ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Πέμπτη 31 Μάη 2001
Σελ. /64
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΤΗΛΕ ...ΠΑΘΗ
ΤΗΛΕΠΑΘΗ

Παπαγεωργίου Βασίλης

Και γυναίκες ιερείς! Θαυμάσια πρόταση! Προωθεί την ισότητα των δύο φύλων! Το παράδειγμα πρέπει να το δώσει πρώτη η κυρία Καραμάνου, η ευρωβουλευτίνα! Ας πάρει και τη Σιάνου μαζί...

***

«Πήρε τη ρεβάνς η κεντροαριστερά στην Ιταλία»!

Το ακούσαμε τουλάχιστον 50 φορές (10 κανάλια επί 5 ίσον 50) και καταχαρήκαμε! Αλλά πιο πολύ θα χάρηκε η εδώ κυβέρνησή «μας»! Οχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά επειδή τώρα ο ιταλικός λαός σώθηκε...

***

Γιατί ενδιαφέρει τους δύστυχους τηλέπαθους, αν η κυρία Λιάνη ήταν από μικρή ερωτευμένη με τον Αντρέα και ότι ήταν πολύ ντροπαλή με τους άντρες, όπως είπε;

Θου κύριε...

***

Αμ εκείνα τα παπούτσια της Αλίκης Βουγιουκλάκη;

***

Και για τη ζωή του σεΐχη στην Ελούντα μάθαμε! Ενός αλιτήριου, που τα ελληνικά κανάλια δεν μπορούσαν να μην τον παρουσιάσουν! Του Αμπ Αμπντούλ Μοχάμεντ, που ξόδευε 175.000 δραχμές το λεπτό!..

***

Γιατί στην είσοδο της αίθουσας συνεδριάσεων των ΠΑΕ κάθονται φουσκωτοί, όπως είδαμε στη σχετική ειδησεογραφία των TV; Κάτι θα φοβούνται οι εντός!...

***

Οπα, όπα, όπα, όπα, καλύτερα που δε σου το 'πα! Κι αυτό τ' ακούσαμε! Υποσκυλάδικο, όχι απλώς υποκουλτούρα...

***

Του Τσαβολάκη τα καθημερινά (ΣΤΑΡ) εξυπνούλικα, αλλά πολύ πολύ ρηχά! Και αποκλείεται ν' αποκτήσουν περισσότερο βάθος. Πέρα από το ότι μοιάζουν σα να βγαίνουν από καρμπόν.


Παπαγεωργίου Βασίλης

***

Γκάλοπ παλιό αλλά διατηρητέο στην επικαιρότητα λόγω των πολλαπλών διδαγμάτων του: Το 40% είναι αδιάφορο για το χαστούκι. Το άλλο 40% ενοχλήθηκε λίγο. Και το 20% πολύ. Τα πληροφορηθήκαμε από τα κανάλια τύπου ΣΤΑΡ.

***

Αν είναι να σας τρώμε στα μούτρα, να παίζετε τουλάχιστον ποδοσφαιρικούς αγώνες. Προτιμότερο να βλέπουμε κλοτσιές (μπάλας ή ποδιών), παρά να μας κλοτσάτε εσείς! Πέρα από το ότι μπορούμε και να μη σας βλέπουμε! Ενα κουμπί είναι όλο κι όλο. Με μια κίνηση κλείνει. `Η και δεν ανοίγει ποτέ...

***

Ξανάδαμε τον παπα - Μουλατσιώτη να τρέχει με ένα αυτοκίνητο του λούνα παρκ! Απολαυστικό... Να το επαναλάβετε για όσους δεν το είδαν. Δε βλέπεις και κάθε μέρα παπάδες στα συγκρουόμενα!

***

Μπουγέλο στην τραγουδίστρια Δέσποινα Βανδή, για τον άντρα που της πήρε, έριξε μια (άγνωστο ποια)! Η «είδηση» μεταδόθηκε σε άφθονο χρόνο, υπό τη μελωδική υπόκρουση του «σε θέλω πολύ, πολύ, πολύ, πολύ»... Αλήθεια, γιατί επιλέξατε αυτό το τραγουδάκι κι όχι το «Υποφέρω, υποφέρω, πολύυυυυυ...»;

***

Δε μας τα λες καλά, κυρία Βόζεμπεργκ! Ούτε συ, ούτε ο αρχηγός σου! Και καλά θα κάνετε, όταν αναφέρεστε στους επαγγελματίες της πολιτικής, να εξαιρείτε το ΚΚΕ από τον πολιτικό κόσμο των κομμάτων σας! Και να ομολογείτε, μια και είναι γνωστό, τι οικονομικές απολαβές έχουν οι επαγγελματίες πολιτικοί του ΚΚΕ! Που είναι και περήφανοι και περήφανες, επειδή είναι επαγγελματίες της πολιτικής, αλλά και επειδή μόνο οικονομικό όφελος - εξάρτηση δεν έχουν από το κόμμα τους...


Παπαγεωργίου Βασίλης

***

Τα νέα θέματα της επικαιρότητας: Γάμοι, χαστούκια, πόρνες πολυτελείας (αν και αυτές ποτέ δεν έλειψαν), Κράμπης, Τζούλια, Αντίκ, δήμαρχοι - πολλοί δήμαρχοι - ο ορθόδοξος Κάρολος κι ο Κοκός! Το μόνο κενό: Εχουμε μέρες να δούμε μια θαυματουργή εικόνα! Οσονούπω έρχεται κι αυτή...

***

Ετσι θα την περνάμε, από δω και μπρος, όλο και περισσότερο: Θαύματα αγίων, Εβελίνες, Χατζηνικολάου για υποψήφιος δήμαρχος (όποιος κι αν είναι αυτός αρκεί ένας μπαρουφολόγος να βγει και να δώσει συνέντευξη), γυμνές κυρίες στο Ιντερνετ, μανεκέν και ό,τι άλλο προκύψει! Μέχρι να ξυπνήσουμε...

***

Αντε γεια σας και για σήμερα, αγαπητοί μου τηλέπαθοι. Τους 61 έχουν φτάσει οι νεκροί αγωνιστές στην Τουρκία τους τελευταίους μήνες. Απόψε στην Κάνιγγος γίνεται κινητοποίηση. Σίγουρα τα κανάλια δε θα τη δείξουν. Ενας ακόμη λόγος για να βρεθούμε όλοι εκεί.


Δόξα στους κομμουνάρους

Ασφυκτικά είχε γεμίσει χτες η αίθουσα Συνεδρίων της ΚΕ του ΚΚΕ, στην εκδήλωση του Κέντρου Μαρξιστικών Ερευνών, για τα 130 χρόνια από την Παρισινή Κομμούνα. Πλήθος κόσμου, εκπρόσωποι φορέων και οργανώσεων δικαίωσαν με την παρουσία και τη συμμετοχή τους τα όσα έγραφε ο Μαρξ, πριν από αρκετά χρόνια: «Το Παρίσι των εργατών με την κομμούνα του θα δοξάζεται πάντα ως δοξασμένος προάγγελος μιας νέας κοινωνίας. Τους μάρτυρές του τους έχει κλείσει μέσα στη μεγάλη της καρδιά η εργατική τάξη».


ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ
Φαλλού απόντος, φελλός φιάλην έφθειρεν!

Είδατε τη νέα διαφήμιση της «Πέπσι Κόλα», με «μοντέλο» το Σάκη Ρουβά; Οχι; Τότε θα σας την περιγράψω:

Ο Σάκης, λοιπόν, εμφανίζεται σε μια τεράστια αφίσα γυμνός - για να κυριολεκτούμε «γυμνός παρ' ολίγον», καθώς φοράει το σλιπάκι του - να φέρει ανά χείρας ένα μπουκάλι της «Πέπσι», το οποίο ακουμπάει στο μέρος όπου, κανονικά, βρίσκεται το ανδρικό γεννητικό όργανο, κρατώντας το σε όρθια στάση, εν είδει ανασηκωμένου φαλλού. Το μπουκάλι, άνευ φελλού, φαίνεται ν' αφρίζει, εξακοντίζοντας, εν είδει πίδακος, μέρος του περιεχομένου του. Ο Σάκης φαίνεται εύχαρις, ενώ δίπλα του εμφανίζονται νεαρές γυναικείες υπάρξεις να τον παρατηρούν με άκρατο θαυμασμό και, όπως συμβαίνει παντού όπου εμφανίζεται ο νεαρός και καλλίγραμμος αοιδός, να φωνάζουν το γνωστό μακρόσυρτο «Σάκηηηηηη...»

Η Αδαμιαία περιβολή του δημοφιλούς αοιδού έχει σαφή συμβολισμό. Η διαφήμιση, παρουσιάζοντας τους προτιμώντες την «Πέπσι» να μην έχουν ενδοιασμό να ξεγυμνωθούν δημοσίως, για να επιδείξουν το σώμα τους - καθότι μοιάζουν στον Σάκη, ο οποίος, εκτός από καλλίφωνος, είναι και καλλίκομος και καλλιπάρειος και καλλίπυγος και καλλίκνημος - δηλοί ότι το προϊόν ταιριάζει σε καταναλωτές εύφωνους, εύμορφους, εύτολμους, αλλά και ευτυχείς, όπως οι διαβιώντες στον παράδεισο. Η παρουσίαση, δε, του μπουκαλιού εν είδει «αφρισμένου» φαλλού, στα χέρια γυμνού νεάνιδος, δηλοί ότι το προτεινόμενο αναψυκτικό έχει τη γεύση της ηδονής και τη νοστιμιά της αμαρτίας.

Ο συμβολισμός της διαφήμισης μπορεί, όμως, να παρεξηγηθεί από τους πουριτανούς και το νόημα να διαστρεβλωθεί από τους κακοπροαίρετους, με αποτέλεσμα αντί να οδηγήσει στην αύξηση, να προκαλέσει μείωση στην κατανάλωση του προϊόντος. Μπορεί, λόγου χάρη, κάποιος να συνδυάσει, συνειρμικώς, το «ξεπέταγμα» του αφρού από το μπουκάλι, με τον αυνανισμό της εφηβείας, ο οποίος, συνεχιζόμενος και κατά την ενηλικίωση, υπάρχει κίνδυνος να προκαλέσει «μαλάκυνση εγκεφάλου», ή άλλος να νιώσει ότι θίγεται, συνταυτιζόμενος με το Σάκη σε ό,τι αφορά σε άλλες, εκτός τέχνης και γεύσης, επιλογές και προτιμήσεις του. Αλλά, τι να γίνει; Κάθε διαφήμιση έχει και τα ρίσκα της...


Παύλος ΡΙΖΑΡΓΙΩΤΗΣ



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ