Να «προτιμηθεί» συγκεκριμένη αγγλική εταιρία για τα συστήματα διαχείρισης των εισιτηρίων, ζήτησε ο Ντ. Οσβαλντ
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου της Συντονιστικής Επιτροπής της ΔΟΕ και απαντώντας σε ερώτηση - που δεν αποκλείεται να είχε ζητήσει να γίνει ο ίδιος - εξήγησε, και μάλιστα σαν να είναι αυτονόητο, ότι «η ΔΟΕ μελέτησε προσφορές από διάφορες εταιρίες, αξιολόγησε την εμπειρία των εταιριών και οι εμπειρογνώμονές μας, οι ειδικοί μας, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η αγγλική εταιρία "Ticketmaster" είναι η καλύτερη στην αγορά»! Γι' αυτό το λόγο και πρότεινε στην «Αθήνα 2004» να την ...προτιμήσει, δίνοντάς της ένα ποσό της τάξης των 5,5 δισ. δρχ.! Τόσο απλά. Η ΔΟΕ αξιολογεί και επιβάλλει στην κυβέρνηση και την Οργανωτική Επιτροπή να αναθέσουν χωρίς διαγωνισμό το «πακέτο» στους εκλεκτούς της. Και επειδή η απευθείας ανάθεση είναι παράνομη, η ανάθεση θα φαίνεται ως χορηγία...
Οπως αναφέρουν πληροφορίες και για άλλους τομείς της Ολυμπιακής προετοιμασίας υπάρχουν ανάλογες ...συστάσεις της ΔΟΕ ώστε να προτιμηθούν συγκεκριμένες εταιρίες.
Κατά τα άλλα, στη χτεσινή συνέντευξη Τύπου ο Ντ. Οσβαλντ έκανε λόγο για περικοπές έργων με ταυτόχρονη μείωση του προϋπολογισμού των κρατικών δαπανών ακόμα και 102 δισ. δρχ., γεγονός που αποδεικνύει ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί πλέον ούτε με λογιστικά τρυκ να καλύψει τη «μαύρη τρύπα» της Ολυμπιάδας. Οσον αφορά το θέμα της μαραθώνιας διαδρομής, που τελικά θα υλοποιηθεί με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, η Γ. Αγγελοπούλου ήταν αποκαλυπτικά κυνική: «Μας ενδιαφέρει, όσο βλέπουμε ότι ο χρόνος είναι πιεστικός, το έργο να ολοκληρωθεί και δε μας αφορά ευτυχώς ή δυστυχώς η διαδικασία που επιλέγεται». Το γεγονός ότι θα κοπούν 10.000 δέντρα προφανώς δεν την ενδιαφέρει...
Ο Ντ. Οσβαλντ εξέφρασε την ικανοποίησή του, λέγοντας παράλληλα ότι υπάρχουν καθυστερήσεις (Ελληνικό, Γουδί, οδικά έργα κ.ά.) για τα οποία όμως η κυβέρνηση διαβεβαίωσε ότι όλα θα κυλήσουν ομαλά και ο χρόνος θα καλυφθεί. Ακόμα, έγινε αναφορά στο θέμα του Σταδίου Καραϊσκάκη και την ακύρωση της συμφωνίας με την κοινοπραξία και ανέφερε ότι ο τελικός του ποδοσφαίρου θα γίνει σε άλλο γήπεδο της Αθήνας.
Σχετικά με το θέμα του προαστιακού σιδηροδρόμου, ο Ντ. Οσβαλντ ανέφερε ότι δεν τον ανησυχεί η εξέλιξη με την απόφαση του ΣτΕ γιατί δεν επηρεάζεται η λειτουργία των Μεταφορών ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.
Την Κυριακή 30 Ιούνη οι διπλωματούχοι αρχιτέκτονες μηχανικοί της χώρας προσέρχονται στις κάλπες για την ανάδειξη νέας διοίκησης στο σύλλογό τους ΣΑΔΑΣ - ΠΕΑ. Υπερψηφίζουν το «Νέο Κίνημα Αρχιτεκτόνων», τη μόνη συνεπή δύναμη που πιστεύει ότι οι αρχιτέκτονες που θέλουν να ζουν από τη δουλιά τους και ο Σύλλογος «πρέπει να αναζητήσουν το δρόμο της ένταξής τους στα κινήματα αντίστασης και να απορρίψουν τις τάσεις της δουλοπρέπειας και της υποταγής στα διάφορα υπουργεία. Η κοινή διεκδίκηση μπορεί να κάνει ρεαλιστική τη λύση όχι μόνο διεθνών και γενικών κοινωνικών προβλημάτων (π.χ. Ασφαλιστικό), αλλά και των προβλημάτων της πόλης, της αρχιτεκτονικής, ακόμη και του ίδιου του προβλήματος του κύρους της αρχιτεκτονικής».
Το «Νέο Κίνημα Αρχιτεκτόνων» επισημαίνει ότι στο ΣΑΔΑΣ - ΠΕΑ και στους υπόλοιπους φορείς των μηχανικών γενικότερα «λειτουργεί ένας πολύμορφος κυβερνητικός συνδικαλισμός με τη συνεργασία των παρατάξεων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, με τη συμμετοχή τις πιο πολλές φορές και των παρατάξεων του χώρου του ΣΥΝ». Το «Νέο Κίνημα Αρχιτεκτόνων» καταψήφισε τον απολογισμό των πεπραγμένων του απερχόμενου ΔΣ επειδή με τις αποφάσεις που πήρε δε θέλησε να εκφράσει τη μεγάλη πλειοψηφία του κλάδου, τους εργαζόμενους αρχιτέκτονες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι παρακολούθησε ως θεατής την όλη διαδικασία καταστροφής που συντελείται με τη χωροθέτηση των έργων του 2004 και την εκτέλεσή τους μέσω της μελετοκατασκευής, δηλαδή μέσω της υποτίμησης της αρχιτεκτονικής, ενώ απλά διαμαρτυρήθηκε για τις απαράδεκτες μεθοδεύσεις ανάθεσης των έργων της Ολυμπιάδας στο Καλατράβα.
Υπενθυμίζουμε ότι οι εκλογές θα γίνουν σε όλη τη χώρα από τις 9π.μ. ως τις 9μ.μ., ενώ στην Αθήνα θα γίνουν στα γραφεία του Συλλόγου (Βρυσακίου 15). Ολοι ψηφίζουν μόνο στην περιφέρεια όπου ανήκουν.
Στη γνωστή συνταγή της παράτας, της κορδέλας και της ακατάσχετης υποσχεσιολογίας καταφεύγει και πάλι η κυβέρνηση προκειμένου να βρει γιατρειά από τη γενική ανυποληψία και κατακραυγή που προκαλεί η αντιλαϊκή της πολιτική.
Σήμερα μάλιστα ο πρωθυπουργός Κ. Σημίτης θα περιοδεύσει, συνοδευόμενος βέβαια από τη γνωστή θλιβερή κουστωδία υπουργών, την Αρτα και την Πρέβεζα με πολλά και σημαντικά προβλήματα και τι λέτε πώς θα κάνει ο αθεόφοβος; Θα εγκαινιάσει την περιβόητη ζεύξη Ακτιου - Πρέβεζας, ένα έργο που έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται από το 1992 με προϋπολογισμό 12 δισ. δρχ. και που, παρότι ξοδεύτηκαν μέχρι τώρα 32 δισ. δρχ., πρόκειται να λειτουργήσει με... προσωρινές προσβάσεις, αφού οι μόνιμες θα παραδοθούν - σύμφωνα με ανακοίνωση του ίδιου του ΥΠΕΧΩΔΕ - σε 10 μήνες!
Αν νομίζουν οι κυβερνώντες ότι με τέτοιες φιέστες και με άλλες νέες εξαγγελίες για οδικά και εγγειοβελτιωτικά έργα - φαντάσματα, θα αντιστρέψουν το κλίμα, θα ξεγελάσουν το λαό και θα καταγάγουν νίκη λαμπρή στις τοπικές και νομαρχιακές εκλογές, είναι ασφαλώς οικτρά γελασμένοι. Τελικά, για το μόνο που μας πείθουν είναι ότι ο περιβόητος Μαυρογιαλούρος ζει και βασιλεύει - ή, μάλλον, απλώς πρωθυπουργεύει!..
Μετ' εμποδίων θα εκτελεστούν και αύριο Σάββατο τα δρομολόγια του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, λόγω έργων στο σταθμό της Ν. Ιωνίας.
Οπως ανακοίνωσε η διοίκηση των ΗΣΑΠ, αύριο από τις 6 μ.μ. μέχρι τη λήξη της κυκλοφορίας, θα διακοπεί η κυκλοφορία των συρμών στο τμήμα Ανω Πατήσια - Ηράκλειο. Για το τμήμα αυτό οι επιβάτες θα εξυπηρετούνται με λεωφορεία της ΕΘΕΛ, τα οποία θα εκτελούν δρομολόγια κάθε 15 λεπτά, με μόνη ενδιάμεση στάση το σταθμό του Περισσού.