Ο Gilles Panizzi, με τον αδελφό του Herve, βρέθηκε μετά τη δεύτερη ειδική διαδρομή στην πρώτη θέση και παρέμεινε σε αυτή μέχρι το τέλος του αγώνα. Την πρώτη ημέρα κέρδισε τις επτά από τις οκτώ ειδικές του αγώνα, δημιουργώντας μία σημαντική διαφορά από τους υπόλοιπους. Τη δεύτερη ημέρα μια λάθος επιλογή ελαστικών μείωσε τη διαφορά, χωρίς όμως να χάσει την πρωτοπορία. Την τρίτη ημέρα χρειάστηκε να προσαρμόσει την οδήγησή του στους χρόνους του Marcus, αφού οι πόνοι από τον πρόσφατο τραυματισμό του ήταν έντονοι. O Marcus Gronholm οδήγησε μεθοδικά, αφού ήταν δύσκολο να κερδίσει τον Gilles. Ετσι υιοθέτησε ένα ρυθμό που θα του εξασφάλιζε τη δεύτερη θέση, αφού ο Solberg ήταν ιδιαιτέρως απειλητικός. Αυτό το αποτέλεσμα του επιτρέπει να αυξήσει τη διαφορά του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών και να σημειώσει το έβδομο 1-2 για την Πεζό. Ο Burns δεν κατάφερε τελικά να κερδίσει τον Solberg και τερμάτισε στην τέταρτη θέση.
Η ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1. PANIZZI, Gilles Peugeot 206WRC 4.10.16:6, 2. GRONHOLM, Marcus Peugeot 206WRC 4.10.36:5, 3. SOLBERG, Petter Subaru Impreza WRC 4.11.22:0, 4. BURNS, Richard Peugeot 206WRC 4.11.34:5, 5. MARTIN, Markko Ford Focus WRC 4.12.10:5.
H ΑΛΦΑ 147 GTA |
Στην 147 GTA χτυπά μια 24βάλβιδη «καρδιά» V6 των 3,2 λίτρων, εφοδιασμένη με όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας. Με στόχο το καλύτερο κράτημα η GTA είναι πιο φαρδιά και χαμηλή, διαθέτει εντελώς νέα γεωμετρία στην ανάρτηση, ενώ νέες είναι και οι αλουμινένιες ζάντες των 17΄΄, που φορούν φαρδύτερα λάστιχα διαστάσεων 225/45,.
Εκτός των GTA όμως, η Alfa Romeo πραγματοποιεί στο Παρίσι και την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου της 16βάλβιδου τούρμπο ντίζελ common rail 1.9 JTD, που αποδίδει 140 ίππους και συνδυάζεται με κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Ο νέος κινητήρας βασίζεται στο αντίστοιχο 8βάλβιδο σύνολο, αποδίδοντας 20% μεγαλύτερη ισχύ και 7% μεγαλύτερη ροπή, φτάνοντας έτσι σε επίπεδα σπορ απόδοσης, αφού η 147 JTD έχει τελική ταχύτητα 206 χλμ./ώρα και επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 9,1΄΄ έχοντας μάλιστα αρκετά χαμηλή κατανάλωση.
To Fiat Stilo Station Wagon |
Το γκρουπ Fiat εκτός από την γκάμα των μοντέλων σε πλήρη παράταξη, προβάλλει και το πρόγραμμα Autonomy για άτομα με κινητικά προβλήματα.
To νέο Micra αποτελεί το τρίτο χτύπημα με νέο μοντέλο από την πλευρά της Nissan μέσα στο χρόνο και εντάσσεται μαζί με τα Primera και X-Trail στην προσπάθεια αναγέννησης της εταιρίας στην Ευρώπη
Η αισθητική «τόξου» εκφράζεται στην κυρίαρχη μεσαία γραμμή και στη στρογγυλεμένη γραμμή οροφής του Micra. Ενώ ξεχωρίζουν οι ελλειψοειδείς προβολείς, που ενσωματώνουν τμήμα του πάνω μέρους των φτερών, για να διευκολύνονται οι ελιγμοί παρκαρίσματος και η θέση του αυτοκινήτου στην κυκλοφορία.
Οι συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις του Micra διατηρήθηκαν αλλά αυξήθηκε κατά 72 mm το μεταξόνιο, προσφέροντας περισσότερο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους και ανεβαίνοντας από πλευράς ευρυχωρίας στην κορυφή της κατηγορίας.
Το νέο Micra διαθέτει αυτόματους καθαριστήρες, αυτόματο σύστημα κλιματισμού, και για πρώτη φορά το Εξυπνο Κλειδί, που επιτρέπει το κλείδωμα/ξεκλείδωμα θυρών και πίσω πόρτας και το ξεκίνημα του κινητήρα χωρίς να είναι απαραίτητη η είσοδος ενός κλειδιού ή μιας κάρτας στο αυτοκίνητο. Αυτό το προηγμένο σύστημα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να ανιχνεύει πότε το Εξυπνο Κλειδί προσεγγίζει το αυτοκίνητο σε απόσταση 80 cm - οι πόρτες κλειδώνουν και ξεκλειδώνουν απλά με το πάτημα ενός κουμπιού που βρίσκεται στο μηχανισμό για το χερούλι της πόρτας. Κατά τον ίδιο τρόπο, μόλις το Micra ανιχνεύσει την παρουσία κλειδιού στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ο κινητήρας μπορεί να ξεκινήσει απλά με το γύρισμα του διακόπτη ανάφλεξης. Ο ιδιοκτήτης μπορεί επομένως να ολοκληρώσει τα ψώνια του, για παράδειγμα, χωρίς να χρειάζεται να βγάλει το κλειδί από την τσέπη ή την τσάντα του.
Μαζί με το Micra παρουσιάζεται από τη Nissan ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο, το Micra C+C - συντομογραφία του Coupe + Convertible - που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός ανοιχτού αυτοκινήτου με την ασφάλεια, χρηστικότητα, χειμερινή άνεση και συναισθηματική απήχηση ενός coupe με σκληρή οροφή.