***
Χαράς ευαγγέλια για τις TV! Ανασχηματισμός! Τζόγος να γίνεται...
***
Και έκτακτες εκπομπές για τον ανασχηματισμό! Σιγά το γεγονός!...
***
Σοφή η λαϊκή μούσα για τον Μανωλιό που αλλάζει ρούχα...
***
Αλλά ο τζόγος, τζόγος! Δηλαδή κουτόχορτο για τον λαουτζίκο!...
***
Μόνο ο «902» ξεχώρισε: Ούτε στην αναγγελία των θεμάτων του δελτίου του (3 μ.μ.) δεν είχε τον ανασχηματισμό...
***
Δε θέλει λάδωμα η κρατική μηχανή, αλλά πέταμα!...
***
Εδώ βρίσκεται η ουσία του «εμπρός λαέ μη σκύβεις το κεφάλι»...
***
Λιάνα: Ακούσαμε να λες στο ΜΕΓΚΑ ότι η Ντόρα έχει φιλοαμερικανική άποψη (ή κάπως έτσι, δεν έχει σημασία)! Σα να 'χεις δίκιο...
***
Και φιλοΕΕ (σκέτο) να είχε βεβαίως, ουδεμία διαφορά θα υπήρχε!...
***
Απορους τηλέπαθους: Μην ανησυχείτε, οι σούπες (κάθε τόσο) θα συνεχιστούν! Δεν είναι πολιτική της Ντόρας μόνο! Είναι γενικά της πλουτοκρατίας: Σουτ και σούπα!...
***
ΣΥΝ: Προτείνετε και σεις μια τροποποίηση στην οδηγία Μπολκεστάιν, να γίνει λίγο εύπεπτη;
***
Μπορείτε να προτείνετε και τη συγκρότηση ενός θεσμού, που θα τη διαχειριστεί...
***
Πώς κάνουν έτσι οι Αμερικάνοι, που ο αντιπρόεδρος του Τάμπλογιου πυροβόλησε τον φίλο του στο κυνήγι;;; Δεν έχουν ακούσει τίποτα για «παράπλευρες απώλειες»;;;
***
Ολο και κάτι θα έχουν ακούσει...δεν μπορεί... Τόσο επί Κλίντον όσο και επί Τάμπλογιου.
***
Ακου τζόγος!...
Εμεινα προσκολλημένη στις 24 ώρες Μότσαρτ, ενώ δεν μπορούσα να πάψω να σκέφτομαι μια ρήση του Μαρξ: Αφήστε κάθε παιδί να γίνει ένας Μότσαρτ. Δεκάδες χρόνια έδινα τις δικές μου ερμηνείες. Γνωρίζοντας ότι ο Μότσαρτ συνέθεσε το πρώτο του μινουέτο στην τρυφερή ηλικία των έξι-επτά χρόνων σήμαινε: Πρώτον, το παιδί ζούσε, δεύτερον, έτρωγε, τρίτον, ήταν ντυμένο και, τέταρτον, ήξερε να διαβάζει και, τέλος, είχε πιάνο.
Γνωρίζοντας, επίσης, τη θνησιμότητα βρεφών, νηπίων και παιδιών προσχολικής ηλικίας, σε όλες τις ηπείρους του πλανήτη μας, ο Μαρξ (1818-1883) μας έλεγε, με πολύ λίγα απλά λόγια, κάτι πάρα πολύ σπουδαίο για να το σκεφθούμε όλοι μας. Δηλαδή, το παιδί - οπουδήποτε και αν γεννιέται - πρέπει να ζήσει, να πάει σχολείο και να έχει εκείνα τα μέσα για να αναδείξει τις φυσικές του ικανότητες και να τις αναπτύξει.
Θα ήταν ενδιαφέρον αν μπορούσαμε να αναλογιστούμε ή να ερευνήσουμε, αντίστοιχα με τις χρονολογίες γέννησης του Μότσαρτ και του Μαρξ, το κοινωνικό, οικονομικό, πολιτικό καθεστώς σε διάφορες χώρες, και να το συγκρίνουμε από την περίοδο μετά την έκδοση του Κομμουνιστικού Μανιφέστου (το 1848) του Μαρξ, μέχρι σήμερα, για να δούμε πού έγιναν οι μεγάλες αλλαγές για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των λαών. Πώς επηρέασε πραγματικά ο Μαρξ την ανθρώπινη ζωή από τη στιγμή που εμφανίζεται κάθε φορά μέσα σε μια άλλη φυσική ύπαρξη; Τι προηγήθηκε, τι διαδρομές διανύθηκαν, τι καταργήθηκε, τι εδραιώθηκε, τι αναπτύχθηκε, πώς διαμοιράστηκε ο παραγόμενος από τα εργατικά χέρια πλούτος, πού και πότε και πάνω σε ποια δεδομένα.