθμούς διαφορά.
Associated Press |
Associated Press |