Για δύο χρόνια η ΕΥΔΑΠ θα πληρώσει 5 δισ. δρχ., ενώ για τις εργασίες αυτές θα μπορούσε να εξειδικεύσει δικό της προσωπικό και να στοιχίσει πολύ λιγότερο. Τώρα μάλιστα ζητάει αύξηση των τελών αποχέτευσης για... να την πληρώσουν όλοι οι καταναλωτές του Λεκανοπεδίου!
Οριστικοποιήθηκε η επιχείρηση ιδιωτικοποίησης των έργων λειτουργίας και συντήρησης του Κέντρου Καθαρισμού των Λυμάτων της Ψυττάλειας, καθώς και του Κέντρου Βιολογικού Καθαρισμού Λυμάτων της Μεταμόρφωσης, αφού η ΕΥΔΑΠ με απόφαση του Διοικητικού της Συμβουλίου ανέθεσε τις εργασίες αυτές στους δύο μειοδότες που προέκυψαν από σχετικούς διαγωνισμούς.
Να σημειώσουμε ότι η ΕΥΔΑΠ για την ανάθεση των έργων αυτών για δύο χρόνια θα πληρώσει 5 περίπου δισ. δρχ., ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να εξειδικεύσει δικό της προσωπικό που θα μπορούσε να αναλάβει τις εργασίες, εξοικονομώντας ένα μεγάλο μέρος των χρημάτων αυτών. Ποσά βέβαια που θα κληθούν να πληρώσουν όλοι οι καταναλωτές νερού της πρωτεύουσας, αφού ήδη η ΕΥΔΑΠ - με πρόσχημα ακριβώς την αύξηση των λειτουργικών της αυτών εξόδων - έχει ζητήσει από την κυβέρνηση την επιβολή δραστικής αύξησης των τελών αποχέτευσης κατά 20% τουλάχιστον!
Οπως ανακοίνωσε η ΕΥΔΑΠ:
Να προσθέσουμε ότι πριν κατακυρωθούν οι δύο διαγωνισμοί ο βουλευτής του ΚΚΕ Μήτσος Κωστόπουλος είχε καταθέσει Επίκαιρη Ερώτηση στον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ από τον οποίο ζητούσε να παρέμβει, προκειμένου να σταματήσει η ιδιωτικοποίηση αυτών των λειτουργιών. Φωνή βοώντος, όμως, εν τη ερήμω...
Διαμαρτύρονται για τον τρόπο φορολόγησης και το καθεστώς χορήγησης αδειών στα φορτηγά - σιλό
Την απόφασή τους να μην κατεβάσουν τα φορτηγά - σιλό στον αλωνισμό, ανακοίνωσαν χτες οι θεριζοαλωνιστές της Κεντρικής Ελλάδας, της Μακεδονίας και της Θράκης, σε περίπτωση που τα συναρμόδια υπουργεία δεν ικανοποιήσουν το αίτημά τους για τεκμαρτή φορολόγηση, καθώς και την επαναφορά του ελέγχου για την κυκλοφορία των σιλό στο υπουργείο Γεωργίας. Αν υλοποιήσουν την απόφασή τους αυτή, υπάρχει ο κίνδυνος να μείνει σε πρώτη φάση το στάρι στα χωράφια ή να αναγκαστούν οι αγρότες να νοικιάσουν φορτηγά για τη μεταφορά του.
Σε σύσκεψη που πραγματοποίησαν προχτές στις Σέρρες, εκπρόσωποι των Συλλόγων από 10 νομούς της Μακεδονίας, της Θράκης και της Κεντρικής Ελλάδας κατήγγειλαν ως απαράδεκτη την υπουργική απόφαση του 1994, με την οποία η αρμοδιότητα για την έκδοση άδειας κυκλοφορίας των σιλό μεταφέρθηκε από το υπουργείο Γεωργίας και την ΥΕΒ στο υπουργείο Μεταφορών. Πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των τελών κυκλοφορίας και του τεκμηρίου. Επίσης δήλωσαν την αντίθεσή τους στην κατάταξή τους στην κλίμακα ως ελεύθερων επαγγελματιών, με υποχρεωτική κράτηση βιβλίων Β κατηγορίας, αφού κατά κύριο λόγο είναι αγρότες.
Οι θεριζοαλωνιστές σημειώνουν ότι είναι άδικο τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τη μεταφορά των προϊόντων αλωνισμού και κάποιες ορισμένες περιόδους το χρόνο, να φορολογούνται όπως κάθε άλλο αυτοκίνητο. Με το νέο καθεστώς ουσιαστικά τα σιλό παύουν να θεωρούνται γεωργικά μηχανήματα, αν και χρησιμοποιούνται ως τμήμα των θεριζοαλωνιστικών μηχανών. Σε ό,τι αφορά το ζήτημα της φορολόγησης, απαιτούν να επανέλθει η εφάπαξ εισφορά ανάλογα με την παλαιότητα της θεριζοαλωνιστικής μηχανής υπό μορφή φορολογίας και να πάψουν να φορολογούνται ως ελεύθεροι επαγγελματίες. Οπως είπε στο "Ρ" ο εκπρόσωπος των Θεριζοαλωνιστών Χαλάστρας Βασίλης Τυφιώρης,ουσιαστικά ασκούν συμπληρωματικά το επάγγελμα και πάντα μετά τον αλωνισμό της δικής τους σοδειάς. Μάλιστα σημειώνει ότι θα έξοδα για τη συντήρηση των μηχανημάτων είναι δυσβάσταχτα και τα έσοδα ελάχιστα. "Δε μας συμφέρει όταν η συντήρηση στοιχίζει 200.000 δρχ., ο οδηγός 400.000 δρχ. και εμείς παίρνουμε ένα 8-10% ποσοστό στο στρέμμα, που συνήθως έχει μέσο όρο παραγωγής 200-250 κιλά. Αν λάβουμε υπόψη και την τιμή των προϊόντων, π. χ. το στάρι 38-40 δρχ. στο κιλό, τότε καταλαβαίνει κανείς ότι ουσιαστικά δεν κερδίζουμε και εκτός από αυτό χάνουμε και την επιδότηση για τις δικές μας καλλιέργειες".
Το Παράρτημα Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ της ΠΕΑΕΑ πραγματοποιεί το Σάββατο 7 - 6 - 97 και ώρα 8.30 μμ,την ετήσια συνεστίασή του, που αφιερώνεται στην Εθνική Αντίσταση και θα γίνει στην πλατεία "Μπομποτίνου" (μπασκέτα Ν. Ηρακλείου). Πρόγραμμα καλλιτεχνικό, ποτό δωρεάν, λαχειοφόρος αγορά.
Πιάστηκαν την ώρα που πουλούσαν βρέφος. Σύμφωνα με την Αστυνομία δράστες της αγοραπωλησίας είναι οι Τσιγγάνοι Δημήτριος Λατίφης, 36 χρόνων, η σύζυγος του Ειρήνη Λατίφη - Μήτρου και η εξαδέλφη του πρώτου Παρασκευή Λατίφη, 28 χρόνων.
Μετά από καταγγελία δημοσιογράφου του "Σκάι" οι δράστες πιάστηκαν χτες στη Νέα Ζωή Περιστερίου ύστερα από ενέδρα της Ασφάλειας. Οι δύο πρώτοι διαπραγματεύονταν με έναν αστυνομικό και μια δημοσιογράφο την πώληση ενός μικρού αγοριού αντί 2,5 εκατομμυρίων. Μετά το κλείσιμο της συμφωνίας που έγινε προχτές, δόθηκε χτες ραντεβού και κατά την ανταλλαγή βρέφους - χρημάτων, αστυνομικοί συνέλαβαν το ζευγάρι και ακολούθως τη μητέρα του βρέφους που περίμενε στο σπίτι του ζευγαριού στο Χαϊδάρι.
Ληστεία με λεία πέντε εκατομμύρια δραχμές έγινε χτες το μεσημέρι σε υποκατάστημα της Εμπορικής στο Χαλάνδρι. Στη μια παρά τέταρτο δύο άγνωστοι οπλοφόροι εισέβαλλαν στην Τράπεζα (Αίαντος 2) και αφού ακινητοποίησαν πέντε υπαλλήλους, τον φύλακα κι έναν πελάτη άρπαξαν τα χρήματα και ξέφυγαν με κλεμμένο ΙΧ (ΥΒΥ - 5625). Τα εγκατέλειψαν στην οδό Οδυσσέως και Σπάρτης και στη συνέχεια επιβιβάστηκαν σε άλλο κλεμμένο αυτοκίνητο (ΥΒΜ - 7787) και "έγιναν καπνός".
Να επεκταθεί και σε νέες περιοχές του Εύξεινου Πόντου σχεδιάζει η "Ολυμπιακή Αεροπορία", μετά το "άνοιγμα" της γραμμής Αθήνα - Μόσχα, τον περασμένο Μάρτη και τη νέα γραμμή προς Βουδαπέστη, που "ανοίγει" μέσα στο μήνα.
Αυτό ανακοίνωσε η διοίκηση της εταιρίας, κατά την επίσημη τελετή εγκαινίων της νέας γραμμής, στην ελληνική πρεσβεία στη Μόσχα. Οι νέοι προορισμοί, που παρουσιάζουν ενδιαφέρον τόσο από εθνική όσο και από οικονομική άποψη, όπως είπαν οι εκπρόσωποι της ΟΑ, είναι η Οδησσός, η Σεβαστούπολη και το Κρασναντάρ.
Σημειώνεται ότι η "Ολυμπιακή Αεροπορία" εκτελεί τρεις πτήσεις την βδομάδα από Αθήνα προς Μόσχα κι αντίστροφα, κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή. Οι πτήσεις αυτές αναμένεται να αυξηθούν από το Σεπτέμβρη, ενώ στα σχέδια είναι και η απευθείας σύνδεση Θεσσαλονίκης - Μόσχας. Ανακοινώθηκε επίσης ότι υπάρχουν συμφωνίες με την "Αεροσουίτ" για τη γραμμή Αθήνα - Κίεβο, με την "Μπαλκάν" για τη γραμμή Αθήνα - Σόφια και με τη "Μαλέβ" για τη γραμμή Αθήνα - Βουδαπέστη.
Τον πολυαγαπημένο μας σύζυγο, υιό, πατέρα, αδελφό, θείο και εξάδελφο
ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΔΕΛΗΤΣΙΚΑ
ετών 73
κηδεύουμε σήμερα Πέμπτη 5.6.97 και ώρα 6 μ.μ. από τον Ιερό Ναό του Κοιμητηρίου Νέας Φιλαδέλφειας (Κόκκινος Μύλος)
Η σύζυγος: Ελένη.
Η μητέρα: Σοφία.
Ο υιός: Κωνσταντίνος.
Οι αδελφές: Γεωργία, Μαρία.
Οι ανιψιοί. Οι εξάδελφοι. Οι λοιποί συγγενείς.