ΑΚΡΙΒΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ: «Ο αρμόδιος επίτροπος κ. Χ. Αλμούνια ξεκαθάρισε ότι με τέτοια ελλείμματα δεν μπορεί να δίνονται παροχές, όποιες και αν ήταν οι προεκλογικές δεσμεύσεις του ΠΑΣΟΚ. Προφανώς η κυβέρνηση δεν οφείλει να του δώσει λογαριασμό για την κοινωνική πολιτική που θα ακολουθήσει (...) θα ήταν πολιτικά καταστροφικό αν υποχρεωνόταν να αθετήσει όσα ρητά δεσμεύτηκε να υλοποιήσει μέσα στον πρώτο χρόνο της θητείας της. Γεγονός που βέβαια σημαίνει ότι αν χρειαστεί θα πρέπει να είναι έτοιμη να επιβάλει αυστηρότερα μέτρα για την αύξηση των εσόδων και τον περιορισμό της σπατάλης προκειμένου να χρηματοδοτήσει το πρόγραμμα ενίσχυσης των χαμηλών εισοδημάτων» (από το κύριο άρθρο στα ΝΕΑ).
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ: «Εμείς δεν λέμε ότι οι ιδιώτες δεν θα έχουν και οφέλη από την πράσινη ανάπτυξη. Προφανώς και θα έχουν. Νομίζω ότι, χωρίς να φωτογραφίζουμε κάτι το συγκεκριμένο, θα πάμε μπροστά και θα βρούμε τη χρυσή τομή. Στη λύση μπορούν να προσαρμοστούν όλοι για να έχουν όλοι όφελος» (η υπουργός Περιβάλλοντος Τ. Μπιρμπίλη / ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ).
ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: «Δεν τίθεται υπό αμφισβήτηση η ουσία της σύμβασης ΟΛΠ - Cosco (...) αναφέρει σε ανακοίνωσή της (...) σημειώνει ότι οι αποφάσεις που ελήφθησαν είναι "τεχνικής φύσεως και σε καμιά περίπτωση δεν επιφέρουν την οποιαδήποτε μεταβολή σε ό,τι προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης που έχει συναφθεί (...) προσθέτει ότι αυτή η τεχνική συμφωνία επιτρέπει στον ΟΛΠ να συνεχίσει να εκδίδει τιμολόγια για 15 μέρες, μεταξύ 19 Οκτωβρίου και 2 Νοεμβρίου, για τις υπηρεσίες που παρέχονται στην προβλήτα ΙΙ που τελεί πλέον υπό την διαχείριση της θυγατρικής εταιρείας της Cosco, PCT S.A.» (το θέμα στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ).
ΒΡΗΚΑΝΕ ΠΑΠΠΑ: «Αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις των ελλήνων ναυτικών στα πλοία που είναι δρομολογημένα στην αγορά της Αδριατικής και στην ακτοπλοΐα ετοιμάζονται να ζητήσουν απο την κυβέρνηση οι ναυτιλιακές εταιρείες (...) ήρθε η ώρα να το διεκδικήσουν σε άλλη βάση και υπό το φως των δεδομένων που δημιούργησε στην Αδριατική η δρομολόγηση του πρώτου πλοίου των Μινωϊκών Γραμμών με τη σημαία της Ιταλίας. Εκτιμούν ότι σε επίπεδο εργατικού κόστους η χρήση της ιταλικής σημαίας (...) επιφέρει μια εξοικονόμηση της τάξεως του 57%» (το θέμα στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ).