ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σάββατο 20 Ιούνη 1998
Σελ. /32
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΚΑΛΛΙΘΕΑ
Δεκαετίες κάτω απ' τα φουγάρα!
  • Να μετεγκατασταθεί το εργοστάσιο ΦΟΙΒΟΣ και να αποδοθεί ο χώρος του μαζί με το χώρο της ΙΖΟΛΑ στους κατοίκους, ζητάει η "Δημοκρατική Δημοτική Ενότητα" Καλλιθέας
  • Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο χώρο του εργοστασίου τη Δευτέρα διοργανώνει η ΔΔΕ

Δίπλα στις δεξαμενές και το φουγάρο του εργοστασίου ΦΟΙΒΟΣ ζουν εκατοντάδες οικογένειες στις οδούς Πετρόμπεη και Αιγαία στην Καλλιθέα. Το δηλητήριο σπέρνεται σαν "εφιάλτης" στις αυλές των σπιτιών και ένα αποπνικτικό σύννεφο καπνού τυλίγει διαρκώς την ατμόσφαιρα.

Χρόνια ολόκληρα τώρα οι κάτοικοι διαμαρτύρονται και ζητούν την απομάκρυνση του εργοστασίου αλλά, παρά τις υποσχέσεις και τις σχετικές γνωμοδοτήσεις, το φάντασμα παραμένει πάνω από τα σπίτια τους. Και ενώ η κυβέρνηση διαβεβαιώνει ακόμα και σήμερα ότι το εργοστάσιο θα μετεγκατασταθεί, πριν λίγες μέρες το υπουργείο Ανάπτυξης, με εγκύκλιό του, ενημέρωσε τους ιδιοκτήτες να πάρουν πρόσθετα τεχνικά μέτρα με βάση τις νέες τεχνολογίες για την προστασία του περιβάλλοντος. Γεγονός που επιβεβαιώνει τις ανησυχίες των κατοίκων ότι ο ΦΟΙΒΟΣ δεν πρόκειται να μετεγκατασταθεί, αλλά θα συνεχίσει να αποτελεί "πληγή" για ολόκληρη την περιοχή.

Ρυπαίνει αλλά... μένει

Στο εργοστάσιο, που κτίστηκε το 1952, γίνεται χημικοτεχνική επεξεργασία, δηλαδή βαφές δερμάτινων και άλλων υφασμάτων και φινιρίσματα. Επί χούντας, πήρε άδεια επέκτασης με προϋποθέσεις, όπως να μην έχει παράθυρα και να έχουν φίλτρα οι καμινάδες. Το 1980 έληξε η άδεια, αλλά πήρε παράταση λειτουργίας μέχρι το 1985.

Η "Δημοκρατική Δημοτική Ενότητα", που ήταν τότε στη διοίκηση του δήμου πήρε απόφαση να μετεγκατασταθεί το εργοστάσιο. Το υπουργείο Βιομηχανίας όμως, αγνοώντας τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, το μόνο που ζήτησε ήταν να σταματήσει σταδιακά η τρίτη βάρδια και να υποβληθεί χρονοδιάγραμμα απομάκρυνσής του μέχρι τον Απρίλη του 1988.Ωστόσο, η μονάδα συνέχισε και συνεχίζει να λειτουργεί.

Το 1991, παρά την καταγγελία 10.000 κατοίκων της περιοχής, ο νομάρχης Πειραιά ανανέωσε την άδεια λειτουργίας του για 4 ακόμα χρόνια. Στις 24 Φλεβάρη του 1994 ο τότε νομάρχης Πειραιά Ν. Σχοινάς απέρριψε το αίτημα του ιδιοκτήτη του εργοστασίου για νέα ανανέωση της άδειας λειτουργίας του, επειδή δεν υλοποιήθηκαν οι όροι που είχαν τεθεί για τη λειτουργία του, όπως η ανέγερση μαντρότοιχου και η δεντροφύτευση.

Αντίθετα, οι ιδιοκτήτες του εργοστασίου εγκατέστησαν δεξαμενή υγραερίου στην ταράτσα του εργοστασίου, χωρίς σχετική άδεια και χωρίς πυρασφάλεια, ενώ στον ακάλυπτο χώρο τοποθέτησαν δεξαμενές μαζούτ και άλλες μηχανολογικές εγκαταστάσεις υψηλής όχλησης.

Σημειώνεται ότι, το 1982 το υπουργείο Οικονομικών επέβαλε πρόστιμο ύψους 200.000 δρχ., επειδή το εργοστάσιο δεν τηρούσε τους όρους που προέβλεπε η άδεια λειτουργίας του και το 1987 το ΥΠΕΧΩΔΕ επέβαλε πρόστιμο 100.000 δρχ. για υπέρβαση του δείκτη αιθάλης. Ετσι, η κυβερνητική ευαισθησία για την υγεία των κατοίκων εξαντλείται με τέτοια πρόστιμα...

Το χρονικό των κινητοποιήσεων

Οι κινητοποιήσεις των κατοίκων ξεκινούν το 1959 με έγγραφες διαμαρτυρίες τους προς τον πρωθυπουργό, τα αρμόδια υπουργεία ΠΕΧΩΔΕ και Βιομηχανίας και τη Νομαρχία Πειραιά.

"Η απομάκρυνση του εργοστασίου, μας δηλώνει ο Κυρ. Αντωνίου,μέλος της γραμματείας της Δημοκρατικής Δημοτικής Ενότητας Καλλιθέας, είναι ανάγκη ζωής". Αξιοσημείωτο είναι ότι μια από τις δικαιολογίες του ιδιοκτήτη είναι πως το εργοστάσιο υπήρχε και πως οι κάτοικοι πήγαν μετά στην περιοχή... Η Π. Ζέππου, όμως, είναι κατηγορηματική: "Τα συμβόλαια του σπιτιού μου είναι από το 1918. Ηρθαν και έφτιαξαν το εργοστάσιο μέσα στα σπίτια μας. Εγώ έχω πλέον προβλήματα στην ακοή από το θόρυβο. Τριάντα χρόνια παλεύουμε να φύγει αλλά μόνο υποσχέσεις παίρνουμε".

"Ούτε μέρα ούτε νύχτα μπορεί να ζήσει κανείς εδώ, τονίζει στο "Ρ" ο Κ. Σίτος.Τη νύχτα ακούγονται ακόμη περισσότερο οι μηχανές και το φουγάρο βγάζει συνέχεια. Πονάνε τα μάτια μας, δεν μπορούμε να αναπνεύσουμε".

"Ο κ. Κυριόπουλος μάς υποσχέθηκε προεκλογικά ότι σε 6 μήνες θα φύγει, μας τονίζει ο Ζ. Κοκκινάκης.Οι εκλογές όμως ήρθαν, ξανάρχονται και εμείς ζούμε κάτω από τα φουγάρα".

Η "Δημοκρατική Δημοτική Ενότητα" χρόνια τώρα αγωνίζεται για την επίλυσή του και πάγια θέση της είναι η απομάκρυνση του εργοστασίου από την περιοχή."Ο χώρος αυτός, τόνισε στο "Ρ" ο υποψήφιος δήμαρχος της ΔΔΕ Αρ. Αβραμίδης,πρέπει να αποδοθεί στο δήμο και να αξιοποιηθεί ως χώρος πράσινου προς όφελος του λαού της περιοχής. Δεν μπορεί να υπάρχει εργοστάσιο, που αποδεδειγμένα μάλιστα ρυπαίνει, μέσα στα σπίτια. Παρά το γεγονός όμως ότι το εργοστάσιο ρυπαίνει, πρόσφατα, εγκρίθηκε η παροχή σ' αυτό βιομηχανικού αερίου. Το γεγονός αυτό προκαλεί ανησυχία πως μάλλον οι αρμόδιοι δεν έχουν σκοπό την απομάκρυνσή του. Η παροχή βιομηχανικού αερίου θα μειώσει μεν τους ρύπους από τους λέβητες, αλλά όχι τους υπόλοιπους που προκαλούνται από τα χημικά υλικά που χρησιμοποιούνται για τις εργασίες που γίνονται". Παράλληλα, η ΔΔΕ με πρότασή της ζητά με τη μετεγκατάσταση να προβλεφτεί και τρόπος μετακίνησης των εργαζομένων με πούλμαν με ευθύνη της εταιρίας.

Πράσινο και στην "Ιζόλα"

Το ίδιο αποφασισμένη είναι η "Δημοκρατική Δημοτική Ενότητα" Καλλιθέας να παλέψει, προκειμένου και ο παρακείμενος χώρος του πρώην εργοστασίου "Ιζόλα" να μετατραπεί σε χώρο άθλησης και περιπάτου.

Πρόκειται για μια έκταση 25 στρεμμάτων, ο οποίος ανήκει στην Εθνική Τράπεζα μετά την κατάσχεση του εργοστασίου. Στο μισό περίπου χώρο η τράπεζα σχεδιάζει να κατασκευάσει γραφεία έκτασης 32.000 τετραγωνικών μέτρων. Για τονυπόλοιπο χώρο, αν και υπήρξαν διαδικασίες ένα τμήμα του να δοθεί στον ΟΣΚ για την ανέγερση σχολείου και το υπόλοιπο να δοθεί για χρήση στο δήμο για την κατασκευή κολυμβητηρίου, σύμφωνα με πληροφορίες η τράπεζα ακύρωσε τη συμφωνία με τον Οργανισμό. Το γεγονός ότι κρατάει την κυριότητα του χώρου που προβλέπεται για κολυμβητήριο δεν εξασφαλίζει ότι στο μέλλον ο χώρος αυτός θα είναι στη διάθεση του λαού της Καλλιθέας.

"Ο χώρος αυτός, τόνισε ο Αρ. Αβραμίδης πρέπει να δεσμευτεί από το κράτος και να κατασκευαστεί το σχολείο και το κολυμβητήριο. Μαζί με το χώρο τουΦΟΙΒΟΥ μπορεί να αξιοποιηθεί σαν χώρος πράσινου, άθλησης και περιπάτου, που θα εξυπηρετήσει τις ανάγκες του λαού της Καλλιθέας".

Αγώνας κόντρα στις αντιλαϊκές επιλογές

Να παλέψουν για να διατηρηθεί ο ενιαίος φορέας στις αστικές συγκοινωνίες, κάλεσε τους εργαζόμενους στον ΟΑΣΑ ο Σπ. Χαλβατζής, στη διάρκεια περιοδείας στα αμαξοστάσια Βοτανικού και Πέτρου Ράλλη

Κάλεσμα συσπείρωσης και αντίστασης στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης, απηύθυνε χτες στους εργαζόμενους στις αστικές συγκοινωνίες ο Σπύρος Χαλβατζής,μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, επικεφαλής της ΝΑΣ και υποψήφιος πρόεδρος της διευρυμένης Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αθήνας - Πειραιά, στη διάρκεια περιοδείας στα αμαξοστάσια της Πέτρου Ράλλη και του Βοτανικού του ΟΑΣΑ.

Ο Σπ. Χαλβατζής συζήτησε με τους εργαζόμενους μέσα σ' ένα ιδιαίτερα θερμό κλίμα, άκουσε τα προβλήματά τους και την αγωνία τους, ενόψει των νέων επιθέσεων που ετοιμάζει η κυβέρνηση στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών.

"Εμείς παλέψαμε και μέσα στο Νομαρχιακό Συμβούλιο ως ΝΑΣ, να μην περάσουν οι αντιλαϊκές επιλογές. Θέσαμε θέματα για τον τομέα των συγκοινωνιών, ο οποίος πρέπει να είναι κατ' εξοχήν κοινωνικός φορέας και να μην αντιμετωπίζεται με λογιστική αντίληψη", τόνισε ο Σπ. Χαλβατζής. Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην πολιτική ιδιωτικοποιήσεων που προωθεί η κυβέρνηση, σημειώνοντας: "Αυτό όμως είναι το πραγματικό πρόσωπο του εκσυγχρονισμού. Τους νοιάζει η ευημερία των αριθμών και όχι των ανθρώπων. Υποτάσσονται στις επιλογές των ιμπεριαλιστικών δυνάμεων και στο, όνομα του μεγάλου κεφαλαίου, δε διστάζουν σε καμιά επίθεση στα εργασιακά δικαιώματα. Κανένας αγώνας όμως δεν πάει χαμένος και ποτέ καμιά νίκη στο εργατικό κίνημα δεν ήρθε χωρίς αγώνα. Ενισχύστε τον αγώνα, για να δημιουργηθεί ο ενιαίος δημόσιος φορέας των συγκοινωνιών".

"Σήμερα, συνέχισε, μπροστά στις δημοτικές εκλογές, οι εργάτες μπορούν να στείλουν ένα μήνυμα με πολλαπλούς αποδέκτες. Και στην κυβέρνηση και σ' αυτούς που συναινούν μαζί της. Οσο πιο δυνατή βγει η ΝΑΣ από τις εκλογές τόσο πιο αποτελεσματική θα είναι".

Αναφερόμενος στο νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση για τις συγκοινωνίες, το οποίο κινείται στη λογική του ξεπουλήματος των δημοσίων επιχειρήσεων, τόνισε: "Είναι ανάγκη να αντισταθούμε και τα πρωτοβάθμια σωματεία να δράσουν για την αλλαγή των συσχετισμών των δυνάμεων στο συνδικαλιστικό κίνημα, οι ηγεσίες του οποίου σήμερα διακρίνονται από συναίνεση. Οξύνουν τον αντικομμουνισμό όχι για να φοβίσουν τους κομμουνιστές, γιατί αυτοί δε φοβούνται από αυτά, αλλά για να τρομοκρατήσουν αυτούς που για πρώτη φορά μπαίνουν στον αγώνα".

Από την πλευρά του ο Χρ. Σταμούλος,μέλος του ΔΣ του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ, κάλεσε τους εργαζόμενους την ερχόμενη Δευτέρα που οι μέτοχοι της εταιρίας θα πραγματοποιήσουν Γενική Συνέλευση για την έγκριση του ισολογισμού, να συγκεντρωθούν και να αντιδράσουν στη δανειστική πολιτική της εταιρίας."Εχουμε μπει, τόνισε, στο δρόμο μιας διαρκούς ιδιωτικοποίησης. Πάνε πολύ προσεκτικά και οργανωμένα. Το 1992 γίναμε ένα μπλοκ κι αποκρούσαμε αυτή την πολιτική. Τι μας έλεγε το ΠΑΣΟΚ τότε; Για ενιαίο φορέα δεν παλεύαμε; Τις δικές του δεσμεύσεις ζητάμε σήμερα να κάνει πράξη". Τέλος, επισήμανε τη διάλυση, που θα φέρουν στις συγκοινωνίες και στις εργασιακές σχέσεις και κατακτήσεις οι σχεδιασμοί της κυβέρνησης και κάλεσε τους εργαζόμενους σε αγωνιστική ετοιμότητα και στη συγκρότηση ισχυρού μετώπου, προκειμένου να αποτρέψουν το πέρασμα αυτής της πολιτικής.

ΔΗΜΟΣ ΤΑΥΡΟΥ
Εναλλακτικές προτάσεις για την Ολυμπιάδα

Δύο εναλλακτικές προτάσεις για τη χωροθέτηση στην περιοχή του Ταύρου του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου πινγκ - πονγκ, που σύμφωνα με το Φάκελο Διεκδίκησης της Ολυμπιάδας του 2004 θα κατασκευαστεί στο άλσος Βεϊκου, θα παρουσιάσει ο δήμαρχος Ταύρου, Παναγιώτης Βακαλόπουλος,την ερχόμενη Δευτέρα σε συνέντευξη Τύπου στο Δημαρχείο.

Συγκεκριμένα, ο Δήμος Ταύρου προτείνει την περιοχή του Δημοτικού Γυμναστηρίου "Σπύρος Γιαλαμπίδης" έκτασης 38 στρεμμάτων ή την περιοχή του Σαράφειου Κολυμβητηρίου στο Ρουφ, σε μια έκταση 70 στρεμμάτων.

Η έκταση του Δημοτικού Γυμναστηρίου στον Ελαιώνα είναι ενταγμένη στο σχέδιο πόλης και έχει χαρακτηριστεί χώρος "Αθλητικών Δραστηριοτήτων Υπερτοπικού Χαρακτήρα", ενώ έχει εγκριθεί και χρηματοδότηση 2,5 δισ. δραχμών από τα ευρωπαϊκά κονδύλια για έργα. Σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου, η δημιουργία του Κέντρου πινγκ - πονγκ θα αποτελέσει τη μοναδική, ίσως, ευκαιρία για την υλοποίηση των οδικών αξόνων και των έργων υποδομής που προβλέπονται στο, εγκεκριμένο από το 1985, Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας.

Και για την έκταση, όμως, στο Ρουφ, που σήμερα καταλαμβάνουν οι αθλητικές εγκαταστάσεις στο "Σαράφειο Κολυμβητήριο", το Κεντρικό Εργαστήριο Δημοσίων Εργων (ΚΕΔΕ) του ΥΠΕΧΩΔΕ και το στρατόπεδο του επιάτρου Αποστολίδη του ΥΠΕΘΑ προβλέπονται, από τη μελέτη Ανάπλασης της οδού Πειραιώς, κυρίως Αθλητικές Εγκαταστάσεις.

Και οι δύο χώροι γειτνιάζουν με τις γραμμές του ΟΣΕ, όπου προβλέπεται να λειτουργήσει ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος, ενώ σε κοντινή απόσταση βρίσκονται οι σταθμοί Ταύρου, Καλλιθέας και Πετραλώνων, με αποτέλεσμα να μπορεί εύκολα να γίνει σύνδεση με τον υπόψη αθλητικό χώρο, με Δημοτική Λεωφορειακή Γραμμή μίνι μπας. Παράλληλα, μπορούν να επεκταθούν και να συνδυαστούν με παρακείμενους εγκεκριμένους χώρους πρασίνου, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένας ευρύτερος "Υπερτοπικός Χώρος Αθλησης και Αναψυχής".

Βασικό σκεπτικό του Δήμου Ταύρου αποτελεί το γεγονός ότι οι εγκαταστάσεις των Ολυμπιακών Αγώνων θα πρέπει να συντείνουν στην προστασία του περιβάλλοντος και στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των περιοχών, που σήμερα αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα. Παράλληλα, θα πρέπει να σκοπεύουν και στη δημιουργία προϋποθέσεων αξιοποίησης και μετά το 2004, αφού το άλσος Βεϊκου στο Γαλάτσι - που σχεδιάζεται να γίνει το έργο - έχει κηρυχτεί αναδασωτέα περιοχή, με γνωμοδότηση της Διεύθυνσης Δασών της Νομαρχίας Αθηνών.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
"Θολές" απαντήσεις στους εργαζόμενους των ΟΤΑ

Στις ελληνικές καλένδες παραπέμπει η κυβέρνηση το αίτημα των εργαζομένων στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ), να αποτραπούν οι ιδιωτικοποιήσεις τομέων και αρμοδιοτήτων της ΤΑ που διαπιστώνονται από τους Οργανισμούς Εσωτερικής Υπηρεσίας.

Εκπρόσωποι των προεδρείων των πρωτοβάθμιων σωματείων της Αττικής, συναντήθηκαν χτες με τον υφυπουργό Εσωτερικών, Λάμπρο Παπαδήμα.Η συνάντηση έγινε μετά από αίτημα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων (ΠΟΕ - ΟΤΑ), προκειμένου να συζητηθούν μια σειρά θεσμικών και οικονομικών αιτημάτων της, για τα οποία είχαν δεσμευτεί τόσο η κυβέρνηση όσο και η ΚΕΔΚΕ, ήδη από τον περασμένο Μάρτη. Τρεις μήνες μετά και μπροστά στο ενδεχόμενο κινητοποιήσεων, με τις οποίες είχε προειδοποιήσει η ΠΟΕ - ΟΤΑ, ο υφυπουργός Εσωτερικών συμφώνησε σε ορισμένα, παρέπεμψε στο υπουργείο Εργασίας για την επίλυση κάποιων άλλων, ενώ προσπέρασε τη συζήτηση για την αποτροπή των ιδιωτικοποιήσεων δημοτικών υπηρεσιών.

Στη χτεσινή συνάντηση αποφασίστηκε να υπογραφεί Συλλογική Σύμβαση Εργασίας για τους ιδιωτικού δικαίου εργαζομένους, την ερχόμενη Δευτέρα και να δοθεί το 10χίλιαρο - επίδομα για έξοδα κίνησης. Υπάρχει έτοιμη υπουργική απόφαση, που αναμένεται να εκδοθεί τις προσεχείς ημέρες. Ωστόσο, δεν υπήρξε δέσμευση από πλευράς υφυπουργού ότι το συγκεκριμένο οικονομικό ποσό θα ενταχθεί στο μισθό, άρα και στη σχετική ΣΣΕ που θα υπογραφεί. Το πιο πιθανό είναι να καταβάλλεται στους εργαζόμενους ανά τρίμηνο, κάτι που συμβάλλει στη γενικότερη επιδίωξη καθιέρωσης της τακτικής πληρωμής, αντί του μισθού. Ο υφυπουργός έκανε δεκτό το αίτημα της ΠΟΕ - ΟΤΑ, να μειωθεί το όριο συνταξιοδότησης στα 58 χρόνια, μόνο όμως για τους δημοσίου δικαίου εργαζόμενους στην καθαριότητα. Εκκρεμής παραμένει η τύχη εργαζομένων άλλων ειδικοτήτων που είναι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ, όπως ηλεκτρολόγοι, νοσηλεύτριες, οικοδόμοι.

Αντίθετα, δε δόθηκε λύση στο αίτημα να έχουν οι εργαζόμενοι το δικαίωμα επιλογής του ασφαλιστικού τους φορέα και να δοθεί αύξηση της εφάπαξ αποζημίωσης για τους ιδιωτικού δικαίου εργαζόμενους.

"Αυτές οι θολές απαντήσεις σε βασικά ζητήματα όπως οι ιδιωτικοποιήσεις, το συνταξιοδοτικό και ασφαλιστικό, δημιουργούν εντονότερη ανησυχία στους εργαζομένους, καθώς η κυβέρνηση καθημερινά εξαγγέλλει ως μονόδρομο τις ιδιωτικοποιήσεις δημοσίων επιχειρήσεων και την αλλαγή εργασιακών σχέσεων, στα πλαίσια διευθέτησης του συνολικού χρόνου εργασίας (όπως κατάργηση 8ωρου)", τόνισε στο "Ρ" ο Γιάννης Στρατηγός,γραμματέας της ΠΟΕ - ΟΤΑ. Και συνέχισε πως οι εργαζόμενοι πρέπει να αντιμετωπίσουν συνολικά την κυβερνητική πολιτική, για να δοθούν λύσεις και στα επιμέρους προβλήματα. "Στην κατεύθυνση αυτή πρέπει να συσπειρωθούμε, να συντονίσουμε την πάλη μας και με άλλους φορείς εργαζομένων".

Πάντως, το θέμα θα απασχολήσει το Γενικό συμβούλιο της Ομοσπονδίας την ερχόμενη Τρίτη, 23 Ιούνη.

Φιέστα αποπροσανατολισμού

Ούτε μία λέξη για την αντιμετώπιση της ανεργίας δεν είχε να πει ο υποψήφιος νομάρχης Πειραιά του ΠΑΣΟΚ, Δημήτρης Σαράφογλου,στην προχτεσινή συνάντηση που είχε με μαζικούς φορείς του Περάματος. Μια περιοχή που πλήττεται από την ανεργία σε ποσοστά που φτάνουν πάνω από το 45%.

Ταυτόχρονα, σε μια συνειδητή προσπάθεια αποπροσανατολισμού του κόσμου από το χαρακτήρα των επερχόμενων δημοτικών και νομαρχιακών εκλογών είπε ότι δεν πρέπει να πάρουν δημοψηφικό χαρακτήρα καταδίκης της κυβερνητικής πολιτικής. Ακολούθως όμως όχι μόνο υποστήριξε την πολιτική του ΥΠΕΧΩΔΕ του οποίου μέχρι πρότινος ήταν γενικός γραμματέας, αλλά επιτέθηκε κατά του δημάρχου Περάματος, Γιάννη Πατσιλινάκου,του μοναδικού δηλαδή δημάρχου στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά που αντιστέκεται στην αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική.

Ο Δ. Σαράφογλου κατηγόρησε τον Γ. Πατσιλινάκο διότι τάχα δεν αξιοποίησε τη βοήθεια που του έδωσε το ΥΠΕΧΩΔΕ, και ταυτόχρονα προσπάθησε να εμφανίσει τα έργα που πραγματοποιήθηκαν μετά από αγώνες χρόνων της Δημοτικής Αρχής και του περαματιώτικου λαού, σαν ένδειξη του κυβερνητικού ενδιαφέροντος. Χαρακτηριστικό πάντως αυτού του ενδιαφέροντος είναι η υπόσχεση ότι στο τέλος της επόμενης τετραετίας όλα τα σχολεία του Περάματος θα λειτουργούν μόνο πρωί. Κατά τα άλλα εναπέθεσε τις ελπίδες για έργα στην Ευρωπαϊκή Ενωση και στο τρίτο πακέτο Σαντέρ.

Συγκέντρωση τη Δευτέρα

Για να απομακρυνθεί το εργοστάσιο "Φοίβος" και να αποδοθεί ο χώρος του μαζί με το χώρο της "ΙΖΟΛΑ" στους κατοίκους της Καλλιθέας, η τοπική επιτροπή Τζιτζιφιών της "Δημοκρατικής Δημοτικής Ενότητας" Καλλιθέας πραγματοποιεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας τη Δευτέρα 22 Ιούνη, στις 8 το βράδυ, συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το χώρο του εργοστασίου.



Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ