Αλλωστε, το ΠΑΣΟΚ έχει παράδοση στο να ευτελίζει έννοιες, οράματα και λέξεις. Και αυτό σπεύδει να το επιβεβαιώσει από την πρώτη μέρα στην εξουσία.
Καμία αμφιβολία δεν υπάρχει σχετικά με τις επιδιώξεις του αστικού πολιτικού συστήματος, της άρχουσας τάξης, του μεγάλου κεφαλαίου για τις πολιτικές εξελίξεις. Σε αυτή τη χρονική συγκυρία ήθελαν κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ για να μπορέσουν πιο εύκολα να περάσουν τα νέα αντιλαϊκά μέτρα. Αλλωστε, το ΠΑΣΟΚ έχει την «ικανότητα» να διεισδύει πιο αποτελεσματικά στα λαϊκά στρώματα, αφού η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ είναι πολιτικό εχέγγυο για να οδηγεί τους εργαζόμενους στο συμβιβασμό και τη συναίνεση.
Ομως, το ίδιο αστικό πολιτικό σύστημα δεν ήθελε τον «πολιτικό καταποντισμό» της ΝΔ. 'Η, καλύτερα, μέσα από την ήττα δε θέλει την «καταστροφή» της ΝΔ, αλλά την ανασυγκρότησή της για να μπορεί να παίζει το ρόλο του δίπορτου, εναλλάξ και όποτε χρειάζεται με το ΠΑΣΟΚ, με στόχο να μην υπάρχει πολιτική αλλαγή τέτοια που να θέτει σε κίνδυνο τα συμφέροντα της οικονομικής ολιγαρχίας, των μονοπωλίων, του μεγάλου κεφαλαίου.
Το χτεσινό άρθρο στην πρώτη σελίδα στο «ΒΗΜΑ» ακριβώς αυτό βάζει σαν στόχο για την άρχουσα τάξη και μάλιστα άμεσο. Λέει ότι «ο τόπος χρειάζεται υπεύθυνη αντιπολίτευση - και το ζητούμενο σήμερα είναι να ανασυγκροτηθεί το ταχύτερο η ΝΔ, που αθρόα την εγκαταλείπουν στελέχη, καθώς βυθίστηκε σε ανυποληψία και πρωτοφανή κατάρρευση...». Και σε άλλο σημείο: «...ο δρόμος είναι δύσκολος, αλλά είναι απαραίτητη προϋπόθεση η σωστή λειτουργία του Κοινοβουλίου, όσο κι αν είμαστε αισιόδοξοι από την επιτυχία του ΠΑΣΟΚ στη νέα του θητεία».
Ετσι είναι. Η άρχουσα τάξη προνοεί ώστε όλα να λειτουργούν ρολόι. Το μεγάλο κεφάλαιο να είναι ήσυχο με ισχυρό ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, ώστε να μπορεί να πλασάρει στο λαό πότε τον έναν και πότε τον άλλον ως «την καλύτερη λύση», «τη νέα αρχή», «το νέο ξεκίνημα». Με στόχο ο λαός να είναι πάντα στο περιθώριο και να χτυπιέται, ανεξάρτητα από το ποιος από τους δύο είναι κυβέρνηση...
Μεγάλη ταλαιπωρία περιμένει από δω και στο εξής τους οδηγούς που θα κινούνται στην Εθνική Οδό Κορίνθου - Πατρών, καθώς θα είναι υποχρεωμένοι, λόγω των έργων, σε πολλά τμήματά της να κινούνται με «βήμα σημειωτόν». Αρχή έγινε από προχτές στο ύψος του ημικόμβου του Αιγίου, όπου οι οδηγοί θα είναι υποχρεωμένοι για ένα χρόνο να κινούνται σε μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, και σε μήκος 3 περίπου χιλιομέτρων, προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες καθαίρεσης και κατασκευής της νέας γέφυρας του ποταμού Μεγανίτη.
Το ...ωραίο είναι ότι η ιδιωτική κοινοπραξία με ανακοίνωσή της ζητάει την κατανόηση των οδηγών, από την άλλη, όμως, τους ζητάει να πληρώνουν στο ακέραιο το χαράτσι των διοδίων. Δηλαδή οι οδηγοί και θα ταλαιπωρούνται και θα πληρώνουν πανάκριβα διόδια, που μάλιστα αυξήθηκαν μόλις πέρσι έως και 130%!
Βέβαια, οι μεγαλοεργολάβοι τη δουλειά τους κάνουν. Το δικαίωμα όμως αυτό τους το έδωσε η πολιτική ιδιωτικοποίησης και του εθνικού οδικού δικτύου που αποφάσισαν, η μία μετά την άλλη, οι κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, ενώ οι βουλευτές τους ψήφισαν από κοινού τις περιβόητες συμβάσεις παραχώρησης.
Ο λαός δεν έχει άλλο δρόμο από αυτόν της αντίστασης. Της πάλης με το ΚΚΕ για να καταργηθούν όλα τα διόδια, να κυκλοφορούν ελεύθερα σε όλους τους οδικούς άξονες χωρίς να πληρώνουν χαράτσια.