ΣΕΛ. 12
Ο αναπληρωτής υπουργός Αμυνας προσπάθησε να ταυτίσει το «εθνικό συμφέρον» με τη συμμετοχή της Ελλάδας στα επικίνδυνα για τους λαούς σχέδια του ΝΑΤΟ και της ΕΕ στην ευρύτερη περιοχή.
Την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης να συνεχίσει τη σκληρή πολιτική λιτότητας σε βάθος τετραετίας και μέσα στο 2010 να προωθήσει το σύνολο των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων δήλωσε χτες ο πρωθυπουργός.
ΚΚΕ: Χωρίς χάσιμο χρόνου, ο λαός να διεκδικήσει: Κατάργηση όλων των φόρων στα είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης, αύξηση του αφορολόγητου ορίου στις 40.000 ευρώ για το ζευγάρι, κατάργηση των φοροαπαλλαγών και των προνομίων για τους μεγάλους επιχειρηματίες και φορολόγηση των κερδών τους με 45%
Κλιμακώνεται η αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης με τα σχέδια αύξησης άμεσης και έμμεσης φορολογίας σε βάρος του λαού. Ετοιμάζονται νέες ανατιμήσεις σε ειδικούς φόρους κατανάλωσης, όπως στη βενζίνη, στο πετρέλαιο θέρμανσης, ακόμη και στο ΦΠΑ μέχρι και 2 ποσοστιαίες μονάδες, ενώ ήδη έχει επιβάλει τέλη κυκλοφορίας - χαράτσια και συζητά ουσιαστικά την κατάργηση του αφορολόγητου ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος των 12.000 ευρώ, αφού το συνδέει με την προσκόμιση αποδείξεων από έξοδα των λαϊκών νοικοκυριών. Οι εργαζόμενοι και οι αυτοαπασχολούμενοι δεν πρέπει να παραπλανηθούν από τη συζήτηση που οργανώνει η κυβέρνηση για τον τρόπο με τον οποίο θα πληρώσουν αυτοί και τα νέα φορολογικά χαράτσια, για να δοθούν νέες επιχορηγήσεις στην πλουτοκρατία. Για να σταματήσει η ληστεία του λαού από την πλουτοκρατία, χρειάζεται ισχυρή λαϊκή αντεπίθεση για σύγχρονα δικαιώματα, για την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής.
|
Οι οδηγοί που κινούνται στους εθνικούς οδικούς άξονες και ταλαιπωρούνται και πληρώνουν πανάκριβα χαράτσια. Μόνο πέρσι τα χαράτσια των διοδίων στο εθνικό οδικό δίκτυο αυξήθηκαν από 35% έως και 180%, ενώ φέτος είχαμε άλλη μια αύξηση κατά 53% έως 73%. Τώρα η «Ολυμπία Οδός» ανήγγειλε αυξήσεις στο τμήμα Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα από τις αρχές Γενάρη. Ταυτόχρονα, οι σταθμοί διοδίων πολλαπλασιάζονται, υποχρεώνοντας τους εργαζόμενους να πληρώνουν πανάκριβα διόδια ακόμη και για τη διαδρομή από το σπίτι στη δουλειά.
Χτες ο πρωθυπουργός παρουσίασε για άλλη μια φορά τη στρατηγική της κυβέρνησης. Μίλησε για το «Πρόγραμμα Σταθερότητας και Ανάπτυξης», το οποίο ετοιμάζουν από κοινού με τα ευρωενωσιακά επιτελεία. Μίλησε για νοικοκύρεμα στην οικονομία και ανάπτυξη. Το νοικοκύρεμα σημαίνει πολιτική μείωσης των ελλειμμάτων, δηλαδή μείωση κρατικών εξόδων και αύξηση εσόδων. Ανάπτυξη σημαίνει ενίσχυση των μονοπωλιακών ομίλων με γενναία κρατική χρηματοδότηση και προσφορά φτηνής εργατικής δύναμης. Δηλαδή πολιτική έντασης της εκμετάλλευσης για αύξηση της κερδοφορίας και του μεγέθους του κεφαλαίου, άρα και εξασφάλιση ανταγωνιστικότητας. Πρόγραμμα σταθερότητας σημαίνει αντιλαϊκά μέτρα μόνιμου χαρακτήρα και ας παρουσιάζονται ως αναγκαία για την έξοδο από την κρίση. Είναι αντιλαϊκή έξοδος. Ιδια πολιτική εφάρμοζαν ΠΑΣΟΚ - ΝΔ και πριν την κρίση. Δείγματα γραφής έχει δώσει. Με τα τέλη κυκλοφορίας - χαράτσια. Ετοιμάζει επέκταση ελαστικών εργασιακών σχέσεων, αύξηση έμμεσης και άμεσης φορολογίας, πάγωμα μισθών, μείωση συντάξεων, αύξηση ηλικιακών ορίων συνταξιοδότησης, ιδιωτικοποιήσεις δημόσιας περιουσίας κλπ. Ετοιμάζει αλλαγή εκλογικού νόμου με μονοεδρικές περιφέρειες, επιδιώκοντας εκβιασμό, μέγιστη υποταγή των ανθρώπων του μόχθου στα κόμματα της πλουτοκρατίας, και διοικητική αλλαγή με τον «Καποδίστρια 2» για ακόμη πιο αντιδραστικό κράτος, σε όφελος του κεφαλαίου. Η δημόσια διαβούλευση είναι απάτη συμμετοχής. Για το λαό, οι αγώνες για τις ανάγκες του είναι η μόνη συμμετοχή σε όφελός του.