Τη μάσκα του φορέα της κάθαρσης και του απηνούς διώκτη της διαφθοράς φόρεσε χτες η κυβέρνηση, ενώ, στην πραγματικότητα, ανοίγει το δρόμο της νομιμοποίησης και του παράνομου τζόγου
ΣΕΛ. 9
Ο προϋπολογισμός καλύπτει μόνο το 16,7% των συνολικών δαπανών των νοσοκομείων για τους οικονομικά αδύνατους. Συνολικά, ο κρατικός προϋπολογισμός καλύπτει μόλις το 6,4% των λειτουργικών δαπανών των νοσοκομείων, ενώ τα υπόλοιπα καλύπτονται από ίδια έσοδα των νοσοκομείων, τα οποία προέρχονται κυρίως από τα νοσήλια των ασφαλιστικών ταμείων
Eurokinissi |
Ομόθυμα και μεταφέροντας το κλίμα από τα μπλόκα, οι εκπρόσωποι των αγροτών έκαναν λόγο για την αγανάχτηση που κυριαρχεί στον αγροτικό κόσμο και διαμήνυσαν την αποφασιστικότητά του να διεκδικήσει λύσεις στα οξυμένα προβλήματα. Ενδεικτικό του κλίματος είναι το γεγονός ότι η απόφαση της Θεσσαλονίκης έγινε δεκτή στα μπλόκα με χειροκροτήματα και αγωνιστικό ενθουσιασμό, ενώ νέες δυνάμεις συνέρρευσαν στα σημεία όπου ήταν συγκεντρωμένοι οι αγωνιστές αγρότες.
Πάνδημη ήταν η υποστήριξη που εκφράστηκε χτες στον αγώνα των μεταλλεργατών της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Πειραιά. Στο πλευρό των απεργών βρέθηκαν όλοι οι δήμοι της περιοχής και η Νομαρχία, καθώς στη Ζώνη ελάχιστοι είναι πλέον αυτοί που έχουν ένα μεροκάματο. Η κυβέρνηση διά του υπουργού Ναυτιλίας προσπάθησε και πάλι χτες να κερδίσει χρόνο, ενώ, η γενικότερη κατάσταση ανάγκασε ακόμη και το Εργατικό Κέντρο Πειραιά, να καλέσει σε παμπειραϊκό συλλαλητήριο για την ερχόμενη Τετάρτη
Μέχρι τον Ιούνη πρέπει να έχει ψηφιστεί η ανατροπή του κοινωνικού ασφαλιστικού συστήματος. Αυτό είναι το χρονικό όριο, στο οποίο κατέληξε χτες σύσκεψη κυβερνητικών στελεχών υπό τον Κ. Σημίτη. Τη Δευτέρα, συνεδριάζει η Γραμματεία του ΠΑΜΕ για την οργάνωση των επόμενων κινητοποιήσεων
Τη μάσκα του φορέα της κάθαρσης και του απηνούς διώκτη της διαφθοράς φόρεσε χτες η κυβέρνηση, ενώ, στην πραγματικότητα, ανοίγει το δρόμο της νομιμοποίησης και του παράνομου τζόγου
Την εμφάνισή τους κάνουν οι πρώτες συνέπειες της ελέω κυβέρνησης «απελευθέρωσης» των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, καθώς το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αφήνει «εκτός» 25 νησιά, αφού δεν παρουσιάζουν οικονομικό ενδιαφέρον για τους εφοπλιστές