ΛΕΠΙΔΗΣ |
Οι ναυτεργάτες διεκδικούν από τους ασύδοτους εφοπλιστές τα αυτονόητα... |
ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ: Αμέσως μετά το πέρας της θερινής περιόδου, οι εφοπλιστές, με την κάλυψη της κυβέρνησης, παραβιάζοντας ακόμη και τους νόμους, δένουν πολλά πλοία που είναι δρομολογημένα και εκτελούν ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες μεταξύ των νησιών και της ηπειρωτικής Ελλάδας. Παράνομα απολύουν τους ναυτεργάτες και αφήνουν δεκάδες νησιά χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση. Η πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ που υπηρετεί τα κέρδη των εφοπλιστών, η πολιτική της απελευθέρωσης των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, οξύνει τα προβλήματα των ναυτεργατών και των κατοίκων των νησιών. Οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιώργος Μαρίνος, Ελπίδα Παντελάκη και Νίκος Καραθανασόπουλος ρωτούν τον αρμόδιο υπουργό γιατί η κυβέρνηση επιτρέπει την κατάφωρη παραβίαση και αυτής ακόμη της νομοθεσίας που η ίδια ψήφισε, με μεγάλες αρνητικές συνέπειες για τους ναυτεργάτες και τους κατοίκους των νησιών.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΜΒΡΑΚΙΚΟΥ ΚΟΛΠΟΥ: Ο Αμβρακικός κόλπος, που ήταν πηγή πλούτου για τους κατοίκους των Νομών Αιτωλοακαρνανίας, Αρτας και Πρέβεζας, κινδυνεύει αφού αυξάνεται η ρύπανση, χάνονται τα αλιεύματα, οι ψαράδες στερούνται το εισόδημά τους και οι κάτοικοι στερούνται το όμορφο περιβάλλον και όλα τα οφέλη από αυτό. Η ρύπανση προέρχεται από τα λύματα όλων των γειτονικών προς τον κόλπο δήμων αφού κανείς τους δεν έχει βιολογικό καθαρισμό (εκτός του Δήμου Πρέβεζας), από τις χοιροτροφικές και άλλες μονάδες που επίσης τα απόβλητά τους πέφτουν στον κόλπο και από τις ιχθυοκαλλιέργειες που χωρίς χωροθέτηση εγκαθίστανται, καταλαμβάνοντας μάλιστα και πολλαπλάσιο χώρο από αυτόν που τους δίνεται. Παράλληλα, οι δεξαμενές καυσίμων της SHELL και της ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ αποτελούν βόμβες που απειλούν να αποτελειώσουν τον Αμβρακικό. Επίσης, η μη λειτουργία του ιχθυογεννητικού σταθμού της Πρέβεζας και η εγκατάσταση στην είσοδο του Αμβρακικού με άδεια της Περιφέρειας ενός νταλιάνι (φράχτης με δίχτυα), που εμποδίζει την είσοδο αλιευμάτων από το Ιόνιο, έχουν ως αποτέλεσμα την κατακόρυφη μείωση των αλιευμάτων και οι ψαράδες από τους τρεις νομούς από 2.500, σήμερα να είναι περίπου 800. Οι βουλευτές του ΚΚΕ Νίκος Μωραΐτης, Νίκος Καραθανασόπουλος και Κώστας Αλυσανδράκης ρωτούν τους αρμόδιους υπουργούς: 1. Τι προτίθεται να κάνει η κυβέρνηση για την απομάκρυνση των δεξαμενών καυσίμων. 2. Τι μέτρα θα παρθούν για τη συνεχιζόμενη ρύπανση και για την παράνομη επέκταση των ιχθυοκαλλιεργειών. 3. Αν θα συνεχίσει να εμπλουτίζεται ο Αμβρακικός με γόνο για να επιβιώσουν οι ψαράδες του.
ΑΠΟΛΥΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΙΟΥ ΠΑΥΛΟΥ: Η δημοτική αρχή του Δήμου Αγίου Παύλου Θεσσαλονίκης εμμένει στην απόφασή της για την απόλυση του Βασίλη Μάντζιου, μέλους του ΔΣ του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ και Δημοτικών Επιχειρήσεων Νομού Θεσσαλονίκης. Να σημειωθεί ότι η πρωτοβάθμια Επιτροπή Προστασίας Συνδικαλιστικών Στελεχών Νομού Θεσσαλονίκης με απόφασή της στις 27/7/2006 απέρριψε την αίτηση της δημοτικής αρχής. Επίσης, η Επιθεώρηση Εργασίας Θεσσαλονίκης σε εργατική διαφορά δικαιώνει τον Βασίλη Μάντζιο. Αποδεικνύεται ότι η σημερινή δημοτική αρχή του δήμου, που υποστηρίχτηκε από το ΠΑΣΟΚ, εκδικείται στο πρόσωπο του συγκεκριμένου συνδικαλιστή την προηγούμενη δημοτική αρχή. Οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιάννης Ζιώγας και Σοφία Καλαντίδου ρωτούν τους αρμόδιους υπουργούς αν θα παρέμβει η κυβέρνηση ώστε να υλοποιηθεί η απόφαση του προηγούμενου Δημοτικού Συμβουλίου για μεταφορά του Βασίλη Μάντζιου σε υπηρεσία του Δήμου Αγίου Παύλου σε συνιστώμενη προσωρινή προσωποπαγή θέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου κατηγορίας Δ.Ε. Διοικητικού και να σταματήσει κάθε ενέργεια απόλυσής του.
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΑΔΕΙΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ: Την αγανάκτηση των επαγγελματιών οδηγών αλλά και των υποψήφιων οδηγών προκαλεί το γεγονός της σημαντικής καθυστέρησης που παρατηρείται στην έκδοση των αδειών οδήγησης στη Διεύθυνση Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα, για την αναθεώρηση των διπλωμάτων οι επαγγελματίες οδηγοί είναι αναγκασμένοι να περιμένουν από 1,5 έως 2 μήνες, αλλά και η καθυστέρηση για την έκδοση των ερασιτεχνικών διπλωμάτων κυμαίνεται στους δύο περίπου μήνες. Η καθυστέρηση αυτή έχει σοβαρές επιπτώσεις γιατί πολλοί από τους επαγγελματίες οδηγούς, για να μη χάσουν τη δουλιά τους, αναγκάζονται να εργάζονται χωρίς δίπλωμα, με κίνδυνο να τιμωρηθούν από την Τροχαία αν εντοπιστούν. Η κατάσταση αυτή, σύμφωνα με υπηρεσιακούς παράγοντες της Διεύθυνσης Συγκοινωνιών Δυτικής Θεσσαλονίκης, οφείλεται στη μεγάλη έλλειψη προσωπικού. Οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιάννης Ζιώγας και Σοφία Καλαντίδου ρωτούν τους αρμόδιους υπουργούς αν προτίθεται η κυβέρνηση να προβεί στην πρόσληψη όλου του απαιτούμενου μόνιμου προσωπικού ώστε να σταματήσει η καθυστέρηση στην έκδοση και αναθεώρηση αδειών οδήγησης.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΣΤΗ ΘΕΡΜΗ: Η κατασκευή κλειστού Γυμναστηρίου στη Θέρμη Θεσσαλονίκης έχει εξαγγελθεί εδώ και είκοσι (20) περίπου χρόνια (από το 1987 συγκεκριμένα) διά στόματος όλων των έκτοτε πρωθυπουργών. Δυστυχώς, όμως, το έργο παραμένει όλα αυτά τα χρόνια μόνο εξαγγελία, χωρίς να έχει υλοποιηθεί και η ελάχιστη εργασία, παρά μόνο η τοποθέτηση της πινακίδας κατασκευής του. Επειδή η αναγκαιότητα και χρησιμότητα ενός τέτοιου έργου για το λαό της περιοχής είναι πολύ μεγάλη οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιάννης Ζιώγας και Σοφία Καλαντίδου ρωτούν τον αρμόδιο υπουργό: Γιατί δεν έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα το εν λόγω έργο; Τι μέτρα προτίθεται να πάρει η κυβέρνηση ώστε να αρχίσει άμεσα η κατασκευή του κλειστού Γυμναστηρίου Θέρμης;
ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ: Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι της Σαμοθράκης στον τομέα της Υγείας. Το Κέντρο Υγείας έχει μεγάλες ελλείψεις νοσηλευτικού και ιατρικού προσωπικού (απουσιάζουν γιατροί πολλών ειδικοτήτων, τα κενά καλύπτονται με εξάμηνες και οκτάμηνες συμβάσεις), με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η δυνατότητα να καλυφθούν οι εφημερίες, οι νυχτερινές βάρδιες, τα Σαββατοκύριακα. Τα προβλήματα αυτά γίνονται εντονότερα το χειμώνα λόγω των δύσκολων καιρικών συνθηκών που επικρατούν. Οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιάννης Ζιώγας και Σοφία Καλαντίδου ρωτούν τον αρμόδιο υπουργό αν θα καλυφθούν άμεσα τα κενά, με μόνιμο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, του Κέντρου Υγείας Σαμοθράκης.