Κυριακή 21 Γενάρη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τροχοί
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Νέα χρηματοδότηση CITROEN

Νέο ελκυστικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα από την CITROEN τρέχει ήδη με την έλευση της νέας χρονιάς. Το πακέτο δίνει τη δυνατότητα αγοράς με 25% προκαταβολή και εξόφληση σε 30 μηνιαίες άτοκες δόσεις. Παράλληλα υπάρχει και πρόγραμμα που με την ίδια προκαταβολή δίνει δυνατότητα εξόφλησης σε 48 μήνες με επιτόκιο 0,39%.

Το νέο πρόγραμμα δεν καταργεί τα προηγούμενα και προσαρμόζεται σε όλα τα μοντέλα της εταιρίας. Ενδεικτικά αναφέρουμε τις βασικές τιμές των μοντέλων της CITROEN:

Xsara 1.4 VTR 3D 4.150.000 δρχ.,

Picasso 1.6l 5.190.000 δρχ.

Xantia 1.6 SX 5.150.000,

Berlingo 1.4 3.990.000 δρχ.

Evasion 20 SX 16V 9.640.000 δρχ.

48ο ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Από την Παρασκευή 15 του Ιούνη, στις 8 το πρωί, η καρδιά της Ελλάδας θα χτυπά Ακροπολικά. Το 48ο Ράλι Ακρόπολις, θα έχει ως είθισται τρία σκέλη, τα οποία θα εξελιχθούν στους νομούς Φωκίδας, Φθιώτιδας και Βοιωτίας και έχοντας ως επίκεντρο την Ιτέα. Ο εθνικός μας αγώνας περιλαμβάνει 20 ειδικές διαδρομές, ενώ για την άρτια υποστήριξη των ομάδων έχουν προβλεφτεί και 12 servises parks, τα οποία θα οργανωθούν στην Λιλαία, κάτι που σημαίνει ελάχιστες μετακινήσεις για τους μηχανικούς.

Το Shakedown θα πραγματοποιηθεί στους Βωξίτες, την Τετάρτη 13 του Ιούνη από τους 10.00 έως τις 14.00 για τους εργοστασιακούς οδηγούς και όπως κάθε χρόνο θα ακολουθήσουν οι ερασιτέχνες. Ο τεχνικός έλεγχος ακολουθεί την Πέμπτη από τις 07.30 έως τις 19.00. Ο τερματισμός είναι προγραμματισμένος για την Κυριακή το απόγευμα στις 18.30 στην Ιτέα.

Ενα πρωτότυπο «Συγχώνευσης»

Τα αντίθετα συνδυάζει η Nissan με το Fusion που στα ελληνικά μεταφράζεται ως «Συγχώνευση». Ετσι, παίρνοντας τη συνηθισμένη φόρμα ενός αυτοκινήτου salloon και με μια σειρά παρεμβάσεις να την αναμορφώσει πλήρως. Η γραμμή δίνει την αίσθηση του ενιαίου, αφού καπό, καμπίνα και πορτ-παγκάζ αποτελούν μια συνέχεια. Δίπλα στις απαλές γραμμές συνυπάρχουν επιθετικά χαρακτηριστικά. Δίπλα στα παραδοσιακά συνυπάρχουν χάι-τεκ στοιχεία, όπως οι μικροκάμερες που έχουν αντικαταστήσει τους κλασικούς καθρέφτες. Τα χερούλια έχουν αντικατασταθεί από κρυφές θήκες που αποκαλύπτονται με ένα άγγιγμα αφού ενεργοποιούνται με την αφή. Υψηλή τεχνολογία έχει χρησιμοποιηθεί στα φώτα όπου έχουν συνδυαστεί οπτικές ίνες, ράβδοι χαλαζία και εξαιρετικά προηγμένη σχεδίαση.

Η ισορροπία μεταξύ των διαφορετικών υλικών γίνεται περισσότερο εμφανής με το συνδυασμό του δέρματος με το αλουμίνιο και το πλέξι - γκλας. Η εξωτερική σχεδίαση που προσομοιάζει με αυτή, αυτοκινήτου ενός όγκου, έχει αποδώσει πλούσιους εσωτερικούς χώρους που λόγω και των τεσσάρων αυτονομημένων θέσεων εξασφαλίζουν ένα εξαιρετικά άνετο περιβάλλον. Αυτή η άνεση είναι απαραίτητη και για την ασφαλή χρήση των προηγμένων συστημάτων ψυχαγωγίας και του ηλεκτρονικού υπολογιστή που διαθέτει οθόνη TFT τοποθετημένη στο κέντρο.

Στην κατασκευή αυτού του πρωτοτύπου έχουν χρησιμοποιηθεί και νέα υλικά, όπως το techno-Tataun, ένα υφαντό κάλυμμα του οποίου το ανθεκτικό νήμα ιριδίζει, φωτίζοντας τα πόδια των επιβατών. Στο φωτισμό έχουν δώσει ιδιαίτερη σημασία οι σχεδιαστές και σε συνεργασία με την Philips δημιούργησαν ένα σύστημα οπτικών ινών που επιτρέπει να χρωματίζουν το περιβάλλον ανάλογα με τα γούστα τους.

Dublo, για διπλή χρήση

Ενα πολυχρηστικό μοντέλο παρουσιάζει η Fiat. Πρόκειται για το Dublo, που ανήκει στην κατηγορία των MPV (όχημα πολλαπλών χρήσεων), υποσχόμενο ότι μπορεί να προσαρμοστεί σε οποιαδήποτε ανάγκη. Το πλεονέκτημά του είναι οι μικρές για τέτοιο όχημα διαστάσεις (μήκος 4,16 μ., πλάτος 1,71 μ.) σε συνδυασμό με την ευρυχωρία, την πρακτικότητα και την ευελιξία. Η δυνατότητα μεταφοράς πέντε ατόμων συνοδεύεται από τη χωρητικότητα-ρεκόρ των 750 λίτρων του χώρου αποσκευών. Η δυνατότητα αυτή, δε, μπορεί να αυξηθεί στα 3.000 λίτρα όταν διπλώσει το πίσω κάθισμα. Αυτό σημαίνει ότι εκτός από τις όποιες τουριστικές ή σπορ δραστηριότητες, το Dublo μπορεί να ικανοποιήσει και επαγγελματικές ανάγκες. Πρόσθετα διατίθενται σχάρες οροφής και ειδικά καλύμματα οροφής με ειδικά σχεδιασμένο άνοιγμα που επιτρέπει αποθήκευση μεγάλου μήκους αντικειμένων. Χώροι για αποθήκευση μικροαντικειμένων υπάρχουν φυσικά και στην καμπίνα των επιβατών, με το ράφι οροφής να δείχνει τον πολυμορφικό χαρακτήρα του μοντέλου.

Η άνεση και η καλή φιλοξενία αποτελούν σχεδιαστικές αρχές για το Dublo. Η επιφάνεια των τζαμιών μαρτυρά καλή ορατότητα, «αέρα» και αίσθηση άνεσης και οι συρόμενες πλευρικές πόρτες ευκολία πρόσβασης και φόρτωσης. Στα τεχνολογικά χαρακτηριστικά ξεχωρίζει ένας κόμβος πληροφοριών-τηλεματικής με ραδιοεπικοινωνία, τηλέφωνο GSM, δορυφορικό σύστημα πλοήγησης και σύστημα υπηρεσιακών κλήσεων για κλήσεις έκτακτης ανάγκης.

Το αμάξωμα έχει περάσει, σύμφωνα με τη Fiat, επιτυχώς τις δοκιμές πρόσκρουσης, ενώ για την ελαχιστοποίηση των συνεπειών των καθημερινών μικροσυγκρούσεων φροντίζουν οι μεγάλοι προφυλακτήρες, οι πλευρικές ταινίες και τα ειδικά σχεδιασμένα συστήματα στήριξης προβολέα. Για την κακιά στιγμή η Fiat εφοδιάζει το Dublo με έξι αερόσακους. Θα υπάρχει και έκδοση Cargo, για μεταφορά αντικειμένων 3,2 τ.μ. που θα αυξάνονται σε 3,8 στην έκδοση με την υπερυψωμένη οροφή που θα κυκλοφορήσει αργότερα. Η έκδοση θα έχει πίσω πόρτες με δύο φύλλα, τις μεγαλύτερες συρόμενες πόρτες στην κατηγορία με πλάτος 70 εκ. και ωφέλιμα φορτία 625 και 805 κιλά.

Για την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των ξεχωριστών αναγκών διατίθενται 26 διαφορετικές διαμορφώσεις αμαξώματος (με 3, 4 ή 5 πόρτες) και δύο επίπεδα εξοπλισμού SX και ELX, ενώ για το Cargo τα επίπεδα εξοπλισμού είναι S και SX.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε ένα 1.200άρι βενζινοκινητήρα 65 ίππων ή ένα ντιζελοκινητήρα 1.900 κ.εκ. με ισχύ 63 ίππων. Θα ακολουθήσουν ένας ισχυρότερος 16βάλβιδος 1.600άρης, 103 ίππων, και ένας τουρμποντίζελ 100 ίππων. Το Dublo θα ντύνεται με δέκα διαφορετικά χρώματα, θα υποστηρίζεται από μεγάλη γκάμα εξαρτημάτων ώστε να προσαρμόζεται σε ειδικές ανάγκες, όπως μεταφορά ευπαθών αγαθών, κινητά εργαστήρια κλπ.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ